Joo, mä olen henkilökohtaisesti Anun mieltä asioista...Joo. Ouza on täsmälleen samaa mieltä.Ei tarttee omaa päätä vaivata priorisoinneilla, kun se nainen, joka asuu meillä tekee sen puolestani. Kätevää ja helppoa.Vai mitä Ouza?![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, mä olen henkilökohtaisesti Anun mieltä asioista...Joo. Ouza on täsmälleen samaa mieltä.Ei tarttee omaa päätä vaivata priorisoinneilla, kun se nainen, joka asuu meillä tekee sen puolestani. Kätevää ja helppoa.Vai mitä Ouza?![]()
![]()
Eksää Reiska tierä, et on kahen-laisia kuskejaAi jaa....
Masa on kontannut 2 kertaa...
Tehdään varasuunnitelma torstaiksi![]()
Kun Masa vetää, niin kakkospyörä on heti valmiina ottamaan vetovastuun jos Masa poistuu "tieltä"
ja vie letkan seuraavaan kahvipaikkaan puimaan tilannetta![]()
Peräpukama ja 5 viimeistä jonossa jäävät nostelemmaan kalustoa ojasta. (pullakahvit tarjotaan)
Masalle tuodaan ralleista tuttu "keskeytyspullo"![]()
Joo..minäkin olen tuota parasta 1 ryhmääEksää Reiska tierä, et on kahen-laisia kuskejaAi jaa....
Masa on kontannut 2 kertaa...
Tehdään varasuunnitelma torstaiksi![]()
Kun Masa vetää, niin kakkospyörä on heti valmiina ottamaan vetovastuun jos Masa poistuu "tieltä"
ja vie letkan seuraavaan kahvipaikkaan puimaan tilannetta![]()
Peräpukama ja 5 viimeistä jonossa jäävät nostelemmaan kalustoa ojasta. (pullakahvit tarjotaan)
Masalle tuodaan ralleista tuttu "keskeytyspullo"![]()
1. niitä jotka ovat jo kontanneet
2. ja niitä toisia....?
![]()
![]()
Minä kansJoo..minäkin olen tuota parasta 1 ryhmää![]()
En mä lähde sille tielle...Tarkkana sitte sen lapsenlikan kanssa..... ettei vaan
mamma tuu etuajassa duunista.![]()
No... siis onhan toikin ajelua... ja nautittavimmasta päästä.![]()
Hyvin Masa vetää
Tämän allekirjoitan täysin. Toisten kanssa mutkat menevät jouhevasti reippaalla marssivauhdilla edeten ja toisten kanssa ajaessa jokainen mutka tuntuu tulevan silmille.Tuo ajorytmien erilaisuus tai samanlaisuus on ryhmäajossa
hyvin merkittävä tekijä.
Paljon suurempi kuin yleisesti edes halutaan uskoa.
Kisahommissa se on pääasiassa "yksi mahdollisuus", mutta siviililiikenteessä se tuo ikävää "säröä" harmoniaan.
Nou hätä, mukaan vaan. Oli tuolla kerran yx. Maxilla, ja rookieajoissa yx 250 Ninja, ja ihan kelvollisestihan tommonenkin kulkee, ja ainiin Trixeri, joo, se oli villi näky, mut kyllähän silläkin näemmä pystyy ajaan.minä kanstuun mukaan kurvailemaan
Broidikin ois halukas tulla mukaan, hänellä vaan sattuu olemaan sellainen 250 kuutioinen skootteri (21hv) niin jos hän liittyis ihan sinne letkan peräpäähän niin ei hidastais turhaan muitten menoa,on luvattu hyvää säätä![]()
![]()