• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK goes JunkFood la 16.4.11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ja hei, mä ymmärrän että te vanhemmat herrasmiehet alottelette vasta vähän lämpimimmillä keleillä, prostata-vaivat on kuulemma inhottavia
033102bebe_1_prv.gif
Me palataan tähän asiaan sinun 50 vuotis juhlissa.....
Samaa vikaa esiintyy myös naisilla  
033102bebe_1_prv.gif
Reiska mä LUPAAN että saat kutsun mun viiskymppisille jos oon vielä sillon hengissä, sitte 25 vuoden kuluttua... Sullahan ne oli jo, ei vaan kutsuu kuulunu
tounge.gif

Mut ihan asiaakin asia vierestä, että mä en pääse mukaan syystä että a) oon duunissa b) pyörä paskana mällin jäljiltä.

Niinku GuessWho linkittikin jo aiemmin pk-ohjeisiin, niin ensikertalaisen kandee alottaa sieltä peräpäästä ja sitte tauoilla hivuttautua eteenpäin jos näyttää siltä että vauhtia ois enempi kuin edelläajavalla. Ja yleensä tääkin homma toimii parhaiten jos ihan reilusti kysäsee edellä ajavalta että sopiiko jos menen edelle.....

Ajelkaa varovasti, kävin mutkapätkii katteleen lainapyörällä ja siellä on kaameita monttuja siellä täällä....

Parempi pysyä ojien välissä niin ei mene hyvää ajoaikaa hukkaan.
Juurikin ihan täysin samaa mieltä, Keräilemisessä menee hyvää ajoaikaa ihan hukkaan.
crazy.gif

Aloitellaan sieltä perämiehen edestä ja edetään tauoilla edemmäs jos siltä tuntuu.
Ajetaan "se oma ajo" eikä sokeasti seurata edellä menijää.
Nähdään lauantaina  
062802moto_prv.gif

Sade-ennusteen mukaan kostea tuuli loppuisi puoliltapäivin, että tod näk märkää latua saa mennä.

Kattelin ihan samaa että vaihtuu ennuste melko tiuhaan...
Mutta ei tässä vielä heitetä pyyhettä kehään.

Ilmatieteenlaitos sanoo lauantaille puolipilvistä ja +14, ei sadetta

crazy.gif
Mä lähden siirtymään lähtöpaikalle 7.30, et jos perutaan niin tulkaa joku edes kahville. Tietenkin jos sataa pirusti lunta ni sit mäkin jään kotia.

crazy.gif
Mä lähden siirtymään lähtöpaikalle 7.30, et jos perutaan niin tulkaa joku edes kahville. Tietenkin jos sataa pirusti lunta ni sit mäkin jään kotia.
Kyllä mä ainaski tuun paikalle vaikka hiukan tihuttaskin, jota en tosin usko. Luotetaan siihen että hyvä tulee.

Kotilon suvikumin vaihto ja Lapsimessut.Semmosta.
Taidan kuitenkin käydä mutkan lähtöpaikalla kun ihan kulmilla sijaitsee.

Ei pääse junkfoodille - täytyy suunnata kohti Suomen Chicagoa heti aamusta.
Mopolla kakspäällä, toivottavasti ykspäällä takaisin  
wink.gif

Kiitos ajeluista kaikille, etenkin veturille ja pukamalle
bowdown.gif

Oli ns. "helmeetä settii" ja hartialukko saatiin poistettua ainakin vähäksi aikaa.
062802moto_prv.gif

"Persu" kiittää kyydistä koko porukkaa ja erityiskiitos Arvatkaa Kenelle  
biggrin.gif

340 kilometriä Itäisen Uudenmaan parhaimpia mutkapätkiä loistavassa kelissä ja hienossa seurassa, kelpo kauden aloitus
bowdown.gif
bowdown.gif
bowdown.gif

Poistuin Nikkilän ympyrästä kotia kohti

kiitos.ei tullu ihan koko reissua ajettuu mutta ehkä seuraavan kerran sitte koko matka mukana.

Kiitti...

Sitten osioon munasin. Letka vedettiin kasaan siinä muutama kilsa ennen mottorotieliittymää Hesaan. Just sitä ennen näin sen harrikan peileissä (ja tuli musta siihen pysäkillekin), ja kun pysäkiltä lähdettiin ei peileissä ollut ketään. Siinä sitten tovin varroin tien poskessa ja päätin, että vitut. Mä lähden Ruoholahteen frendiä moikkaamaan. Jäikö joku tien poskeen, vai mitä mä sekoilin.

Tsori tsori...

Kiitti...

Sitten osioon munasin. Letka vedettiin kasaan siinä muutama kilsa ennen mottorotieliittymää Hesaan. Just sitä ennen näin sen harrikan peileissä (ja tuli musta siihen pysäkillekin), ja kun pysäkiltä lähdettiin ei peileissä ollut ketään. Siinä sitten tovin varroin tien poskessa ja päätin, että vitut. Mä lähden Ruoholahteen frendiä moikkaamaan. Jäikö joku tien poskeen, vai mitä mä sekoilin.

Tsori tsori...
Et sä mitään munannut. Mä jätin hyvästit siinä kun kokoonnuitte pysäkille. En tullut siihen pysäkille vaan käännyin vasemmalle. Kukaan ei jäännyt tien poskeen  
smile_org.gif

Kiitti...

Tsori tsori...
Et sä mitään munannut. Mä jätin hyvästit siinä kun kokoonnuitte pysäkille. En tullut siihen pysäkille vaan käännyin vasemmalle. Kukaan ei jäännyt tien poskeen  
smile_org.gif
Asia pihvi. Sitten uskallan mukaan ensi kerrankin, kun aikataulut ja kelit natsaa. Tattis.

Kiitti...

Tsori tsori...
Venailin sitten sua seuraavassa ympyrässä 10 minsaa ja ajelin Kaivariin. No harm done, vähän vaan jännitti et mitähän tässä pitäis tehdä.

Oli oikein mukavaa ja jälkipäässä vauhti sopivaa, varmasti tulen toisenkin kerran. Kiitokset vielä erityisesti veturille ja persulle sekä paluumatkan hidasta ryhmää vetäneelle bemaristille.

Kiitoksia vaan ajoista. Oli ihan loistavaa settiä.
062802moto_prv.gif
Takasi päin tullessa ajelin peräpään letkan keulilla. Ajelin omasta mielestä mukavalta tuntuvaa vauhtia. Hyvä että kelpas takana tulleille.
smile_org.gif

Ottiko joku reittiä ylös? Yritin säätää reittiä google mapsilla, mutta reitti jäi 30km vajaaksi. Eli kaikkia risteyksiä ei pystyny muistaa.

Kiitoksia vaan ajoista. Oli ihan loistavaa settiä.
062802moto_prv.gif
Takasi päin tullessa ajelin peräpään letkan keulilla. Ajelin omasta mielestä mukavalta tuntuvaa vauhtia. Hyvä että kelpas takana tulleille.
smile_org.gif
sä olit hiton hyvä kuoppatutka, ehdin jarruttaa sopivasti ennen pahimpia routaheittoja - 3 kertaa sain tosin keulan kyl pohjaamaan
biggrin.gif

Olipas kivaa taas ajella, hissukseen sai mennä kun latu oli missä kunnossa oli - ja kaikkea paskaakin oli. Kuitenkin kauden eka tuollainen pidempi vetäisy on nyt tehty.

Tarakkaharakka kiittä ja pahoittelee. Nyt on
033102ass_1_prv.gif
niin hellänä ettei pöntölle uskalla mennä.. ja voimat niin loppu että silmäkulmankin onnistuin pyykkikoneen kulmaan iskemään kun lämpimän suihkun lattialle romahdin heti kotio tultua.
kaboom.gif

Back