• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK goes JunkFood la 16.4.11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos sateessa ei ajeta, niin onko jääpaakut tiellä rajoittava este?
Ei ole. Lähe Kauko messiin, jos vaikka saatais sunki elämälles jotain sisältööki
inlove.gif

Ei ole. Lähe Kauko messiin, jos vaikka saatais sunki elämälles jotain sisältööki
inlove.gif
Voi ole huoleti, kyllä mun elämässä sisältöä on yllin kyllin. Sitä on reilusti muussakin, ei ainoastaan moottoripyöräilyssä
.Voisinkin lähteä mukaan, mutta esim. noissa PK ajeluissa vauhti on minulle aikaisempien kokemuksieni mukaan ollut liian kovaa. En sano, että tässä ajossa vauhti olisi liikaa, mutta valitettavasti aikaisempien postauksien mukaan näin on.

inlove.gif
Voi ole huoleti, kyllä mun elämässä sisältöä on yllin kyllin. Sitä on reilusti muussakin, ei ainoastaan moottoripyöräilyssä
.Voisinkin lähteä mukaan, mutta esim. noissa PK ajeluissa  vauhti on minulle aikaisempien kokemuksieni mukaan ollut liian kovaa. En sano, että tässä ajossa vauhti olisi liikaa, mutta valitettavasti aikaisempien postauksien mukaan näin on.
Okei. Mä korjaan omaa postausta, kirjoitin liian... miten sen sanoisi. Kärkkääst, MUTTA provosta. Saatais sun elämääs MP-AIHEISTA SISÄLTÖÄ, muutakin kuin foorumilla kirjottaminen. Plus että musta olis kiva nähä kasvokkain. Mä tarjoon pullikset
thumbs-up.gif

Toki sulla on muuta sisältöä elämässäs kuin MP, kuten meillä kaikilla. Jos ei olisi, talven yli pääseminen olisi aika mahdotonta, right?

Ja hei, mä ajan siel peräs sun kaa just nii hiljaa ku haluut
062802moto_prv.gif
Mä kun katos tiiän reitin, mute elä kerro kellee.....

EDIT mä muutes korjaan tätä nyt sen verran että JOS mun lainapeli on tuolloin alla niin ajelen hiljaa mukana koska ent. F1zu, nykynen NoName, on kappaleina vielä tuolloin... Taikka sitten mä ajan perässä autolla
idea3.gif

JEI!

Eilen tuli jo savut koneesta, ja lumet näyttää häviävän vauhdilla joten tää on ihan mahdollisuuksien rajoissa
tounge.gif

Pahalta näyttää... Ei noi kelit välttämättä, mutta ilman kunnossa olevaa pyörää on paha ajella...

Swiddu... tänään sai pyörän jo testi kuntoon ja huomasin että vasen etupumppu vuotaa runsaan puoleisesti. Jos ei ehdi laittaan kuntoon ni jää kyl väliin
033102ass_1_prv.gif

Eipä katteetkaan oo vielä tulla maalarilta....

Swiddu... tänään sai pyörän jo testi kuntoon ja huomasin että vasen etupumppu vuotaa runsaan puoleisesti. Jos ei ehdi laittaan kuntoon ni jää kyl väliin  
033102ass_1_prv.gif

Eipä katteetkaan oo vielä tulla maalarilta....
OT. Tein pari usd-keulan puristinta talvella, tein myös takajousen puristimia muutaman, helpottavat huomattavasti jousituksen/vaimennuksen huoltotyötä.
https://lh6.googleusercontent.com/_P5ZAfw....062.JPG
No katos, setä on ahkeroinu
tounge.gif

Haluat siis että tuon pamput sinne
biggrin.gif

ps. kävin kääntymässä joku päivä mutta etpä ollu paikalla.

Ei pääse on kaamea kapula kun edellisenä iltana "joutuu" viettää kaverin eläkkeelle pääsy juhlia ja käydä katsomassa Happoradion keikkaa.

Kovasti on peloteltu PK-ajelujen vauhdilla mutta ehkä siitä voisi ensikertalaisena uskaltautua ensi käden kokemuksia hankkimaan...

Kovasti on peloteltu PK-ajelujen vauhdilla mutta ehkä siitä voisi ensikertalaisena uskaltautua ensi käden kokemuksia hankkimaan...
Ainut vauhti mitä reissuilla on, on se mikä tulee jokaisen itsensä omaa oikeanpuoleista kahvaa vääntämällä. Tervetuloa mukaan, uudet kasvot ovat letka-ajeluiden suola.

Ketään ei jätetä ja kaikkia odotellaan risteyksissä. Jos siltä tuntuu että edellä joku ajelee hitusen reippaammin kuin sinä niin anna kaverin mennä. Tapaat hänet seuraavassa tienhaarassa kyllä. Eli monta iloista jälleennäkemistä voipi olla siis tiedossa  
tounge.gif

300 kilsaa testilenkkejä viime viikonvaihteelta kertoo että routa on syönyt valtaisia monttuja ja railoja pitkin ja poikin mutkapätkiä. Joten voitte olla varmoja että asia otetaan huomioon myös tällä reissulla. Myös hiekkaa, pölyä ja muuta schaissea on jaossa enemmän kuin laki teiden yleisestä kunnossapidosta määrää.

Kelitietoja tarkastellaan ahkerasti ja ellei lähtöä erikseen peruta, se tapahtuu ilmoitettuun ajankohtaan.

Ja kotiläksyksi kaikille, ja erityisesti ensikertalaisille taas:

http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....=116726

Ketään ei jätetä ja kaikkia odotellaan risteyksissä. Jos siltä tuntuu että edellä joku ajelee hitusen reippaammin kuin sinä niin anna kaverin mennä. Tapaat hänet seuraavassa tienhaarassa kyllä. Eli monta iloista jälleennäkemistä voipi olla siis tiedossa  
tounge.gif
Ne jälleennäkemiset ei kylläkään ole välttämättä niin iloisia jos jatkuvasti käy niin että edellä ajava katoaa näkyvistä ja takana tulee yhtenäinen letka. Silloin on kohteliasta käsimerkillä tarjota takana tuleville mahdollisuutta ohittamiseen. Näin kaikilla on mukavampaa. Ei nimittäin ole kenenkään kannalta mukavaa noitten välien muodostuminen. Takana ajavat joutuvat mahdollisesti ajamaan hitaammin kuin haluaisivat ja edellä menevä joutuu jatkuvasti ajamaan yksin, koska joutuu pysähtymään jokaiseen risteykseen odottelemaan. Ja se odottelu muuten todennäköisesti kertautuu vielä pitemmälle kun siihen ensimmäiseen edellä ajavaan.

Eli ei sitten yritetä väkisin ajaa rajoituksen sallimaa maksiminopeutta
tounge.gif
vaan sovitetaan se ajonopeus niin että pystytään vähän kiinnittämään huomiota siihenkin mitä ympärillä tapahtuu. Parempi pysyä ojien välissä niin ei mene hyvää ajoaikaa hukkaan.

tounge.gif
Ne jälleennäkemiset ei kylläkään ole välttämättä niin iloisia jos jatkuvasti käy niin että edellä ajava katoaa näkyvistä ja takana tulee yhtenäinen letka. Silloin on kohteliasta käsimerkillä tarjota takana tuleville mahdollisuutta ohittamiseen. Näin kaikilla on mukavampaa. Ei nimittäin ole kenenkään kannalta mukavaa noitten välien muodostuminen. Takana ajavat joutuvat mahdollisesti ajamaan hitaammin kuin haluaisivat ja edellä menevä joutuu jatkuvasti ajamaan yksin, koska joutuu pysähtymään jokaiseen risteykseen odottelemaan. Ja se odottelu muuten todennäköisesti kertautuu vielä pitemmälle kun siihen ensimmäiseen edellä ajavaan.

Parempi pysyä ojien välissä niin ei mene hyvää ajoaikaa hukkaan.
Eihän tuota paljoa tuon paremmin voisi enää ilmaista.
Joskin itse kannatan paikanvaihtoja turvallisuussyistä aina tauoilla, joita kuitenkin pidetään 40-60 kilsan välein.

Back