Ihan japsivehkeet.sanoi:nähdä ja kuvatakin
Onks sulla oikein HD vehkeet mukana ?
Jukka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan japsivehkeet.sanoi:nähdä ja kuvatakin
Onks sulla oikein HD vehkeet mukana ?
Pitääkö mun tulla näyttämään mistä ne pienet Kriisit on tehty?Meinasin pakkailla rantakamat ja hyvän kirjan ja suunnata biitsille, mutta nyt on kyllä ihan pakko tulla tekemään empiirinen koe. Tuon poistotoimenpiteen haluan kyllä nähdä ja kuvatakin![]()
Jukka
Ahaa. Päästiin siis kinassa tähän pisteeseen ja nyt isit ja äidit otetaan mukaan vai onko ehkä posteljoonikin kehissä? No, ehkä me kestetään. En mäkään ota mitään pieniä mukaan. Yhden ison, yhden tatuoidun ja pari pahapäistä, yksin ei uskalla olla.Pitääkö mun tulla näyttämään mistä ne pienet Kriisit on tehty?![]()
Paitsi että pieni taisin olla viimeksi ala-asteella.
Vastaan myöntävästi. Tai aikuinen ja aikuinen, mutta 70-luvulla synnytty. Kusiaisen vaihdoin Rytköseen kun siinä on enemmän vääntöä ja Edilexin keskustelupalstan tähän samoista syistä.Saakos joku aikuinen oikeasti jotain kiksejä näistä iän ikuisista väännöistä.
Omalta osaltani ei vaikuta. Kunnallista en käytä kun on sen verran hyvät lisenssit ja muutkin vakuutukset. Viimeksi Mehiläisessä. Ei niitä narkkeja ja kitiseviä mummoja jaksa kuunnella kun nappeja pitää hakea.Kyl toi julkisen/terveydenhoitopuolen menojen leikkaus
näkyy mitä ihmeellisemmissä paikoissa.![]()
Hyvät kiksit tulee, antakaa mennä vain!Saakos joku aikuinen oikeasti jotain kiksejä näistä iän ikuisista väännöistä.
Mua ei oo koskaan häirinny, että toisilla on asiat hyvin.Viimeksi Mehiläisessä. Ei niitä narkkeja ja kitiseviä mummoja jaksa kuunnella kun nappeja pitää hakea.
![]()
Jukka
Mun täytyy kyllä olla tavan yksinkertainen kun en oo edes huomannu et ollaan kinattu. Kaikki motoristithan inhoaa poliiseja, noita mulkuista mulkuimpia ihmisen irvikuvia, joten isääni en viitsinyt tuoda paikalle. Äitiäni voit käydä moikkaamassa seuraavan kerran kun Botniaringille menet, siitä kirkon ovesta 3. rivi alaspäin ja olikohan 5. tai 6. kivi oikealla.Ahaa. Päästiin siis kinassa tähän pisteeseen ja nyt isit ja äidit otetaan mukaan vai onko ehkä posteljoonikin kehissä? No, ehkä me kestetään. En mäkään ota mitään pieniä mukaan. Yhden ison, yhden tatuoidun ja pari pahapäistä, yksin ei uskalla olla.
Tunnin päästä nähdään.
Jukka