• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK goes JunkFood la 16.4.11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Näitä kutsuja vois laitta silleen ajoissa, että ehtis järjestellä muut asiat jotta pääsis ajelemaan. Ei kukaan  näin  nopeella aikataululla pääse mukaan.
Nii-i
bawling.gif

Kyl nyt pitäis vähintään vuosi antaa aikaa järkätä kalenteri kuntoon.

Jos tää ketju liittyy vielä otsikon ajeluaiheeseen eikä oo vielä muuttunut ihan rompetoriksi, mukana ollaan ajelemassa mikäli kelit sallii.

Ja
062802moto_prv.gif
mukana.
Se jolla on jo kaikkea ehtii vielä ostaa lämmitettävän takin  
tounge.gif

Mitä helv**** talvihan silloin on..
Mun Hondassa ei ole lohkolämmitintä  
tounge.gif

Viikko sitten olin Iisalmessa diesel auton kanssa -39 pakkasta, paleltaa vieläkin  
wink.gif

tounge.gif

Viikko sitten olin Iisalmessa diesel auton kanssa -39 pakkasta, paleltaa vieläkin  
wink.gif
reikänahat saa lämpösiks ku tökkii tulitikkuja niihin reikiin. Mäki oon varautunu vetämään ajotakin vetskarin kiinni. Ja jos tulee vilu ni ajellaan sen verta reippaammin et pysytään lämpösinä ;)

tounge.gif

wink.gif
reikänahat saa lämpösiks ku tökkii tulitikkuja niihin reikiin. Mäki oon varautunu vetämään ajotakin vetskarin kiinni. Ja jos tulee vilu ni ajellaan sen verta reippaammin et pysytään lämpösinä ;)
tai laittaa puvun sähkölämmityksen päälle, ja hymyssä suin jatkaa ajelua.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Ennakkotiedon mukaan olisin ilman mopoa vielä tuolloin, pahus.

Mulla astuu vakuutus voimaan Vappuna..
Odotan että te sillä aikaa putsaatte mutkatiet, jos ei (Masa) harjaamalla niin sitten muut kyljellään liukuen  
tounge.gif

Täytyy varmaan käydä Ahvenistolla ensin poistamassa "hartialukko" ja hakemassa tuntumaa, ennen kuin uskaltaa PK-ajoihin osallistua.
Muistakaa salaharjoittelu ei ole reilua 
biggrin.gif

Jos... arvatkaas kenen
crazy.gif
kriteerit olosuhteissa
on kohdallaan, sitten
062802jumpie_prv.gif
.

Tohon "aina on hyvä sää grillata", ja "ei ole huonoja kelejä, on vaan sähkötakit edelleen kaupassa" juttuihin
en taivu vieläkään
tounge.gif
.

sad_orig.gif
No pee! oon reissunpäällä silloin Porissa. Tämmöstä tää sit on ku ei ajoissa tietoo
tounge.gif

Oo Las Palmas oo..., aurinko paistaa ja ajokelit varmasti kohdillaan. Mukana  
062802moto_prv.gif
sit kesällä.
Saletisti natsaa

Juu se on sellainen juttu kun täällä kauniissa suomessa ajelee noin aikaisn keväällä et sanoisin saletisti natsaa kunhan penkalla on lunta urasyvyys on metrinluokkaa

Tardesta vaan.

Tottaaaaa..... Koskas se Päitsi nyt ajetaankaan
lookaround_orig.gif
.

Tostahan sais hyvän yleisö-EK:n
idea3.gif
.

Arvatkaas kuka siellä vetäis ekana nätisti tapeilta
suurella samurailla...... ja bussi imussa
tounge.gif
.

Siinä vois legendaarinen Veikko Sinisalon "suo, kuokka ja..."