• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Torstai 19.8.-10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä taidan olla ensimmäinen kotiutuja kun kesken kaiken jätin leikin kesken. Taukopaikalle saakka oli kauhian mukavat mutkat ja vähän myöhemmin illalla meinaan vielä sinne Mutskulle kurvata. Kuveja otin ja latailen niitä kahka tää Soneran nettitikkuhässäkkä lähtee toimiin.

Minen ainaskaan huomannu mitään kinaa lähtöpaikalla. Oisko se silleen että keskustelupalstalla on helppo kinata mutta naamatusten se ei sitten enää huvita. Ei mua ainaskaan. Kapakala jos tarttet apuja niitten naposteltavien tuhoamises ni soittele, ois vähän nälkämys
tounge.gif

Kiitos kaikille kaffeseurasta. Piis and laav
inlove.gif

EDIT: olisko Suopo laskenu 82 tai 85 pyörää taukopaikalla?

Kiitokset mutkista. Taas lähdin kesken pois, mutta kiva oli moikata tuttuja ja ajaa rauhallinen iltalenkki maaseudulla. Se testosteroni joka täällä palstalla leijui ilmassa oli minusta kokonaan kadoksissa tuolla livenä. Tai sitten en vaan tajunnut sitä
nixweiss.gif

Mistä ihmeestä täällä kinataan?

Itse olen saanut sen käsityksen, että ollaan menossa ajamaan ja viettämään laatuaikaa hyvässä seurassa? Eli varmasti jokainen mahtuu mukaan ajamaan oli sitten b-illasta tai tuttu TV:stä.. itselläni ei ainakaan kiinnosta ja aina tutustun mielelläni uusiin ihmisiin.

Itsekin lopetin keulimisen parin muistutuksen jälkeen. Ouzakin tokaisi minulle ja SuperTukelle, että alkaa homma riittämään kun leikittiin letkassa.. ja ihan oikein teki.. pitää ajatella myös muita.

Lopputulos? Nyt olen ainakin itse koittanut ajaa rauhallisesti. Sitte ku ite ajelee tai ei aja isommas letkas, ni on taas eri juttu..
smile_org.gif
Vauhtia toki saisi aina olla enemmän, mutta mennään sen mukaan kun veturi vetää.

Tuottaa hirveesti tuskaa olla kommentoimatta mitään (kummallekaan) foorumille, mutta puren kieltä...

Upeet kelit teillä ainakin oli. Ilkeän matalalta alkaa vain ilta-aurinko paistamaan, huomasin tuossa jumpilta kotiutuessa.

Noniin, raporttia pukkaa, Veikkolaan asti kaasuttelin mukana, sit sluibasin omille teilleni.
85 pyörää laskin ekalla kokoon-ajo tauolla, yksi oli jo joukosta poissa, joten 86.
Kivat oli pätkät ja mukavaa prukkaa, taas tuli juteltua uusien ihmisten kanssa, se on juurikin semmonen asia joka aina tuntuu mukavalta, livenä kun ovat mukavia olleet kaikki, niitä netti-ärhentelijöitä en ole tavannut, tulkaapa porisemaan kun satutaan samoihin kinkereihin.

Parhaat palat meni jo bittitaivaaseen
baaa.gif
Kyll sun nyt tarttee lähteä ajelemaan, pistä vaikka privaa niin katotaan jos onnistuisi joku reissu viikonloppuna.

e: lisäsin statistiikkaa

Pitkästä aikaa mukana, Hui ku mahottomasti oli mopoja
omg.gif
Veikkolasta karkasin miekin, kylmyyttä ja pimeyttä pakoon.
Vihdin jälkeen tuli tuli onneks vähän vauhtiakin lisää....

Myöhästyin taas ku piti viime hetkillä vielä asennella uutta kilven taustalevyä.
mad.gif
Viikonloppuna taitaa olla tiedossa vesisadetta ni sillonkaan ei tarvi pahemmin ajella. No maanantaina sitte taas Alastaroon.

Kiitos mutkista, kivaa oli ja mukavan viilee kelikin jo lopussa.
Toivottavasti tällaisena jatkuu pitkälle syksyyn.

Kurvit:

49fcccdf5d3b4826baea30aab4feb3ba.jpg

Kiittää kaikkia mukavasta seurasta, tais olla kauden pisin letka  
062802moto_prv.gif

Kuvia ei tällä kertaa tule, ku oli joku jättäny kameran merk... eiku lataamatta  
omg.gif

Kiitos kivasta seurasta, vaikka löysinkin letkan vasta karkkilassa
smile_org.gif
pirun palaverit ja työ kun haittaa vapaa aikaa
smile_org.gif

Kiitos seurasta. Ehkä 3-4 vuoden päästä uskallaudun uudestaan. Tällaisen jokkiskuskin taidot eivät ihan vielä riitä siihen, että kestäisin mukana ja toinen syy on tuo halu välttää vankilassa istumista. Myönnettäköön, että pari kertaa aika kovia ylinopeuksia jouduin ajamaan, mutta letka karkasi, kiinni en saanut. Ja yllätyin. Oletin, että ensimmäinen kuski olisi ojassa tai puussa alle viiden kilometrin, mutta ojassa oltiinkin vasta 8,7 km kohdalla, joten olin taaskin väärässä. B-illoissa olen käynyt 10 vuoden ajan. Parhaimmillaan 700-800 kuskia. Yhtään ojaan ajoa en ole nähnyt. Näissä päiväkahviajeluissa olen käynyt kaksi kertaa ja kummallakin kertaa ihmetellyt ojassa röhnöttävää pyörää. Tämä siis ihan faktojen maailmasta. Saa suuttua, vetää herneitä nenään tai keksiä satuja kuinka keulittiin, provosoitiin, poltettiin kumia jne. Homma on nauhalla ja voidaan taas katsella.

Mutta katsellaan jos rohkeus kasvaa. Jos ei, niin keskityn RR-kisoihin, benji-hyppyyn ilman narua ja B-iltoihin. Hehiö.

Jukka

Peräpukama kiittää ja kumartaa. Olihan letka. Tosiaan toi 86 taitaa olla enkka. Kaikenlaista löyty. Kruisailua, semiä, ja sit pikkusen vauhdikkaampaakin, yx pikku lipeeminen, mut vain henkisillä ja kalustovaurioilla. Hyvät, tutut ja turvalliset pätkät. Aurinko tosiaan pääs pikkusen välillä kiusaamaan, mut ei paljoo. Ja ei ku ens kertaan.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Kiitokset mutkista ja mukavasta seurasta. Onneksi vältyttiin linnatuomioilta vaikkei keula karannutkaan mihinkään...
biggrin.gif

Kiitos kiitos kiitos....

Aiwan loistosetti, sopivan pituinen ja mallikkaan maittavassa seurassa jälleen kerran. PK-ajoissa on aina se kiva puoli että mukaan pääsee kaikki, ilman että pitää pyrkiä 11 kertaa.

Maittavin mutkittelu tällä kaudella, lähinnä henkilökohtaisista syistä. Ens kerralla uskaltaa ehkä jo avata isommallakin kädellä kun alkaa adoptiolapsi tulla tutuks.

Onneks tuossa uudessa on sivuseisontatuki niin ei tartte ulkoista moottoripyöräilyn tukea mihinkään.

Yibbee, sairaan siistii siis hei.....
buttrock.gif

Back