-Anu-
~Kaatumatappi~
No tuota, jos ne haluu korjaa pyörän niin eihän siinä sitten mitään, saat saman pyörän uudella muovilla takas (koska minen jaksa uskoa että siinä olis mitään vääntyny siinä vauhdissa ja pehmeeseen peltoon tupsahdettuas). Jos ne haluu tietää mitä mieltä itse olet pyörän arvosta niin sanot sen hinnan ko siitä maksoit, oliko joku viikko aikasemmin? Ei se siitä mihinkään oo pudonnu tossa ajassa. Lisätietoa nykyhinnasta suhailemalla netissä ja kattelet mitä vastaavista huudetaan, kattot vähän kilsoja/vuosimalleja. Näin mä tekisin, tekniikasta en ymmärrä yhtään mittää, mä ostan mopoja värin perusteella että mikä just sillon miellyttääKiitti kannustuksesta. Muutaman kerran (mm. teholla ja pleuradreeninlaitossa) tuli mieleen, että perkele, pitsinnypläys olisi parempi vaihtoehto, mutta nyt olen kyllä jo kovasti jatkamassa. Eilen matkalla sairaalasta kotiin taksissa pää pyöri jo pyörien perään.
Toi sakko oli kyllä yllätys. Eikö ihminen saa vapaassa maassa ajaa pellolle ja teloa itseään, jos haluaa?
Vakuutusyhtiö haluaa ilmeisesti korjata pyörän. Mulla ei ole tällä hetkellä mitään tajua sen vaurioista. Soittivat ja kysyivät multa käsitystä pyörän arvosta? mitä tohon pitää vastata?
Ja hienoa kuulla että oot tolpillas ja vielä mopot innostaa. Pieni taukohan tähän sulle tulee mutta heti kun kunto sallii niin uudestaan vaan mopon päälle! Sulla kävi kyllä vuosikymmenen huonoin mäihä tossa.
T. hitonmoinen hyttysten huiskija ja ojanpohjien kuranroiskija