Streethawk
Repsol
Ethän sinä vittu-sanaa käyttänyt ja minäkin käytin sitä vain esimerkissä millainen fiilis kirjoituksistasi mahdollisesti välitty. Oli tuo lainauksissa laittamani teksti ihan noin vaan kuvainnollista.Saisinko linkin tai lainauksen kirjoittamaani tekstiin, jossa viljelen vittu-sanaa. Toki yritän pysyä nuorekkaana niin ulkoisen habitukseni kuin ulosantinikin puolesta, mutta noita verbaalianemiasta kärsivän teinin käyttämiä viisikirjaimisia välimerkkejä pyrin välttämään.Minusta te käyttäydyitte asiallisesti sen minkä näin ja ei silloin kellään olekaan mitään syytä/halua poistaa letkasta - miksi olisi? Tilanne olisi ollut toinen, jos olisitte tulleet sinne rähjäämään ja häiriköimään. Rivien välistä luettuna hieman sellainen fiilis tuli sinun kirjoittelusta ennen pk-ajoa, että "vittu, me tullaan sinne ja tehdään vittu ihan mitä vaan ja vittu kukaan ei voi meille mitään, vittu". Ilmeisesti ymmärsin asian ihan väärin, koska olitte niin kiltisti.
Kaikki me ollaan motoristeja ja aika ahdasmielistä sellainen touhu, jossa haukutaan toisen foorumin porukkaa/tapahtumaan. Mulla ainakin oli hyvin hauskaa viime vuonna parilla Ahveniston ratapäivällä, kun jaoin varikkopilttuun muutaman bomberin kanssa. Vaikka itse olen hyvin kaukana bomberista. Pitäisi varmaan järkätä joku B-foorumin ja .ORG:in yhteinen illanvietto![]()
Olisimme ihan oikeasti menneet eilen rannalle lötköilemään, mutta kun joku (en jaksa selata taaksepäin kuka) ilmoitti, että jonosta tullaan poistamaan, niin halusin kyllä katsoa millainen se mahtimies on joka tulee julkiselta paikalta minut tai jonkun muun kärräämään pois. Sellaista ei näkynyt, kuten ei ole näkynyt näiden vuosien aikana niitä nettikeskusteluissa turpaan vetoja luvanneita sällejäkään.
Kukaan ei minusta sanonut, että jos tulet paikalle, niin sinut poistetaan letkasta. Vaan ne jotka siellä ei toimi sääntöjen mukaan poistetaan letkasta. Ei sieltä pelkän naaman takia ketään häädetä. Modet on aika tehokkaasti siivonneet ketjua ja vaikea ottaa enää lainauksia tuhotuista kirjoituksista.