• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK torstai 17.6.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitos masa mukavasta alkumatkasta
062802jumpie_prv.gif
. Harmi et oli poistuttava niin aikaisin. Miten meni loppuajot? Kompassilla nähdään toivottavasti pian
smile_org.gif

N

Olihan reissu, tuli nähtyä monenlaista ajoa ja haettua papattimen rajoja. Kiitos ja anteeksi.

Riisorille toipumisia
062802moto_prv.gif

Joku ehti ennen mua jo koneelle...
Masalle kiitos ja Riisorille  
bowdown.gif
, Sikivikiä ei myöskään saa unohtaa..

Mahtavat mutkat jälleen kerran, Bandiitit livisti Vihtijärveltä Nurtsia kohti.Seuraavaan kertaan!

P.S. Oliks se hattara kun ajeli mun takana sen alkumatkan? Jos oli, niin hyvännäkönen yhdistelmä, hattara ja zeta...
inlove.gif

Kiitos riisorille ja Masalle vedoista, Ilkalle ja Sikivikille peränpidoista.
Saukkolasta erkanin 110-tie joukkion kanssa Espooseen.
Ja kiitos kaikille 63 mopolle seurasta.

Mutkat tänään + 110 osuus Nihtisiltaan.

03168f82538f4dc09c1917cda504e94b.jpg

Kiitos vetureille mutkista. Masalla riittää näköjään kärsivällisyyttä, itsellä ei, sixi oikaisin kotio siitä Saukkolan tauolta.
Ens torstai Apparalla. Mutta nähdään taas
062802moto_prv.gif

Jej! Itsekäs toivomus tulevaisuutta ajatellen - mennäänkö joskus itäänkin päin, eikä aina länteen?
wink.gif

Noeikun katkera oon kun ei mukaan päässyt. Yammukin oli saanut tänään uutta palikkaa korjaamolla, mutta liian optimististahan se olisi ollut toivoa että kaikki kerralla... Ajossa kuitenkin, ensi viikolla lisää :P

Ilmeisesti selvisitte ehjänä koteihinne. Kiitoksia vetureille ja muille organisoiville hörhöille ajelusta, vaikkei se ollutkaan näemmä mun juttu. Ei oo teidän vika etten pidä ihmisistä.

Tenukka laskeutunut. Kiitos riisor ja Masa, olipahan taas kivat mutkat ja uutta pätkää mulle
thumbs-up.gif
Ja virallinen Mr. Peräpukama Sikiviki sekä Ilkka(ko) se oli kun piti nopeen perää? Kiitos
inlove.gif

Kuveihin tulee linkki ihan justiin tähän, jos joku kuva halutaan pois tai joku haluaa kuvan e-maililla laittakee privaa

Dodii, här har ni pictures http://picasaweb.google.fi/ahypponen/PK1762010?feat=directlink

Kotona minäkin,
Kiitoksia Masalle & Riisorille hyvistä mutkista ja Sikivikille peränpidosta
sekä kaikille kanssakurvailijoille myös, oli kivaa.
TikTak ja taas nähdään.
bowdown.gif

Kiitos taas hyväst ajo seurast kaikille mukanaolleille. Special thanks go to vetureille.

Kiitos Riisor ja Masa. Kiitos myös sinulle joka vedit mut lähdössä sieltä tien vierstä ylös kun en itse jaksanu potkutella
smile_org.gif
Masa oli kiva ajaa samaa matkaa kotiin niin ei tarvinnu yksin päästellä
smile_org.gif

Tänkjuu taas kaikille. Hyvänkokoinen poppoo taas kerran. Loistavat reitit, Tänks Masa ja Riisor. Enpä ole koskaan PK-ajoilla päässytkään koko reissua tankillisella, nyt riitti kotiin asti (abaut 300km), eli vauhti oli, sanoisinko maltillista, mutta näinhän sen pitää ollakin, jos haluaa esim. pitää kortin taskussa ja vältää muuta turhaa härdeliä. Ja eikun ens kertaan.  
bowdown.gif
bowdown.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Kiitos myös edustamani yksilön puolesta vetureille, peränpitäjille ja kaikille siinä välissä. Jako ryhmiin tuntuu toimivan hyvin. Pikkuhiljaa ja huomaamattomasti lähemmäksi kärkeä hivuttautuessa näissä ajeluissa alkaa viihtyä todella hyvin, meinaa jäädä koukkuun... Ja sitten vielä kun tauoilla on hyvää seuraa nin mikäs näissä on sohlatessa. Toipumisia niille jotka sitä tarvitsevat.

Kiitos, Riisorille ja Masalle veturoinnist ja Sikille peräilyst!
Vaik liityinki letkaan vast Kaljaalohjas...

Ja tapahtumia riitti, oli hiekkanen mutka  
sad_orig.gif

Bambi silmänräpyksen keskel letkaa, onneks ei kukaan osunu  
thumbs-up.gif

Jonkun kassi keskel tietä  
omg.gif

Ja viel loppukahvien jälkeen kotimatkal, niin joku sai, Vihdintiellä ennen Konalantien risteystä, vissiin "kiitoskirjettä" valtion  virkamiehiltä  
sad_orig.gif

Kuka, miks ja paljon?  
pftroest.gif

Kerta kaikkiaan mahtavaa jälleen kerran
062802jumpie_prv.gif

Yhtään ei haitannut vaikka sama pätkä ajettiin kahteen kertaan, kun en sitä edes tajunnut kuin vasta tien päässä.
biggrin.gif

Back