• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Torstai 19.8.-10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jaa väännöt taas poistettu? Täähän on kohta kun joku suomi, eiku korea.

Mutkat oli hyvät, porukka oli hyvää, risteykset oli merkitty ja perällä kiva kruisailla. Kuis se ninja silleen meni?
Niin ja kukas se busa oli, 92:sen takana?

Kiitokset jälleen kerran veturille ja perämiehelle hyvin hoidetusta hommasta ja tietysti kaikkille muillekin.

Eikun enskertaan...
062802moto_prv.gif

Mukava reissu, hienoa porukkaa!! Mukana jopa kamerankäyttäjiä, vaikken ees nähny. Varmaan puskissa piileksivät ("piilokameramiehiä").

tarkennetaan.
Vetureissa ei siis mitään vikaa. Eikä ajoissa. PK:n suuri kannattaja olen, ketuttaa kun nyt ei päässy mukaan, mut töissä oli kivaa.

"Hyvin te vedätte" oli tarkoitettu näihin poistettuihin viesteihin, missä aikuisille ihmisille on tullut känkkäränkkä kylään, brekulla vedetty uhopuuroa ja iltapäivällä kusisia muroja, kaikki samana päivänä.
Eikö olisi helpompaa vain lyödä "julmajaakot" riviin pöydälle ja mittaa kerralla viivottimella?
Tuulettuis tääkin testosteronin katku..

Niin ja kukas se busa oli, 92:sen takana?
Rek.nro -92 takana? Ainaki sinne kääntöpaikalla painoin perässä.

Oli mahtavat ajot kyl, ja viimeviikkoinen jännityskin hieman tiessään mutta tekemistä riitti pysyä sen mustan pyörän jolla musta ajopukuinen tyttö ajoi toista kertaa koko pyörällä. Ei vaan busa minun ohjastamana uskaltanu tulla yhtäkovasti mutkat  
eek.gif

ja viimeiseltä taukopaikalta lähtiessä hokasin jopa antaa tietä takaa tulevalle kun oli menotaitoja paljon enemmän, vaikken sitten kauheasti jäänytkään.

Mukavaa, ja kiitos toiselle busalle joka neuvoi tietä kotiin !
smile_org.gif
)
062802jumpie_prv.gif

Kiitos kaikille, hauskaa oli. Omituista oli katsella ex-omaa pyörää ajossa. ( on se vaan sairaan hieno ) Busalla tuli ekat kilsat täyteen ja kestää hieman tottua pyörään jossa ei ole jarruja. No sellaista se on .

Hämmästyttää jälleen kerran nämä nillitykset ja piipitykset , Hauskaa kuinka herkästi kaikki provosoituu, joidenkin asiattomista ja tarkoituksella kirjoittamista texteistä. Kuten kaikki olemme huomanneet , KUKAAN ei ole koskaan viimeisen 5 vuoden aikana tullut narisemaan vetureille saatikka, yrittänyt agitoida joukko riitaa. Tarkoituksellinen ja idioottimainen käytös nällä ajoilla on harvinaisuus, ja itse en ole moista nähnyt.

On rasittavaa ja kovin ikävää kun "uudet" ihmiset lukee näitä viestejä niin kusipäiset ja uhoilevat viestit antaa kuvan joukosta idiootteja mopojen päällä. Onneksi näin ei ole

Vauhti hehkutukset ja kaatojen spekulointi on mielestäni turhaa, jos joku kaatuu niin se on aina ky kuljettajan oma henkilökohtainen voi voi. Ja vauhdin piipittäjät on joko eksynyt väärään seuraan , tai muuten vaan käy hieman hitaalla.

Tämä on minun mielipiteeni , ja jos joku haluaa tätä kommentoida tahi asiasta väitellä niin ensi torstaina paikanpäälle kasvotusten juttelemaan. En vastaile tässä tredissä piipittäjille.

Moottoripyöräily kaikissa muodoissa on nastaa puuhaa. Olis se sitten B-ilta tai Pk-ajo , orgin rata päivä tai mp-tuen ratapäivä
nastaa aina.

Pidetään kumipuoli alaspäin ( tai edes sinne päin )
buttrock.gif

Eikö olisi helpompaa vain lyödä "julmajaakot" riviin pöydälle ja mittaa kerralla viivottimella? Tuulettuis tääkin testosteronin katku..
Ei, kyllä se oikee ratkaisu olisi ajella enemmän, niin A) olisi onnellisempi hymy naamalla ja B) ei ehtisi jauhaa jonninjoutavia höpöhöpöjä... Ainakin minun kohdalla, oppisi sitten ehkä joskus ajamaankin ilman apupyöriä
sport05.gif

"Hyvin te vedätte" oli tarkoitettu näihin poistettuihin viesteihin, missä aikuisille ihmisille on tullut känkkäränkkä kylään.....
No tiiän tiiän muru. Mä halusin vaan liittyä känkkäränkkiin mut se ei taida onnaa multa
tounge.gif

(GuessWho @ Elo 20 2010 23:31) sanoi:
PK-ajoissa on aina se kiva puoli että mukaan pääsee kaikki, ilman että pitää pyrkiä 11 kertaa.

Onneks tuossa uudessa on sivuseisontatuki niin ei tartte ulkoista moottoripyöräilyn tukea mihinkään.

Nonni, nyt on aamukaffet näppiksellä, kun luki tarkemmin
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
Touché
tounge.gif

Omituista oli katsella ex-omaa pyörää ajossa. ( on se vaan sairaan hieno )
Hyvin olet taistelijan koulinut.

Rähjää halutessa, laantuu pyydettäessä. Pullistelee muskeleitaan kun sen hetki on ja sukeltaa taisteluun nöyrästi ja pyyteettömästi, silti ylläpitäen kamppailu-urheilun jännityksen ja selkärankaa kutittelevan haasteellisuuden.

Ex-omasi kiitti uutta käskijää nöyrällä mutta brutaalilla ja sopivan itsepäisellä asenteella, joka enteilee antoisaa rakkaussuhdetta.

T: adoptiovanhempi

Moottoripyöräily kaikissa muodoissa on nastaa puuhaa. Olis se sitten B-ilta tai Pk-ajo , orgin rata päivä tai mp-tuen ratapäivä
nastaa aina.
Lasketaanko kylmätyypit autotallissa huulia päristellen muiden oikeesti ajellessa tähän "nastaa aina"-katergoriaan?

Hyvin olet taistelijan koulinut.

Rähjää halutessa, laantuu pyydettäessä. Pullistelee muskeleitaan kun sen hetki on ja sukeltaa taisteluun nöyrästi ja pyyteettömästi, silti ylläpitäen kamppailu-urheilun jännityksen ja selkärankaa kutittelevan haasteellisuuden.

Ex-omasi kiitti uutta käskijää nöyrällä mutta brutaalilla ja sopivan itsepäisellä asenteella, joka enteilee antoisaa rakkaussuhdetta.

T: adoptiovanhempi
Onko adoptioisillä yhtään ikävä Pirkkaa?  
biggrin.gif

Kokemushan tämäkin oli...

Joidenkin mielestä letkassa muiden ajamisen jännittäminen voi olla hauskaa, mutta mulle se ei ehkä sovi.

Vihdistä omaa tietä kotiinpäin olikin sitten autuutta ja "uusi" pyörä alkoi tulla tutuksi pikkuhiljaa
smile_org.gif

Noh, huvinsa kullakin ja peace out  
033102beer_1_prv.gif

Oli mahtavat ajot kyl, ja viimeviikkoinen jännityskin hieman tiessään mutta tekemistä riitti pysyä sen mustan pyörän jolla musta ajopukuinen tyttö ajoi toista kertaa koko pyörällä. Ei vaan busa minun ohjastamana uskaltanu tulla yhtäkovasti mutkat  
eek.gif
Hii, it was meeee!  
062802jumpie_prv.gif
Kiitos kiitos, mutta mähän ajoin ihan nätisti, sellasta spört töyrinkiä.

Kovasti koitin näytellä sulle hiekkaa ja niittokonetta ja kenkää. Mutta kun se aurinko ei paista näin matalalle niin pääsin livahtamaan varjon kautta karkuun  
062802moto_prv.gif

Muoks: Äh, hiemanko oon tympee: TIETYSTI kiitos veturille ja peränpitäjälle. Ja sille nesteen tätille...
lookaround_orig.gif

Kiitos seurasta. Ehkä 3-4 vuoden päästä uskallaudun uudestaan. Tällaisen jokkiskuskin taidot eivät ihan vielä riitä siihen, että kestäisin mukana ja toinen syy on tuo halu välttää vankilassa istumista. Myönnettäköön, että pari kertaa aika kovia ylinopeuksia jouduin ajamaan, mutta letka karkasi, kiinni en saanut. Ja yllätyin. Oletin, että ensimmäinen kuski olisi ojassa tai puussa alle viiden kilometrin, mutta ojassa oltiinkin vasta 8,7 km kohdalla, joten olin taaskin väärässä. B-illoissa olen käynyt 10 vuoden ajan. Parhaimmillaan 700-800 kuskia. Yhtään ojaan ajoa en ole nähnyt. Näissä päiväkahviajeluissa olen käynyt kaksi kertaa ja kummallakin kertaa ihmetellyt ojassa röhnöttävää pyörää. Tämä siis ihan faktojen maailmasta. Saa suuttua, vetää herneitä nenään tai keksiä satuja kuinka keulittiin, provosoitiin, poltettiin kumia jne. Homma on nauhalla ja voidaan taas katsella.

Mutta katsellaan jos rohkeus kasvaa. Jos ei, niin keskityn RR-kisoihin, benji-hyppyyn ilman narua ja B-iltoihin. Hehiö.

Jukka
Tän Jukan tekstin luettuani täytyy vähän ihmetellä tämän letkajenkan mielekkyyttä. Jos lähes jokakerta joku konttaa, viimevuonna tais joku mennä teholle pitkäksi aikaa, niin eikö olisi aika tehdä jotain muutoksia?

Ulkopuolisen silmin tässä veturit on kingejä joita tavikset ihailevat. Nää lähtee vetämään ja tavikset tulevat perässä ja ryhmäpaineen takia vetävät kovempaa kuin taidot riittää. Lopputulos on nähtävissä ja se on surullista. Ja oikeasti jengin ajotaidot on kyllä ihan järkyttävän huonolla tasolla kun lukee näitä juttuja. Joukossa tyhmyys tiivistyy.

Kiitos seurasta. Ehkä 3-4 vuoden päästä uskallaudun uudestaan. Tällaisen jokkiskuskin taidot eivät ihan vielä riitä siihen, että kestäisin mukana ja toinen syy on tuo halu välttää vankilassa istumista. Myönnettäköön, että pari kertaa aika kovia ylinopeuksia jouduin ajamaan, mutta letka karkasi, kiinni en saanut. Ja yllätyin. Oletin, että ensimmäinen kuski olisi ojassa tai puussa alle viiden kilometrin, mutta ojassa oltiinkin vasta 8,7 km kohdalla, joten olin taaskin väärässä. B-illoissa olen käynyt 10 vuoden ajan. Parhaimmillaan 700-800 kuskia. Yhtään ojaan ajoa en ole nähnyt. Näissä päiväkahviajeluissa olen käynyt kaksi kertaa ja kummallakin kertaa ihmetellyt ojassa röhnöttävää pyörää. Tämä siis ihan faktojen maailmasta. Saa suuttua, vetää herneitä nenään tai keksiä satuja kuinka keulittiin, provosoitiin, poltettiin kumia jne. Homma on nauhalla ja voidaan taas katsella.

Mutta katsellaan jos rohkeus kasvaa. Jos ei, niin keskityn RR-kisoihin, benji-hyppyyn ilman narua ja B-iltoihin. Hehiö.

Jukka
Tän Jukan tekstin luettuani täytyy vähän ihmetellä tämän letkajenkan mielekkyyttä. Jos lähes jokakerta joku konttaa, viimevuonna tais joku mennä teholle pitkäksi aikaa, niin eikö olisi aika tehdä jotain muutoksia?

Ulkopuolisen silmin tässä veturit on kingejä joita tavikset ihailevat. Nää lähtee vetämään ja tavikset tulevat perässä ja ryhmäpaineen takia vetävät kovempaa kuin taidot riittää. Lopputulos on nähtävissä ja se on surullista. Ja oikeasti jengin ajotaidot on kyllä ihan järkyttävän huonolla tasolla kun lukee näitä juttuja. Joukossa tyhmyys tiivistyy.
mä kun luen sen juttuja, ihmettelen lähinnä perustamansa ja edustamansa yhdistyksen perustamiskirjan kohtaa kaksi:

"2. Tarkoitus ja toiminnan laatu
Yhdistyksen tarkoituksena on tukea ja edistää moottoripyöräilyn harrastamista"

Kannattaa myös muistaa se tosiasia, että esim. 70 pyörää ja lenkki 300km vastaa 21000km matkaa yksittäisellä pyörällä ajettuna. Joillekin kuskeille tämä määrä voi vastata kolmen jopa neljän ajokauden ajosuoritetta. Jos tällainen kuski konttaa kerran kolmessa/neljässä ajokaudessa, niin se ei ole mikään ihmettelyn aihe. Joten ei se niin kummallista ole, jos näissä välillä kontataan - ihan tilastollisestikaan.

Muistan kuulleeni jostain, että moottoripyöräilijä on jopa kuollut ajaessaan moottoripyörällä (ihan yksin ajellessa) pöpelikköön. Olisi varmaan aika tehdä asialle jotain
sad_orig.gif

Kannattaa myös muistaa se tosiasia, että esim. 70 pyörää ja lenkki 300km vastaa 21000km matkaa yksittäisellä pyörällä ajettuna. Joillekin kuskeille tämä määrä voi vastata kolmen jopa neljän ajokauden ajosuoritetta. Jos tällainen kuski konttaa kerran kolmessa/neljässä ajokaudessa, niin se ei ole mikään ihmettelyn aihe. Joten ei se niin kummallista ole, jos näissä välillä kontataan - ihan tilastollisestikaan.

Muistan kuulleeni jostain, että moottoripyöräilijä on jopa kuollut ajaessaan moottoripyörällä (ihan yksin ajellessa) pöpelikköön. Olisi varmaan aika tehdä asialle jotain  
sad_orig.gif
tuu koputtamaan olkapäähän seuraavalla ajolla, mä tarjoon seuraavat kahvit ja bullat  
smile_org.gif

Back