• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-rookieajo tiistaina 8.6.2010 klo 18 uusille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos joltain löytyy reitti gpx:nä tai vastaavana navin syömänä datana, tuupatkaa mailiin taajuus(a)gmail.com, kiits!

Oli meinaan niin kiva lenkki että voisi joskus itsekseenkin käydä vetämässä, ilman tientuk... eh, siis sosiaalisia paineita.
tounge.gif
Löytyy Google Earthin ymmärtämässä .KML-formaatissa, jos kiinnostaa. Konverttereita löytynee jolla tuo kääntyy vaikkapa GPX:äksi, toimivuudesta en tiedä.

Reitti oli ihan kiva tähän rookie-ajeluun. Jos aikomuksena on vähän pääst....ihastella maalaismaisemia, löytyy ehkä parempiakin, sellaisia joissa vähemmän risteyksiä ja taajama-ajoa.

Hyvin kyllä huomas itestänsä sen että on tottunu ajamaan ehkä vähän reippaampaa tahtia mutta toisaalta välillä ihan hyvä ajella rajtusten mukaan ihan vaan näyttääkseen itelleen että kyllä sä pystyt siihen
biggrin.gif

vaikka siinä heti masan takana ajaneena kyllä huomas että veturilla oli parissa kohtaa yhtä vaikeeta pitää vauhti matalana
smile_org.gif

Kiitoksia munkin puolesta ajelusta ja reitistä aina sitä oppii uusia pätkiä vaikka ihan hukassa puolet ajasta olinkin..

Kuka se oli siinä ekalla metsähallitus-keikalla kenellä oli se hieno gps-puhelin josta annoin tiedot hälytyskeskukseen (Mikael?)? Otappa pikaseen yhteyttä muhun privana, tarttis sen tarkan osotteen kaskoa varten... Juujuu, on se hinurilla tiedossa mutta sou not
tounge.gif

Äääännnddd... Never mind, Facebook pelastaa
tounge.gif

Kuka se oli siinä ekalla metsähallitus-keikalla kenellä oli se hieno gps-puhelin josta annoin tiedot hälytyskeskukseen (Mikael?)? Otappa pikaseen yhteyttä muhun privana, tarttis sen tarkan osotteen kaskoa varten... Juujuu, on se hinurilla tiedossa mutta sou not
tounge.gif

Äääännnddd... Never mind, Facebook pelastaa
tounge.gif
Joo minähän se, syyllinen tähänkin
smile_org.gif

Hieno...iguwanha toosahan tuo, varmaan yli kolme vuotta. Ne on kato noi kotimaiset kuitenkin aikas käyttökelpoisia kaikenmaailman omenapuhelimista viis veisaten.

@Taajuus: laitan KML-filetson tulemaan hetikohta.

Erityiskiitos Sikivikille ja tuntemattomaksi jääneelle BMW-kuskille, jotka antoivat käynnistysapua. Tigrulla oli vain ilmeisesti koti-ikävä; muutaman minuutin pysähdys kotipihassa ja sen jälkeen ei mitään ongelmia. Hyvällä onnella pääsin vielä jonojatkoksi taukopaikalta.

Laitatko tännekin olli.hoskari (arvaamikämerkki) gmail.com, kiitos.

Ei tuo JuhaK:n gmap-reitti ainakaan mulla oikein pelannut, tarjosi melkein joka reittipisteelle useampaa vaihtoehtoa..?

Siinä välillä, ennen Lepsämää, jotkut ajattelivat järjestää oman tauon, vaikka en ottanut kuin porukkaa kasaan.
Joku siellä kärkipäässä nykäisi kypärän pois päästä, hyi hyi  
033102bebe_1_prv.gif
joo se olin minä... anteeksi, tää oli eka tällänen pkajelu mulla ja näytti siltä että kärkipää meinas pitää taukoa.. ei ihme että tuli pahoja katseita
withstupid.gif
nyt viisaampana tiedän seurata vaan letkan vetäjää että jos sen kypärä lähtee niin voin ottaa omankin pois huoletta:P

Laitatko tännekin olli.hoskari (arvaamikämerkki) gmail.com, kiitos.

Ei tuo JuhaK:n gmap-reitti ainakaan mulla oikein pelannut, tarjosi melkein joka reittipisteelle useampaa vaihtoehtoa..?

Okei koska kysyntää näyttää olevan tehdäänkö nyt kuitenkin niin että KML-filetson voikin napata tästä.

Jos ongelmia tuon linkin suhteen laittakaa vaan privaa.

Siinä välillä, ennen Lepsämää, jotkut ajattelivat järjestää oman tauon, vaikka en ottanut kuin porukkaa kasaan.
033102bebe_1_prv.gif
joo se olin minä... anteeksi, tää oli eka tällänen pkajelu mulla ja näytti siltä että kärkipää meinas pitää taukoa.. ei ihme että tuli pahoja katseita
withstupid.gif
nyt viisaampana tiedän seurata vaan letkan vetäjää että jos sen kypärä lähtee niin voin ottaa omankin pois huoletta:P
Ja höpöhöpö, mitää pahoi katsei. Mehän unohettiin sanoo alussa notta jos veturi ei ota kypärää poijes niin ei sit muutkaan. Kun se letka siinä odotteli loppupäätä niin helposti tulee semmonen mieleen että otanpa potan poijes hiostamasta.... No harm done
tounge.gif
Taajuus vaan kiusaa, eikö niin
smile_org.gif

033102bebe_1_prv.gif
withstupid.gif
Ja höpöhöpö, mitää pahoi katsei. Mehän unohettiin sanoo alussa notta jos veturi ei ota kypärää poijes niin ei sit muutkaan. Kun se letka siinä odotteli loppupäätä niin helposti tulee semmonen mieleen että otanpa potan poijes hiostamasta.... No harm done
tounge.gif
Taajuus vaan kiusaa, eikö niin
smile_org.gif
juurikin tasan siksi näitä järjestetään, että muun muassa tällaisiin asioihin saa oppia, kokemusta ja vinkkejä. Kukaan ei tehnyt yhtään dramaattista mokaa tai muuta, vaan koko poppoo käyttäytyi lähes loistavasti.

Kiitos veturille, "välivetureille", perämiehella ja kaikille. Mukavaa oli ja kyydittävälläkin oli kivaa.

Hei vaan ja kiitos kaikille osallistuneille.

Tunsi taas olonsa, kuin aikoinaan nuori kersantti armeijassa.
wink.gif
No joo, pitäähän sitä ääntä kayttaa, jotta kaikki kuulee asian.
Harvoin sitä nuorelle kessulle kuitenkaan komppaniallista käskytettäviä annetaan, et kyl mä nyt ylentäisin sut luutnantiks vähintään...
biggrin.gif

Erityiskiitos Sikivikille ja tuntemattomaksi jääneelle BMW-kuskille, jotka antoivat käynnistysapua. Tigrulla oli vain ilmeisesti koti-ikävä; muutaman minuutin pysähdys kotipihassa ja sen jälkeen ei mitään ongelmia. Hyvällä onnella pääsin vielä jonojatkoksi taukopaikalta.
Minähän se jäin jeesailee.
smile_org.gif
Ei siinä mitään. Pyörä pitää saada takas tielle ja
062802moto_prv.gif
.

Eikä sovi unohtaa sitä tosiasiaa että joukossamme oli tosiaankin upeita ihmisiä aina Maskua ja Tamperetta myöten.

Ja suuri kiitos kaikille osanottajille
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Ja erityisjättikiitos Tampereen ja Maskun vahvistuksille. Hienoo että viittitte niin kaukaa tulla meijän letkoihin
bowdown.gif
Tulkaa vielä tänä kesänä PK-letkaan joku torstai jos vaikka kerkeis tauoilla ehkä jutellakki, tai jopa nähdä
tounge.gif

Kiitoksia vielä kerran, ja Anu tosiaan ei ehditty jutella paljoakaan, joku toinen kerta sitten.
Mutta joidenkin muiden kanssa tuli höpöteltyä, kaikkien nikki ei ole selvillä. Mutta kivoja tyyppejä kaikki silti
smile_org.gif
.

Ehkä rookieajelut ei ole se mun juttu, rauhallisempi vauhti kyllä sopii tolle pyörälle hyvin; ja myös kortti on kiva juttu ;). Seuraan kyllä PK-seudunkin ajeluita täältä ORGista. Äkkipäätöksellä helppo lähteä mukaan johonkin, kun ajohaluja on ja omat tienoot on ajeltu niin että voi vaikka takaperin silmät ummessa ajella
wink.gif
tounge.gif
biggrin.gif

Back