Mielenkiintoista ja jännittävää sanailua, varsinkin kun todellisuus on taruakin ihmeellisempää. Lyödään löylyä...Julkisella paikalla saa kuvata oikeastaan kaikkea, omat keskustelunsa saa tallentaa vaikka sinne "taustameluun" tallentuisi jonkun puhetta ja tallenteita saa kerätä omaan käyttöön. Yksityisellä alueella samat asiat ovat sallittuja kun siihen on asianomaisen lupa.
Miten muuten esim. television Uutisissa voisi olla välähdys liikenteestä jossa näkyy auto, rekisteritunnus ja kasvot?
Vielä parempaa...Suomessa saa myydä suuntamikrofoneja "lintujen tarkkailuun" vaikka sellaisen ainoa todellinen käyttötarkoitus on salakuuntelu...
Ja alkuperäiseen aiheeseen...luulen pyörääsi kuvatun sen takia, että siinä oli/on joku modaus jota voisi käyttää siviilipyörän (tai oman pyörän) rakentelussa.
Minä olisin ylpeä jos joku jostakin kumman syystä kuvaisi vihreää traktoriani
Miten muuten esim. television Uutisissa voisi olla välähdys liikenteestä jossa näkyy auto, rekisteritunnus ja kasvot?
Vielä parempaa...Suomessa saa myydä suuntamikrofoneja "lintujen tarkkailuun" vaikka sellaisen ainoa todellinen käyttötarkoitus on salakuuntelu...
Ja alkuperäiseen aiheeseen...luulen pyörääsi kuvatun sen takia, että siinä oli/on joku modaus jota voisi käyttää siviilipyörän (tai oman pyörän) rakentelussa.
Minä olisin ylpeä jos joku jostakin kumman syystä kuvaisi vihreää traktoriani