Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Emmä tuntenu kenen takan ajoin, mut mun takan oli hiljasta![]()
Kiitos kohteliaisuudesta, munkin mielestä zeta on helvetin hyvänäköinen![]()
EVVKkiinnostaaks ketään tietää miten mul meni yhtiökokouksessa ?
![]()
No Ei !!!kiinnostaaks ketään tietää miten mul meni yhtiökokouksessa ?
![]()
MELKEIN ei oo mukana, vain osumat lasketaanNo Ei !!!kiinnostaaks ketään tietää miten mul meni yhtiökokouksessa ?
![]()
Meillä oli pajon hauskempaa..
Mulla oli melkein kuva kun joku taputti Anua takapuoleen![]()
"I didn't do it, nobody saw me do it. You can't prove anything!"MELKEIN ei oo mukana, vain osumat lasketaanNo Ei !!!kiinnostaaks ketään tietää miten mul meni yhtiökokouksessa ?
![]()
![]()
Hyvä jos on niin hyvä et kelpais muillekki =)No Ei !!!kiinnostaaks ketään tietää miten mul meni yhtiökokouksessa ?
![]()
Se on sitä avio-onnea... Kaveri kerran kysyi kun emäntä lähti radalle, "mitäs jos sille heruu siellä?".Hyvä jos on niin hyvä et kelpais muillekki =)
Sinällään ei nyt kauheasti kiinnosta, mutta kohteliaisuudesta voidaan kysyä... Teittekö hyviä päätöksiä, saitteko vastuu vapauden ja suunnittelittekö uuden hiekkalaatikon rakentamistä?kiinnostaaks ketään tietää miten mul meni yhtiökokouksessa ?
![]()
AI NO KIITOS KYSYMÄSTÄ KUULES...Sinällään ei nyt kauheasti kiinnosta, mutta kohteliaisuudesta voidaan kysyä... Teittekö hyviä päätöksiä, saitteko vastuu vapauden ja suunnittelittekö uuden hiekkalaatikon rakentamistä?kiinnostaaks ketään tietää miten mul meni yhtiökokouksessa ?
![]()
![]()
Entäs valitukset niistä naapurissa asuvista moottoripyöräjengiläisistä?Sinällään ei nyt kauheasti kiinnosta, mutta kohteliaisuudesta voidaan kysyä... Teittekö hyviä päätöksiä, saitteko vastuu vapauden ja suunnittelittekö uuden hiekkalaatikon rakentamistä?kiinnostaaks ketään tietää miten mul meni yhtiökokouksessa ?
![]()
![]()