• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

POSARI kauden avajaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Miekin tulossa, Vilttu kun jo lupasi mut lattialle majottaa. Ja jos se on sen jo unhoittanut niin kerpeles
biggrin.gif
No ei sun ny lattialla oo pakko nukkuu
pftroest.gif
biggrin.gif

Kohtalaisen mielenkiintoista et mulla on kaks nikkiä
biggrin.gif
Ei mut hei, mä en muista ton toisen nikin salasanaa, aivan! Siks tein uuden toisella koneella. Fiksua. Nyt käytän kyllä vaan tätä.

Ohitse aiheen ja näin
biggrin.gif

jyrkkä ehkä että mukana...
lookaround_orig.gif

edit: teltalla mukana, joskin se saattaa perinteisesti jäädä kokoomatta, kun harvoin nuissa kekkereissä nukutaan...

Onko tuosta ohjelmasta jotain tarkempaa aikataulua vielä olemassa? Monelta sieltä potkitaan porukka pois sunnuntaina?

Ei ole aikatauluja, sunnuntaina ollaan kaavailtu klo 15 avainten luovutusta, mutta sekin on sovittavissa. Tarkempaa infoa tapahtumasta on tulossa lähipäivinä.
smile_org.gif

Vielä muistutus... Enää viikko aikaa maksaa mökkimajoituksia!! Muutama mökki on vielä maksamatta...

Pahoittelen myöhäisyyttä, mutta team Sumppa peruu tulonsa. Eli kaksi paikkaa vapaana!

Tosiaan, mökkivaraukset pitäisi pikkuhiljaa oleen makettuna, jos ei oo maksettuna määräaikaan mennessä, eli 30.4.2007 klo 23.59 mennessä maksua näkynyt, niin mökki menee uudestaan myyntiin.  
omg.gif
Olimpas mä kovana  
biggrin.gif

Mutta joo meidänkin pitää maksaa tuo leirintäalue, siis nyt vauhtia.

Back