• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Torstai 19.8.-10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Huamenna pariks päiväks Saksanmaalle Mynsseniin ryyp... koulutukseen. Ei pysty siis.
033102beer_1_prv.gif

.ORG!:lainen merkkaamassa risteystä ...
Ihan selkeesti saunaillan paluureittiä Öbiksest  
tounge.gif

tounge.gif

tounge.gif
Puhuuko nyt kokemuksen syvä rintaääni ja tunnistitko kenties itsesi?
tounge.gif
Olen mä kyl joskus ollu "missä me ollaan.... ja ooks mäkin siellä" - kondiksessa, mut nii jurriin ei pysty tulee, et vetäis tollaset releet niskaan.... ja viel kumirotsin vetskari selkäpuolelle
tounge.gif
.

Kuseksimisesta puheenollen, tähtitieteellisen tuntiliksan
vedin kerran lorottelemalla kaverin fikkaan naama näkkärillä...
kävi maksajaa sääliks ja ravistin vielä tipatkin samaan hintaan
buttrock.gif
. Onneks tajusin ensin kysyy, kummassa
fikassa lompsa köllöttää
idea3.gif

Toista kertaa ei uskalla enää yrittää, voi mennä maksun puolelle
buttrock.gif

Mie oon näemmä ainakin ollu päästä sekasi, ku en tajunnu et bjj -treenit on PK ajeluiden kanssa samaan aikaan...

argggghhhhhh!! stana
sad_orig.gif

jaahas muistutti eukko että menee torstaina katsomaan kasvattinsa koiranpentuja, kun olen luvannut sen
withstupid.gif
Minäköhän heikkona hetkenä noin on käynnyt.

Aapon rohkaisemana (=lietsomana) tämä ensikertalainen tulis myös kattomaan paljon puhuttujen peekoiden meininkiä
smile_org.gif
!

Nyt on huomioliivit silitetty ja aamulla asentaa lisävaloja keulalle, kun tuntuu ettei pelkät pitkät riitä.

Saattaisin pummia jonkun tarakalle, mut mä oonki... töissä!!!!!!  
inlove.gif

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

töissä töissä töissä  
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
toi gimma on sekasin, liekkö satutti pään ku martin lunariin laitto  
tounge.gif
Noups, kyllä se on tollanen ollu jo vuosia...  
omg.gif
Hei kundit!! Mä oon fiksu ja ihana ja onnellinen että on töitä. Murjottaako pitäis?
withstupid.gif

Ja totta, oon saanu osumaa päähän, mutta ei sitä edellisistä huomaa... eihän? Ainakaan kovin pahasti, yhtä idearikas kuin ennenkin
idea3.gif

Back