Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jeh, tässä oli syy.Se olin minäjoka olin siinä risteyksessä vikana ja oisin tietty stopannu siihen odottaa, mut sit huomasin, et koko porukka oli stopannu sinne 50 metrin päähän (Vihdin keskustassa) joten ajelin jonon jatkoks ja ajattelin, että täs sit odotellaan muita (oisitte ihan varmasti nähneet meijät)![]()
Yks kaks keula lähtikin liikkeelle... Huuda siel nyt sitte kaikkien pörisevien mopojen yli, et "hei, loput puuttuu".........
Hei me saatiin Hessu (V-max) mukaan myös tänne "purina"-palstalle...Purnataako tätä ny koko viikko ja sama uusix ens vkl![]()
Heh hyvä nickHei me saatiin Hessu (V-max) mukaan myös tänne "purina"-palstalle...Purnataako tätä ny koko viikko ja sama uusix ens vkl![]()
Tervetuloa![]()
Meikäläisellä ainakin on duuni,kämppä ym. hyvin pitkälti kiinni voimassa olevasta ajokortista Sinäkö se olit kun tulit perässä kehä3:lla ja huiskasit kun käännyin nuolitien(pilvägen) ESSOlle? .ORG tarra potassa?Ei se vauhti nyt niin paha ollut kun ylipainoinen kuski ylipainoisella ja alitehoisella traktorilla pysyi kelkassa... joo mun Dyna kai se pöristin oli, haussa hiljaisemmat putket (ihan vaan naapureiden iloksi...).
Kiitos![]()
ei kun ainakin mä meinasin sitä pöristintä missä oli avomallin pikku verkussonin kone tankin allaEi se vauhti nyt niin paha ollut kun ylipainoinen kuski ylipainoisella ja alitehoisella traktorilla pysyi kelkassa... joo mun Dyna kai se pöristin oli, haussa hiljaisemmat putket (ihan vaan naapureiden iloksi...).
Kiitos![]()
Juuh, ajelin Puksuun josta piti vielä pomon kanssa lähteä Porvooseen kahville. Tuli ajettua riittävästi yhdelle päivälle mutta mikäs ettei, mukavaahan se oli.Sinäkö se olit kun tulit perässä kehä3:lla ja huiskasit kun käännyin nuolitien(pilvägen) ESSOlle? .ORG tarra potassa?