• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK torstai 17.6.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Noista... nimenomaan noista.... luottamustoimista
sen verran että:  
biggrin.gif
.

Kikkelis kokkelis..... Mitäs läksit...
tounge.gif
.

Joo joo, hyviä selityksiä aina löytyy  
biggrin.gif
.
Toi on niiiiiiiiiiiiiiiiin säälittävää, ettei se enää
edes säälitä  
tounge.gif
.

.....ja jatkoit tietenkin kuluvalle vuodelle  
omg.gif
.

Näistä kekkereistä on tulossa loistavaa settiä, ja tehän siitä olette tehneet näin suosittua, Ensi tortsina taas ajellaan ja vetovastuu on mulla, silloin mennään porukalla jotta kaikki pääsee nautiskelemaan upesta seurasta ja maistuvista mutkista..

Tartti lähtee vihdistä, sääli oli hieno porukka ja upea sää

ensi torstaihin

kiinnostaaks ketään tietää miten mul meni yhtiökokouksessa ?
sad_orig.gif
Sinällään ei nyt kauheasti kiinnosta, mutta kohteliaisuudesta voidaan kysyä... Teittekö hyviä päätöksiä, saitteko vastuu vapauden ja suunnittelittekö uuden hiekkalaatikon rakentamistä?
tounge.gif
Entäs valitukset niistä naapurissa asuvista moottoripyöräjengiläisistä?
tounge.gif
*reps*  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Mä luulen, kun en paikalla siis ollut, kun mä muistaakseni olin jossai mopoajelulla, että ne valitukset nuijittiin maan rakoon. Tai vaihtoehtosesti, mummoille annettiin mahdollisuus tulla avautumaan allekirjoittaneelle kuinka mopot pitää ääntä ja ku pesetteki niitä pihassa ja ja ja... Ja siinä vaiheessa mummot kalpeni ja nitrot otettiin esiin
tounge.gif

.....ja jatkoit tietenkin kuluvalle vuodelle

Tottakai se jatko
smile_org.gif
smile_org.gif
smile_org.gif

sad_orig.gif
No Ei !!!

Meillä oli pajon hauskempaa..
Mulla oli melkein kuva kun joku taputti Anua takapuoleen  
tounge.gif

ps. panitko perkele naaman muistiin ?  
kaboom.gif
Kasvoja en muista, mutta rekisterinumeron voisin muistaa pientä korvausta vastaan
tounge.gif

Kuka tarjoaa eniten, sinä, Anu vai herra x
confused_orig.gif

Vastaukset privana ja vain 3-4 numeroiset summat huomioidaan
biggrin.gif

sad_orig.gif
No Ei !!!

Meillä oli pajon hauskempaa..
Mulla oli melkein kuva kun joku taputti Anua takapuoleen  
tounge.gif

ps. panitko perkele naaman muistiin ?  
kaboom.gif
Kasvoja en muista, mutta rekisterinumeron voisin muistaa pientä korvausta vastaan  
tounge.gif

Kuka tarjoaa eniten, sinä, Anu vai herra x
confused_orig.gif

Vastaukset privana ja vain 3-4 numeroiset summat huomioidaan  
biggrin.gif
No mie en ainakaan kun just sain popcornit kattilasta, ja jään seuraamaan keskustelua
biggrin.gif
biggrin.gif

No, GuessOuzaWho taputtaa sitten ensi torstaina vastavuoroisesti kaverin pyörää... Silleen kevyesti vaan, että keikahtaa
tounge.gif

Hieman myöhäiset kiitokset Tuusulan pikkumustalta kaikille, niin letkailijoille, vetureille kuin perälaudoille. On tässä ollut kaikenlaista vastuullista tekemistä niin ei ehtinyt aiemmin kiittelemään.
inlove.gif

Ja juu, hyvin on mennyt sukkasaippua perille merkkaamisesta kun nyt saa huutaa kypärän sisältä "#%€£$@! Se on peränpitäjä, aja nyt #%€£$@!"  
biggrin.gif

Sori. Kuka lienitkin.
blush.gif

Hieman myöhäiset kiitokset Tuusulan pikkumustalta kaikille, niin letkailijoille, vetureille kuin perälaudoille. On tässä ollut kaikenlaista vastuullista tekemistä niin ei ehtinyt aiemmin kiittelemään.
inlove.gif

Ja juu, hyvin on mennyt sukkasaippua perille merkkaamisesta kun nyt saa huutaa kypärän sisältä "#%€£$@! Se on peränpitäjä, aja nyt #%€£$@!"  
biggrin.gif

Sori. Kuka lienitkin.
blush.gif
Kuului hyvin letkan perälle asti
biggrin.gif

inlove.gif

biggrin.gif

Sori. Kuka lienitkin.
blush.gif
Kuului hyvin letkan perälle asti  
biggrin.gif
Vaikka sen naisen upottaisi Suomenlahteen, kuuluisi sen huuto sieltäkin  
biggrin.gif

Haluasin kuula sen huudon 4 neliön kettiössä, siis akustisessa mielessä  
biggrin.gif
Nooh, kyllä siinä tilanteessa äänenkäyttö ole perusteltua.
Emmeköhän halua kuulla tuota ääntä
inlove.gif
ihan ilman veteen upottamistakin.
Käyttäytkäämme niin ettei tarvita &/:")/;
smile_org.gif
& (taimitäsenytoli) huutoja.

Mun mielestä R1ivatun äänenkäyttö on suorastaan söpöä
tounge.gif
Pahus. Ei oo päässy kuulemaan. Taitaa olla toi ämppäri liian kovalla, ja joku huutaa pemariin koko ajan, niin keskity siinä sitten, ja mulla taitaa olla naisten äänentaajuudelle kehittynyt taajuussuodin tässä vuosien varrella, en tiä.
nixweiss.gif
Taas tää on tätä, just heräsin soffalta tsiigaamasta jotain leffaa, josta en nähny ku alun, ja nyt pitäs keksii jotain, et vois mennä goisiin. Noh, uudelleen, kivaa oli, keskinopeus gepsin mukaan n. 66km/h ja mulla kulutus 4,99l/100km. Pääs kerrankin alle vitosen. Koskas seuraavan kerran järjestetään pisaralla pisimmälle kisat??
033102bebe_1_prv.gif
Noo, älkää ottako vakavasti, muuten vaan täällä aikani kuluks kirjoottelen, ja Outsalle onnea uudelleen valinnan johdosta. Noi on hauskoja hommia (nimimerkillä jokus n. 10v hpj, enkä enään ikuna)
buttrock.gif

inlove.gif

biggrin.gif

Sori. Kuka lienitkin.
blush.gif
Huomioliivit peränpitäjille pakollisiksi.......
062802jumpie_prv.gif

niin etten minäkään jää epätietoiseksi
biggrin.gif

....... ehkä vielä varmemman vakuudeksi aurinkopaneelia
kypärään, kolmen neliön pleksi, tynnyrisauna perään ja pallogrilli kuistille..... ja Tomppa Jonesta soittimeen  
tounge.gif
.

Sitä rysää yrittää karkuun vaikka työntämällä  
tounge.gif
.

Että jos ne nopeudet sitten häntäpäässä hieman kasvaisivat  
tounge.gif
.

Eiks sikiviki vois jatkossa ajella peräpukamana kotilolla? Pakettiautolla mielellään, täys huoltovarustus matkassa...

...Noeikainyoikeesti
baaa.gif

Back