• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 12.8.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
TIEDÄN tuon ajon olevan kovaa menoa (lue: xxx-xxx km/h mittarinopeus mutkissa).

Tästä kiihdyttelystä suorilla ja aina risteyksestä lähdettäessä en kyllä näe muutenkaan loppujen lopuksi suurtakaan hyötyä, varsinkaan letkan kasassapitämiseksi, kunnon kiekaisut 20->xxx-xxx km/h ja sitten jo käännytäänkin tai tullaan taajama-alueelle...ja ekana olijat onkin jo kilometrien päässä takana olijoista...
Tuotanoin. Tapana on ollut mielestäni, että noita exact lukuja ei kauheesti täällä mainostettais, joten editoin tuon. Olen pahoillani tästä.
Aivan, anteeksi...noita täällä vilisee vähän turhaan.

... Joku on joskus maininnut mun lehmän hermoista, mutta joskus nekin pettää, ja se sattu sit tänään. Tästä isot pahoittelut Spideri kuskille, ihan oikeesti, mä en jaksanu enään ja koska toi letkakin oli noin julmettu, niin pikkusen tuo rauhallinen ajo aiheuttaa turhaa närää odottelijoille. Se olin minä, joka jätin Spiderille merkkaamatta, aattelin, et tulee perässä, niin kauan kuin näkee, ja kyllähän aikuinen ihminen aina kotiin löytää. On PK ajelut, ruukie ajelut ja kimppakivat. Kaikissa ajellaan pikkusen erilailla, ja PK:lla kun tuppaa oleen se reippampi vauhti, niin siinä ei ihan leppoinen ajotyyli riitä. ...
Nyt kun meno palstalla on rauhoittunut, niin uskaltaa kommentoida. Itseironian perusteella olen todennut ketjua lukiessani mustuttavani mitä suuremmassa määrin rumaa ankanpoikasta.
idea3.gif
Siitä seuraa korostettua kohdennettua kritiikkiä, jos ajotyyli poikkeaa valtavirrasta. Tosin kritisoijien on hyvä myös tietää, että vaikka olen ollutkin mukana joissakin letka-ajoissa, niin tämä oli kohdallani ensimmäinen PK-torstai.
withstupid.gif

sikivikiä ei voi, kuin kehua mielestäni mahdottoman tehtävän edessä.  
bowdown.gif
Se harharetkeltä palaaminen vei sen verran matkaa, että itse asiassa olin menettänyt toivoni löytää letka jo aiemmin. Tuo liikenneympyrä oli vain viimeinen niitti. Epäilijöille tiedoksi, että ajotyyli on kuitenkin tässä tapauksessa enemmän kiinni kuskin mieltymyksistä, kuin kalustosta.

Olette oikeassa siinä, että kimppakivat saattaisivat sopia paremmin, mutta  miksi ihmeessä niiden aika on lähes aina sunnuntai aamupäivä? Aikataulullisesti se ei sovi minulle, kun viikonloppuisin en juuri koskaan ole PK-seudulla. Jos niitä olisi viikolla tai edes lähtö olisi vasta sunnuntai iltapäiväillasta, niin olisi mahdollista osallistua. Nyt näyttää sitä, että PK-seudulla olevat ajotapahtumat tulevat jäämään kohdaltani väliin, koska ne eivät joko sisällöllisesti tai aikataulullisesti kolahda.
bawling.gif

Näis PK-ajois ja muis ajois on nyt ihan sama ongelma kun äidin ja tyttären kanssa
idea3.gif
.

Molempia ei voi ajaa yhtä aikaa samalla tavalla
tounge.gif
.

Kannattaa toki koeajaa ja sitten valita itselle sopiva.... muuten ei hyvä heilu eikä kellään oo kivaa
tounge.gif
.

Back