No miksette järkkää?Voi voi ku saatas tänne Tampereellekin jotain kimppa ajoo!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No miksette järkkää?Voi voi ku saatas tänne Tampereellekin jotain kimppa ajoo!![]()
No sä voisit vaikka lanseerata Tampereelle torstaiajot. Ei siihen mitään lupaa tarvita. Paikalle ilmestyvien kesken sitten arvotte vetäjän. Ei se sen kummempaa ole. Ja siinä samalla ne muut tulee sitten tutuksi.Oma tietotaito ei taida piisata. Ja orkin porukoita en täältä oikeen tunne. Et joku Tampereen päässä vaikuttava jolla innostusta olisi niin yksi mukaan lähtiä olisi taattu![]()
Pitääkö kaikkien ajaa jonkun tietyn välin päässä toisistaan kuin paraatissa? Onko 50m sopiva väli vai saako pidentää 75 metriin? Jos kiihdyttää hieman lujempaa tielle ja kaverilla on tehottomampi mopo niin pitääkö jarruttaa vai saako vetästä kakkosvaihteen silmään ja sit vasta himmata?Tietenkin jokainen voi huristella mitä vauhtia tahansa ja
tarkoitan lähinnä, että kuinka kovaa tahansa, mutta onko
se sitten enää kimppa ja
Letka se on, mutta onko se rookie, semipro vai pro niin on ihan jokaisen omassa tulkinnassa. Kaikille edellämainituille ryhmille löytyy oma paikkansa letkassa.sanoi:onko se enää letka ja onko se enää rookie ajelua.
Ihan kivaa on kun pääsee itseänsä referoimaan. Tuola 3.-sivunPitääkö kaikkien ajaa jonkun tietyn välin päässä toisistaan kuin paraatissa?Tietenkin jokainen voi huristella mitä vauhtia tahansa ja
tarkoitan lähinnä, että kuinka kovaa tahansa, mutta onko
se sitten enää kimppa ja
sanoi:Letkassa ajamiseen kuuluu, että silloin tällöin
letka hieman hajoilee.
sanoi:Ihan oikeastihan ensimmäisenä kulkee letkan vetäjä
ja sitten PITÄISI tulla hitaimmat ja sitten vasta kaikki muut
100% samaa mieltä.Mistä johtuu häntäpään eksymiset?
Tietenkin siitä, kun kukaan ei odota - ei edes niiden joiden
pitäisi.
Aivan älytön peruste mun mielestä. Miksi ei odotella? Siksi kun joku ei noudata/tiedä yhtä tärkeimmistä säännöistä "varmista aina että seuraava näkee minne mennään" - mä en kyllä saa tuohon nivoutettua vauhtia nyt mitenkään.sanoi:No miksi sitten ei odotella? No siksi, kun mennään niin
kovasti ettei ole aikaa odotella
Kyllä, mutta aiemmin heittämäni "ääripääesimerkki", jossa jokaisessa kääntymisessä odotellaan ei ole kenellekään mielekästä. Se risteyskäyttäytyminen pitää vaan saada briiffattua niin että se on kaikille selvää, eli lisää teoriaa alkuun. Risteys pitää "merkata" - se on se asia mihin kaikki kulminoituu.sanoi:. Kun letka hajoilee, niin mitä
vetäjä voipi tehdä? Odotella usein. Tätähän olen saarnannut
kaiken aikaa.
Juurikin tällaista on nyt tiedossa, ainakin muutaman tarkoin suunnitellun setin verran. Mutta tämä ei luonnollisesti estä sitä, että vanhat letkat ajelevat ja niinä päivinä kun ei erikseen järjestetä eri ajeluita, niin kaikki ovat tervetulleita samaan letkaan. Keula odottaa, risteykset merkataan ja taas kaikki vetelevät jätskiä hymyssäsuin perillä - yhdessä.sanoi:Kääntäen: Kun porukka, joka haluaa ajella kovaa myöskin ajaa
kovaa, niin voisiko ajatella, että se olisi ihan oma juttunsa
erikseen. Kokoontuminen olisi siis kaikkien yhteistä - tietenkin,
mutta ajolenkit olisivat erilaisia vaikka päämäärä olisikin sama
paikka.
Tuotetta kehitetään, mutta tuota perinteistä PK-miitingiä ei olla muokkaamassa mihinkään, nyt ollaan kehittelemässä ainakin muutaman vedon verran tota "Rookie-ajeluita", jonka nimi koitetaan pyhittää vaan näihin ns virallisiin kertoihin.sanoi:Selvennykseksi sanon vielä senkin, että nyt ei ole kyse mistään
letkanvetäjien arvostelusta vaan tuotteen saamisesta paremmaksi
joten en ainakaan minä ole kenenkään kimppuun tässä käymässä.
Siirretään vasta tämän kommentin myötäVoi siirtää p*skan jauhantaan. Pitäkää tunkkinne!
Tomos...tuolle porukalle on Solifer SM-77....
Helppo nakki .. ja sitäpaitsi olen vedellytkin monta kertaa ..MattiR, mitäs jos olisit vetäjänä yhdellä rookie-ajelulla? Nähtäisiin, kuinka homma toimii oikeaoppisesti. Tämä ei siis ole kuittailua, vaan vakavissaan tehty ehdotus. Seudun mutkatiet tunnet varmaan erittäin hyvin.
Joku muistaa vielä senkinTomos...tuolle porukalle on Solifer SM-77....![]()
Ja mistä kohdasta tuo älytön on mukamas?Aivan älytön peruste mun mielestä. Miksi ei odotella? Siksi kun joku ei noudata/tiedä yhtä tärkeimmistä säännöistä "varmista aina että seuraava näkee minne mennään" - mä en kyllä saa tuohon nivoutettua vauhtia nyt mitenkään.sanoi:No miksi sitten ei odotella? No siksi, kun mennään niin
kovasti ettei ole aikaa odotella
Yhteistyö ei tarvitse kaikkien kanssa sujua .. voi sujua, muttaVoi siirtää p*skan jauhantaan. Pitäkää tunkkinne!
Harvassa sakissa näyttämisen tarve on niin kova kuin motoristeilla.Näinhän se on. Ei kuitenkaan pitäisi olla kiire perään, kun jokaisen pitäisi ajella omalla taitotasollaan ja voida luottaa siihen, että se edellä mennyt odottelee seuraavassa risteyksessä.