• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Torstai 19.8.-10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Meinasin pakkailla rantakamat ja hyvän kirjan ja suunnata biitsille, mutta nyt on kyllä ihan pakko tulla tekemään empiirinen koe. Tuon poistotoimenpiteen haluan kyllä nähdä ja kuvatakin
smile_org.gif

Jukka
Pitääkö mun tulla näyttämään mistä ne pienet Kriisit on tehty?  
biggrin.gif

Paitsi että pieni taisin olla viimeksi ala-asteella.

Kahville taidan lähteä, pidempää lenkuraa käsi ei tunnu kestävän.

Lisää sanontoja: Why can't we all just get along?

Pitääkö mun tulla näyttämään mistä ne pienet Kriisit on tehty?  
biggrin.gif

Paitsi että pieni taisin olla viimeksi ala-asteella.
Ahaa. Päästiin siis kinassa tähän pisteeseen ja nyt isit ja äidit otetaan mukaan vai onko ehkä posteljoonikin kehissä? No, ehkä me kestetään. En mäkään ota mitään pieniä mukaan. Yhden ison, yhden tatuoidun ja pari pahapäistä, yksin ei uskalla olla.

Tunnin päästä nähdään.

Jukka

Saakos joku aikuinen oikeasti jotain kiksejä näistä iän ikuisista väännöistä. Kaikesta mitä netissä kirjoitellaan ei kannata vetää ryynejä sieraimeen. Idiotismi kuolee itsestään.

Kyl toi julkisen/terveydenhoitopuolen menojen leikkaus
näkyy mitä ihmeellisemmissä paikoissa
tounge.gif
.

Kyl toi julkisen/terveydenhoitopuolen menojen leikkaus
näkyy mitä ihmeellisemmissä paikoissa  
tounge.gif
.
Omalta osaltani ei vaikuta. Kunnallista en käytä kun on sen verran hyvät lisenssit ja muutkin vakuutukset. Viimeksi Mehiläisessä. Ei niitä narkkeja ja kitiseviä mummoja jaksa kuunnella kun nappeja pitää hakea.

062802jumpie_prv.gif

Jukka

P.S. Tämä oli kanssa hyvä. Se homo-kortti oli melkein yhtä hyvä. Aika omaperäistä, sanoisin. Taisit ihan itse keksiä?

Vaikka olisinkin Tsadissa, niin enpä taitaisi uskaltaa lähteä tälle ajelulle, kun jutut jo ennen ajoa ovat näinkin hurrrrrjia?
tounge.gif

Nyt vittu oikeesti...

Viimeksi Mehiläisessä. Ei niitä narkkeja ja kitiseviä mummoja jaksa kuunnella kun nappeja pitää hakea.

062802jumpie_prv.gif

Jukka
Mua ei oo koskaan häirinny, että toisilla on asiat hyvin.
Voin iloita toisten puolesta ihan vilpittömästi siitäkin, että apteekkien aukioloajat ovat nykyisin aika hyvät
tounge.gif
.

Itse asiassa.... nyt tässä empatiapuuskassa alkoi
hyräilyttämään biisejä....

Pam-pam-pam..... jummi-jammi nam-nam-nam......
tounge.gif
.

Elämä on ihanaa.... kun sen oikein oivaltaa....
tounge.gif
.

......Pojat antaa mennä vaan!
tounge.gif

Vaari aikanaan totesi aika osuvasti: Kaikenlaista pitää olla
tounge.gif

Meen tänään mielummin salille tappelemaan
biggrin.gif

siellä on sentään leegosuojat ja muut turvavälineet...

Mutta mukavia ajoja kaikille teille pikku pupuset...

Jepjep, kivaa kun tulee asiantuntevia säätäjiä messiin
baaa.gif
no kukin tyylillään.
Säädetään nyt tää torstai kotona muksun kanssa, noilla 4 vuotiailla on toi taistelu verissään, samalle hiekkalaatikolle kuitenkin mahtuvat. Välillä kuitenkin jäähylle joutuvat.

Hauska nähdä porukoita, kahvi oli hyvää ja ilma bueno. Ajamaan ei jaksanut/viitsinyt/päässyt, mutta stuntin jätin teille. Love, peace!

Ahaa. Päästiin siis kinassa tähän pisteeseen ja nyt isit ja äidit otetaan mukaan vai onko ehkä posteljoonikin kehissä? No, ehkä me kestetään. En mäkään ota mitään pieniä mukaan. Yhden ison, yhden tatuoidun ja pari pahapäistä, yksin ei uskalla olla.

Tunnin päästä nähdään.

Jukka
Mun täytyy kyllä olla tavan yksinkertainen kun en oo edes huomannu et ollaan kinattu. Kaikki motoristithan inhoaa poliiseja, noita mulkuista mulkuimpia ihmisen irvikuvia, joten isääni en viitsinyt tuoda paikalle. Äitiäni voit käydä moikkaamassa seuraavan kerran kun Botniaringille menet, siitä kirkon ovesta 3. rivi alaspäin ja olikohan 5. tai 6. kivi oikealla.

Rypytetty piirakka maistui ja oli kiva turista tuttujen kanssa.

Kävin ostamassa herneitä (parempia kun popparit) ja jään mielenkiinnolla odottamaan loppuraportteja.

Pistetääs Lindemanin kuuluisa sanonta uusiksi; "Mikä vittu teitä PKlaisia oikein vaivaa?"
crazy.gif

Joo, tuli käytyä perheen kanssa Bembölessä pillimehujäätelöllä taas vaihteeksi  
biggrin.gif

Toisaalta kuskikin on tällä hetkellä todistetusti hieman rikki - koipi klesana - antibiootit sun muut myrkyt ja viikko saikkua...
Tyttäreni laski  
062802moto_prv.gif
 ja sai kasaan 80 matkaan lähtijää, lienee aika lähellä totuutta?

- Kari

mä kippasin himaan kun ABS valot alkoi vilkkuu
crazy.gif

kai tolla olis voinu ajaa mut jokin vika niin paremp ehkä ettei
lookaround_orig.gif

Back