Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Halusitko oikeeti sanoa jotain asian tiimoilta? Anna tulla vaan vapaasti, mutta koita pysyä aiheessa, huomenna sitten uudestaan.Mikä **ttu tätä nykymaailmaa oikein vaivaa ?
Jos ei aikuinen ihminen kykene itse ottamaan vastuuta
omista tekemisistään ja tekemättä jättämisistään...![]()
Mä taidan olla jotenkin onnekkaampi kuin pystyn kuvittelemaankaan.... kun mulla on aina kaikki ajettavat
vehkeet menny ihan siihen tahtiin ja suuntaan kun itte olen
vetänyt.
Välillä on kipinät sinkoillu, hiekka pölissyt ja lepikko raikannut.... ja välillä kaislikkokin suhissut.![]()
Välillä on sattunut, vituttanut... ja joskus taas ihmetellyt
sitä hyvän tuurin määrää mitä ihmisellä voi olla.
Mutta joka kerta.... ihan itse olen vetänyt millä sitten olenkaan vetänyt.
Aika vaikee on lähtee siihen mukaan, et jos itsellä on vintti
ihan autiona ja harkintakyky pettää, se on sitten jonkun muun
vika.... tai ainakin "huonon seuran"
Nyt ihan oikeesti ! Peilin eteen ja jotain rotia ihan omista
ratkaisuista ja tekemisistä.
Ei tässä kummosia karpaaseja olla, mutta sen verran
on meisseliä, että on kanttia jättää asioita tekemättä
jotka ei ihan... syystä tai toisesta, istu omaan pirtaan.
Ainahan asioista voi... ja kannattaakin keskustella, mutta
jokainen tekee omat ratkaisunsa.... ne huonot ja tyhmätkin
jos sikseen tulee.
Eiköhän tämä tässä.. täältä... tällä erää![]()
Voisitko pikkasen selventää, hitaampi juntti ei tajuu?Selvin päin... ja vituttaa....![]()
Lyhyestä virsi kaunis.
Jos joku homma ei maistu, pysyy poissa, ei jeesustele.
Melko yksinkertaista ?
......vai onko joku viety RK niskakuopassa PK-ajoihin
ja sitte on "joutunut" vetämään yli oman ämpärinsä ?
Tuskin![]()
Take Your Time..... Take Your Time....Voisitko pikkasen selventää, hitaampi juntti ei tajuu?Selvin päin... ja vituttaa....![]()
Lyhyestä virsi kaunis.
Jos joku homma ei maistu, pysyy poissa, ei jeesustele.
Melko yksinkertaista ?
......vai onko joku viety RK niskakuopassa PK-ajoihin
ja sitte on "joutunut" vetämään yli oman ämpärinsä ?
Tuskin![]()
Kyllä tää on niin selkeesti esitetty, että jos ei tästä tajuu niinMikä **ttu tätä nykymaailmaa oikein vaivaa ?
Jos ei aikuinen ihminen kykene itse ottamaan vastuuta
omista tekemisistään ja tekemättä jättämisistään...![]()
Mä taidan olla jotenkin onnekkaampi kuin pystyn kuvittelemaankaan.... kun mulla on aina kaikki ajettavat
vehkeet menny ihan siihen tahtiin ja suuntaan kun itte olen
vetänyt.
Välillä on kipinät sinkoillu, hiekka pölissyt ja lepikko raikannut.... ja välillä kaislikkokin suhissut.![]()
Välillä on sattunut, vituttanut... ja joskus taas ihmetellyt
sitä hyvän tuurin määrää mitä ihmisellä voi olla.
Mutta joka kerta.... ihan itse olen vetänyt millä sitten olenkaan vetänyt.
Aika vaikee on lähtee siihen mukaan, et jos itsellä on vintti
ihan autiona ja harkintakyky pettää, se on sitten jonkun muun
vika.... tai ainakin "huonon seuran"
Nyt ihan oikeesti ! Peilin eteen ja jotain rotia ihan omista
ratkaisuista ja tekemisistä.
Ei tässä kummosia karpaaseja olla, mutta sen verran
on meisseliä, että on kanttia jättää asioita tekemättä
jotka ei ihan... syystä tai toisesta, istu omaan pirtaan.
Ainahan asioista voi... ja kannattaakin keskustella, mutta
jokainen tekee omat ratkaisunsa.... ne huonot ja tyhmätkin
jos sikseen tulee.
Eiköhän tämä tässä.. täältä... tällä erää![]()
Elä välitä veli, luulen että suuri osa meistä ei tajuu sua. Mutta mehän vasta juntteja ollaankin.Voisitko pikkasen selventää, hitaampi juntti ei tajuu?
Pointti itsellä on, että vähän järkeä mukaan tohon hommaan! Yleinen tie ei ole suljettu rata. Vähän voisi miettiä missä luukuttaa. Itseäni ei kiinnosta jos joku teistä vetää mettään pyörän kanssa noissa "törkeän liikenneturvallisuuden vaarantaminen" nopeuksissa, mutta tuolla YLEISELLÄ tiellä on muita käyttäjiä, esimerkiksi lapsia!Noita kimppa-ajeluita on tarjolla tälläkin sivustolla jokaiseen makuun. Käy kokeilemassa muutamia ja valitsee omaan ajotyyliin sopivan. Siinä se on, helppoa ja kaikilla on kivaa![]()
Oon ajanut itse ainakin kolmessa eri .org.sivustolla kutsutuista ajeluista(PK,KU,KK ja varmaan muissakin)
Helppo nakki, en urputa; äänestän "jaloillani" ja kaikki ovat onnellisia.
PS yksikään porukka ei päässyt puhtain paperein, jos kriteerinä olis tieliikennelaki ja nopeusrajoitukset
Niin?tuolla YLEISELLÄ tiellä on muita käyttäjiä, esimerkiksi lapsia!
Heh, pitäisi olla sen verran selkärankaa ja miestä sanomaan, että nyt karkasi letkan ajotyyli. Mutta ei, puolustellaan ja puolustellaan. Toivottavasti et itse aja kenenkään päältä, säälittäisi uhrin omaisten puolesta, kun kommentoisit ilmeisesti samanlailla.Mistähän lähtien tieliikenteen riskit ja ajonopeus on ollut paremmin havainnoitavissa parvekkeelta kuin itse liikenteessä?![]()
Mulla oli parhaimmillaan kai 160-170kmh 80kmh:n alueella jokunen vuosi sitten kun mukana olin Tr3:n vetämässä letkassa, tokko homma on paljoa muuttunut vai onko? Mukana keulijoita, joku meinasi vetää edellä-ajavan takaseen leikkiessään ja silleen.Sori ja anteeksi , mutta en jaksa ymmärtää näitä nillityksiä ihmisiltä jotka ei edes ole mukanan pk ajoilla.
kaikki mukana olleet onneksi tietää miten asiat oikeasti on.
Ja jos meno on tuollaista niin toivotaan niiden mahdollisten ruumiiden olevan kyseiseen ajeluun osallistujien eikä sivullisten.Toivon vain hartaasti ettei ruumiita tulisi pk-ajeluilla.
+1Ja jos meno on tuollaista niin toivotaan niiden mahdollisten ruumiiden olevan kyseiseen ajeluun osallistujien eikä sivullisten.Toivon vain hartaasti ettei ruumiita tulisi pk-ajeluilla.
Suosittelen ottamaan armeijan mallin, hyvinkin toimiva. Nykyinen ei ainakaan toimi, jos veturi ajaa 60km/h, 60kmh-alueella ja osa "joutuu" ajamaan kaksinkertaisilla nopeuksilla, ellei jopa kovemmilla nopeuksilla.Ihan sellanen asia tuli tässä mieleen, että tämä parvekkeelta havainnoija ei ole missään vaiheessa täsmentänyt, mikä osa letkasta ajoi sitä järjetöntä nopeutta. Kaikissa letkoissa välit kasvavat, ja niitä yritetään kuroa umpeen sitten milloin missäkin, esim. nyt vaikka jonkun parvekkeen edessä. Jos näin tapahtuu, onko se letkan vetäjä siitä vastuussa?
Ajatellaan tilannetta, jossa veturi ajaa täsmälleen nopeusrajoitusten mukaan, mutta hitaimmat eivät silti pysy mutkissa mukana, osa saattaa jopa kaatua.. Sit vedetään kaasu pohjassa suorilla tai paikoissa, joissa se ei välttämättä olisi suotavaa. Ei kai se nyt veturin syy voi olla? Viime torstain letkassa kärki ei kovin kummosta nopeutta 60 alueella ajanut.