Kannattais pyytää liksankorotus, jos saat vaan 80 € kuussa.Jooh, no nyt on maksettu möksä 7..tili tuli..ja meni kans![]()
![]()
Ja vaikka se olis kahden viikon palkkakin, niin se kuulostaa aika pieneltä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattais pyytää liksankorotus, jos saat vaan 80 € kuussa.Jooh, no nyt on maksettu möksä 7..tili tuli..ja meni kans![]()
![]()
Eipäs yleistetä! Tämä superfiksu herrasmiesten kuningas on ainakin maksanut osuutensa.Hmmph..! Keitäs rontteja siellä N_Angelin mökissä on... koittakaas gentlemannit maksaa omat osuutenne N_Angelille pois mitä pikimmin, ettei neitonen joudu vallan näkkileipä/nötköttikuurille..!![]()
Hep hep...täytyy poistaa toi leima munkin ottasta. Maksoin ensimmäisenä ja välittömästi kun olin mökistä paikan saanut.Eipäs yleistetä! Tämä superfiksu herrasmiesten kuningas on ainakin maksanut osuutensa.Hmmph..! Keitäs rontteja siellä N_Angelin mökissä on... koittakaas gentlemannit maksaa omat osuutenne N_Angelille pois mitä pikimmin, ettei neitonen joudu vallan näkkileipä/nötköttikuurille..!![]()
Nötkötti on muuten namia![]()
Juu eiköhä se onnistu! Luultavasti tulee la käytyä muutenkin kaupungilla kavereita moikkaamassa ku sinne asti nyt tulee lähdettyä..eli katsellaanhan sitte lähemminMulla on pieni kyytiongelma lauantaina päivällä päästä paikan päälle ja sunnuntaina poies. Et jos joku on toooooosi ihana ja kiltti ja kiva ja suostuu hakemaan kaupungista tällaisen kenopään lauantaina siihen aikaan kun pystyy ajamaan, niin jes!
Muistan tätä henkilöä vähintäänkin joulukortilla![]()
![]()
Heeei jes! Olis aika mahtia jos kyydin saisin. Mut kahtellaanJuu eiköhä se onnistu! Luultavasti tulee la käytyä muutenkin kaupungilla kavereita moikkaamassa ku sinne asti nyt tulee lähdettyä..eli katsellaanhan sitte lähemminMulla on pieni kyytiongelma lauantaina päivällä päästä paikan päälle ja sunnuntaina poies. Et jos joku on toooooosi ihana ja kiltti ja kiva ja suostuu hakemaan kaupungista tällaisen kenopään lauantaina siihen aikaan kun pystyy ajamaan, niin jes!
Muistan tätä henkilöä vähintäänkin joulukortilla![]()
!![]()
Minä ainaki oon jos ei oo aivanMeinaaks joku lähteä Posarista Vaasan suuntaan sunnuntaina?
Hubaa! Ajattelin mennä Vaasaan käymään Posarin jälkeen, kun loma sattui alkamaan aika sopivastiMinä ainaki oon jos ei oo aivanMeinaaks joku lähteä Posarista Vaasan suuntaan sunnuntaina?olo![]()
![]()