Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nii-iNäitä kutsuja vois laitta silleen ajoissa, että ehtis järjestellä muut asiat jotta pääsis ajelemaan. Ei kukaan näin nopeella aikataululla pääse mukaan.
reikänahat saa lämpösiks ku tökkii tulitikkuja niihin reikiin. Mäki oon varautunu vetämään ajotakin vetskarin kiinni. Ja jos tulee vilu ni ajellaan sen verta reippaammin et pysytään lämpösinäMitä helv**** talvihan silloin on..
Mun Hondassa ei ole lohkolämmitintä![]()
Viikko sitten olin Iisalmessa diesel auton kanssa -39 pakkasta, paleltaa vieläkin![]()
tai laittaa puvun sähkölämmityksen päälle, ja hymyssä suin jatkaa ajelua.reikänahat saa lämpösiks ku tökkii tulitikkuja niihin reikiin. Mäki oon varautunu vetämään ajotakin vetskarin kiinni. Ja jos tulee vilu ni ajellaan sen verta reippaammin et pysytään lämpösinäMitä helv**** talvihan silloin on..
Mun Hondassa ei ole lohkolämmitintä![]()
Viikko sitten olin Iisalmessa diesel auton kanssa -39 pakkasta, paleltaa vieläkin![]()
![]()
se ei haittaa lainkaan jos sitä on penkoilla, kunhan tiet on vapaat !en tuu , koska sataa ja on lunta ainakin 1 metri. mutta jos ei oo ni sit tuun![]()