• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Polttelee.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tisha
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juurikin piti käydä pyörää lämmittelemässä, ihmeesti tuo vaan hörähtää vaikka talli menee pakkasen puolelle ja akku ollut kiinni lataamatta koko talven. :) Jos vaikka pelailisi vähän gp bikesia illan ratoksi.

moro

2vk sitten ostin tuon gessun ja metriäkään en oo viel ajanu. Kerran olen käyntiin laittanu. Olishan se kiva päästä ajamaan :) :orgmp:

-welpe

vielä ei polta... -5 pakkasta ja kone levällään... jospa kansityöt ois tehtynä tässä kuussa ja sit loppukone nippuun ja paikalleen... sit alkaa ehkä polttelee :)

Ei polttele pätkääkään, kun lunta on penkoissa niin, että risteysajotkin yhtä kelettä kotilollakin - se näkeminen.
Kai se sitten innostaa taas, jahka mollukka paistaa riittävän korkealta - pikitiet on lämpimät ja pölyt sun muut hiekan paskat on sieltä siivottu / siivoutuneet poies.

Just tossa eilen kattelin, että kohta voi vaihtaa nastat sadekumeihin.

Kaksi pyörää ostettu syystalven nimiin. Molemmat 150 km päässä myyjän varastossa ja toiseen hommattu jo palikoita niin paljon, että verkkovarasto pullistelee. Ei tunnu missään eikä polttele.

Tenere-Heikki sanoi:
Kaksi pyörää ostettu syystalven nimiin. Molemmat 150 km päässä myyjän varastossa ja toiseen hommattu jo palikoita niin paljon, että verkkovarasto pullistelee. Ei tunnu missään eikä polttele.

Älä valehtele
:;):

tänää sain pyörän kotiin monen vuoden tauon jälkee, nyt viety kuitenkin huoltoon ja talvi säilytykseen, mut pääsin ainaki kokeilee sitä ku ajoin pihal hallist toisee :WAZAAP:

mutta siis polte on kova

nyt on alkanu vasta polttelee pikkuhiljaa...vähän vain huolettaa miten honta lähtee käyntiin kun jätin seisottamisen vähän puoliteihin :rakastunut:

Kokeilin piruuttaani että lähteekö Pirkko tulille näin pitkän hylkäyksen tiimoilta ja lähtihän se napinpainauksella. Ei siitä mitää himoja tullu mutta aatelin että mitä se huuhaa on jostan talvella akku ylläpidossa sun muuta huuhaata? Pelit kun toimii niin PRKL ne toimii :D

bikerinna sanoi:
En ole vielä ajanut nykyisellä pyörällä metriäkään kun ostin sen tammikuussa...huomenna tarkoitus mennä käynnistelemään ja kuuntelemaan soundeja :grin:

Onko samassa paikassa säilöttynä kuin edellinen oli?

Rataat ja ketju vaihdettu. Uudet jouset eteen. Meteoriitti ohitti Oulun ja joku edeltämeniä meni Venäjälle. Ootellaan kevättä. Tulee vasta meikäläiselle joskus Hutikuun puolessa välissä.

Suzu-ukko sanoi:
Kokeilin piruuttaani että lähteekö Pirkko tulille näin pitkän hylkäyksen tiimoilta ja lähtihän se napinpainauksella. Ei siitä mitää himoja tullu mutta aatelin että mitä se huuhaa on jostan talvella akku ylläpidossa sun muuta huuhaata? Pelit kun toimii niin PRKL ne toimii :D

Mä käyttelen kuumaksi viikon parin välein ja rallattelen vaihteet läpi takafillari ylhäällä.

Kyllä sormia polttelee. En ole käynyt kattomassa pyörää edes talven aikana, ei ole tietoa onko olemassa, onko mennyt rikki jotain jne. Nyt pääsen vasta vaihtamaa osia, kun ne olen vasta saamassa tässä 2 kk aikana:grin:

Suzu-ukko sanoi:
Minä olen myös vähän ihmetellyt tuota akkujen ylläpitoa. Hyvin on akut kestänyt vaikka ne ei ole missään ylläpitolaturissa ikinä ollut. Piuhat olleet talvet paikallaan ja keväällä ennen käyttöönottoa ladattu akku täyteen ja eikun baanalle.

Back