Tähän sählinkiin osasyynä oli se etten tiennyt kuka takanani tulee, hieman aiemmin oli letkan kasaus tai joku muu hämminki, kaveri tien laidassa vain viittoi että menkää eteenpäin. Tämän jälkeen en enää tiennyt kuka minun perääni oli lähtenyt, ja ilmeisesti siihen oli ehtinyt tämä letkallinen muuta porukkaa väliin.
Joo, tultiin n. 10 pyörän kasassa Ridasjärven risteykseen ja siinä oli oikeella joku porukka tauolla. Sen verran mentiin vauhdilla ohi, et oli pakko pysähtyä ja käydä kattomassa oliko ne meiän porukkaa. Ei ollu, joten viittilöin kasan jatkamaan matkaa ja jäin ite siihen risteykseen odottelemaan ja näyttään vähän himmausmerkkiä, koska samaan aikaan siihen pysähty joku VPK:n paloauto vilkut päällä sahaileen jotain roikkuvia oksia...
Sit siinä oli viel se n.20 pyörän posse hämäämässä, joten kelailin, et oottelen sen letkan ihan loppuun asti.
Kun Kriisi oli menny siitä ohi, niin sit saikin ootella varmaan 5-10 minuuttia, ennenku loput tuli Petrin johdolla mestoille. Eli joku eksyminen oli jo tapahtunu.
Siitä hävis se taukoletka ja se paloautokin jossain vaiheessa, Petri tais vähän ihmetellä, et mitä vittua mä siinä odottelen. Siitä jatkettiin ja löytyhän se Jassu ja Kriisikin sit vähän matkan päästä.
Mut thanks to Jassun puhelinyhteydet, saatiin sit se loppupääkin läjään kolmostien varteen.
Asiallista sekoilua alkumatkasta, asiaa tosiaan auttas, jos jengi painais mieleen myös sen, et mikä pyörä siellä takana tulee. Ja jos ei oo varma, niin pysäyttää ja kysyy, ennenku jatkaa risteyksestä matkaa. Tämä juuri senkin takia, et sieltä välistä saattaa kuitenki puuttua se perään lähtenyt pyörä, niinku just nyt kävi.
Muutenhan ajelut oli loistavat, Riisorilta hyvä idea viedä ton kokonen porukka isolle asemalle tauoille, sekoilu ois varmaan ollu täydellinen, jos oltas kurvattu Suvirannan pihaan...
Ja jos nyt Sikivikiltä kerran kesässä palaa hermo, niin se varmastikkin hänelle suotakoon.
Ja pakko viel kommentoida tota ohitteluvittuiluosastoa: PK-ajeluille on laadittu säännöt ihan tarkoituksella, seuraava tauko missä voit ohittaa turvallisesti tulee aina n. tunnin sisään. Mä en ainakaan kuole torstai-illasta hukattuun tuntiin, mut reikäpääohitukseen voin kuolla. Omaan tai jonkun muun.Näin mä tän asian näen.