Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tarkennetaan.Look who's talkinghyvin te vedätte..![]()
![]()
![]()
![]()
Puspus![]()
Jep. Tämä (nuori) mies. Rottia käytiin kattomassa bensiksellä.Kiitos kotimatka ajoseurasta miehelle jonka nimi unohtui kysyäkuka tunnistaa?![]()
Rek.nro -92 takana? Ainaki sinne kääntöpaikalla painoin perässä.Niin ja kukas se busa oli, 92:sen takana?
Ei, kyllä se oikee ratkaisu olisi ajella enemmän, niin A) olisi onnellisempi hymy naamalla ja B) ei ehtisi jauhaa jonninjoutavia höpöhöpöjä... Ainakin minun kohdalla, oppisi sitten ehkä joskus ajamaankin ilman apupyöriäEikö olisi helpompaa vain lyödä "julmajaakot" riviin pöydälle ja mittaa kerralla viivottimella? Tuulettuis tääkin testosteronin katku..
Tää repes kyllä nyt täysin.PK-ajoissa on aina se kiva puoli että mukaan pääsee kaikki, ilman että pitää pyrkiä 11 kertaa.
Onneks tuossa uudessa on sivuseisontatuki niin ei tartte ulkoista moottoripyöräilyn tukea mihinkään.
No tiiän tiiän muru. Mä halusin vaan liittyä känkkäränkkiin mut se ei taida onnaa multa"Hyvin te vedätte" oli tarkoitettu näihin poistettuihin viesteihin, missä aikuisille ihmisille on tullut känkkäränkkä kylään.....
(GuessWho @ Elo 20 2010 23:31) sanoi:PK-ajoissa on aina se kiva puoli että mukaan pääsee kaikki, ilman että pitää pyrkiä 11 kertaa.
Onneks tuossa uudessa on sivuseisontatuki niin ei tartte ulkoista moottoripyöräilyn tukea mihinkään.
Hyvin olet taistelijan koulinut.Omituista oli katsella ex-omaa pyörää ajossa. ( on se vaan sairaan hieno )
Lasketaanko kylmätyypit autotallissa huulia päristellen muiden oikeesti ajellessa tähän "nastaa aina"-katergoriaan?Moottoripyöräily kaikissa muodoissa on nastaa puuhaa. Olis se sitten B-ilta tai Pk-ajo , orgin rata päivä tai mp-tuen ratapäivä
nastaa aina.
Onko adoptioisillä yhtään ikävä Pirkkaa?Hyvin olet taistelijan koulinut.
Rähjää halutessa, laantuu pyydettäessä. Pullistelee muskeleitaan kun sen hetki on ja sukeltaa taisteluun nöyrästi ja pyyteettömästi, silti ylläpitäen kamppailu-urheilun jännityksen ja selkärankaa kutittelevan haasteellisuuden.
Ex-omasi kiitti uutta käskijää nöyrällä mutta brutaalilla ja sopivan itsepäisellä asenteella, joka enteilee antoisaa rakkaussuhdetta.
T: adoptiovanhempi
Hii, it was meeee!Oli mahtavat ajot kyl, ja viimeviikkoinen jännityskin hieman tiessään mutta tekemistä riitti pysyä sen mustan pyörän jolla musta ajopukuinen tyttö ajoi toista kertaa koko pyörällä. Ei vaan busa minun ohjastamana uskaltanu tulla yhtäkovasti mutkat![]()
Tän Jukan tekstin luettuani täytyy vähän ihmetellä tämän letkajenkan mielekkyyttä. Jos lähes jokakerta joku konttaa, viimevuonna tais joku mennä teholle pitkäksi aikaa, niin eikö olisi aika tehdä jotain muutoksia?Kiitos seurasta. Ehkä 3-4 vuoden päästä uskallaudun uudestaan. Tällaisen jokkiskuskin taidot eivät ihan vielä riitä siihen, että kestäisin mukana ja toinen syy on tuo halu välttää vankilassa istumista. Myönnettäköön, että pari kertaa aika kovia ylinopeuksia jouduin ajamaan, mutta letka karkasi, kiinni en saanut. Ja yllätyin. Oletin, että ensimmäinen kuski olisi ojassa tai puussa alle viiden kilometrin, mutta ojassa oltiinkin vasta 8,7 km kohdalla, joten olin taaskin väärässä. B-illoissa olen käynyt 10 vuoden ajan. Parhaimmillaan 700-800 kuskia. Yhtään ojaan ajoa en ole nähnyt. Näissä päiväkahviajeluissa olen käynyt kaksi kertaa ja kummallakin kertaa ihmetellyt ojassa röhnöttävää pyörää. Tämä siis ihan faktojen maailmasta. Saa suuttua, vetää herneitä nenään tai keksiä satuja kuinka keulittiin, provosoitiin, poltettiin kumia jne. Homma on nauhalla ja voidaan taas katsella.
Mutta katsellaan jos rohkeus kasvaa. Jos ei, niin keskityn RR-kisoihin, benji-hyppyyn ilman narua ja B-iltoihin. Hehiö.
Jukka
mä kun luen sen juttuja, ihmettelen lähinnä perustamansa ja edustamansa yhdistyksen perustamiskirjan kohtaa kaksi:Tän Jukan tekstin luettuani täytyy vähän ihmetellä tämän letkajenkan mielekkyyttä. Jos lähes jokakerta joku konttaa, viimevuonna tais joku mennä teholle pitkäksi aikaa, niin eikö olisi aika tehdä jotain muutoksia?Kiitos seurasta. Ehkä 3-4 vuoden päästä uskallaudun uudestaan. Tällaisen jokkiskuskin taidot eivät ihan vielä riitä siihen, että kestäisin mukana ja toinen syy on tuo halu välttää vankilassa istumista. Myönnettäköön, että pari kertaa aika kovia ylinopeuksia jouduin ajamaan, mutta letka karkasi, kiinni en saanut. Ja yllätyin. Oletin, että ensimmäinen kuski olisi ojassa tai puussa alle viiden kilometrin, mutta ojassa oltiinkin vasta 8,7 km kohdalla, joten olin taaskin väärässä. B-illoissa olen käynyt 10 vuoden ajan. Parhaimmillaan 700-800 kuskia. Yhtään ojaan ajoa en ole nähnyt. Näissä päiväkahviajeluissa olen käynyt kaksi kertaa ja kummallakin kertaa ihmetellyt ojassa röhnöttävää pyörää. Tämä siis ihan faktojen maailmasta. Saa suuttua, vetää herneitä nenään tai keksiä satuja kuinka keulittiin, provosoitiin, poltettiin kumia jne. Homma on nauhalla ja voidaan taas katsella.
Mutta katsellaan jos rohkeus kasvaa. Jos ei, niin keskityn RR-kisoihin, benji-hyppyyn ilman narua ja B-iltoihin. Hehiö.
Jukka
Ulkopuolisen silmin tässä veturit on kingejä joita tavikset ihailevat. Nää lähtee vetämään ja tavikset tulevat perässä ja ryhmäpaineen takia vetävät kovempaa kuin taidot riittää. Lopputulos on nähtävissä ja se on surullista. Ja oikeasti jengin ajotaidot on kyllä ihan järkyttävän huonolla tasolla kun lukee näitä juttuja. Joukossa tyhmyys tiivistyy.
Kannattaa myös muistaa se tosiasia, että esim. 70 pyörää ja lenkki 300km vastaa 21000km matkaa yksittäisellä pyörällä ajettuna. Joillekin kuskeille tämä määrä voi vastata kolmen jopa neljän ajokauden ajosuoritetta. Jos tällainen kuski konttaa kerran kolmessa/neljässä ajokaudessa, niin se ei ole mikään ihmettelyn aihe. Joten ei se niin kummallista ole, jos näissä välillä kontataan - ihan tilastollisestikaan.Tän Jukan tekstin luettuani täytyy vähän ihmetellä tämän letkajenkan mielekkyyttä. Jos lähes jokakerta joku konttaa, viimevuonna tais joku mennä teholle pitkäksi aikaa, niin eikö olisi aika tehdä jotain muutoksia?
tuu koputtamaan olkapäähän seuraavalla ajolla, mä tarjoon seuraavat kahvit ja bullatKannattaa myös muistaa se tosiasia, että esim. 70 pyörää ja lenkki 300km vastaa 21000km matkaa yksittäisellä pyörällä ajettuna. Joillekin kuskeille tämä määrä voi vastata kolmen jopa neljän ajokauden ajosuoritetta. Jos tällainen kuski konttaa kerran kolmessa/neljässä ajokaudessa, niin se ei ole mikään ihmettelyn aihe. Joten ei se niin kummallista ole, jos näissä välillä kontataan - ihan tilastollisestikaan.Tän Jukan tekstin luettuani täytyy vähän ihmetellä tämän letkajenkan mielekkyyttä. Jos lähes jokakerta joku konttaa, viimevuonna tais joku mennä teholle pitkäksi aikaa, niin eikö olisi aika tehdä jotain muutoksia?
Muistan kuulleeni jostain, että moottoripyöräilijä on jopa kuollut ajaessaan moottoripyörällä (ihan yksin ajellessa) pöpelikköön. Olisi varmaan aika tehdä asialle jotain![]()