Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Litra-pari D:tä
Olen mä kyl joskus ollu "missä me ollaan.... ja ooks mäkin siellä" - kondiksessa, mut nii jurriin ei pysty tulee, et vetäis tollaset releet niskaan.... ja viel kumirotsin vetskari selkäpuolellePuhuuko nyt kokemuksen syvä rintaääni ja tunnistitko kenties itsesi?![]()
toi gimma on sekasin, liekkö satutti pään ku martin lunariin laittoSaattaisin pummia jonkun tarakalle, mut mä oonki... töissä!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
töissä töissä töissä![]()
![]()
![]()
Noups, kyllä se on tollanen ollu jo vuosia...toi gimma on sekasin, liekkö satutti pään ku martin lunariin laittoSaattaisin pummia jonkun tarakalle, mut mä oonki... töissä!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aina toi jätkä on pyörän päällä...tullaan tullaan
Kauhistus sentään !! Heti huomioliivit päälle.sanoi:Taidatte saada soluttautujia joukkoonne:
Hei kundit!! Mä oon fiksu ja ihana ja onnellinen että on töitä. Murjottaako pitäis?Noups, kyllä se on tollanen ollu jo vuosia...toi gimma on sekasin, liekkö satutti pään ku martin lunariin laittoSaattaisin pummia jonkun tarakalle, mut mä oonki... töissä!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()