• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu 10.4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En mäkään kerkee tällä kertaa, duuni vie taas miestä ja illalla olis tuo bluussin pelikin..

Ensi viikolla sitten.

Be careful out there!

Sithän mulla ei oo kun muutama ongelma..
Kuin myös..
biggrin.gif

Mie voisin kanssa lähtee ajelulle jos ottasit mut vaikka kyytiin ja lainaat semmosta mustaa nahkapukua..
tounge.gif
.
Hei hitsi - oonko hitaalla..
Tänne äkkiä, niin lähetään ruisailee - on mulla noita
isoks jääneitä pukuja tuolla
biggrin.gif
Eipä kettuilla siellä..
tounge.gif

Pitäkää moponne; mä jään poltteleen kaloreita imurin seuraan ja lähetän tuon ukon sinne teiän kanssa pois mun jaloista
bawling.gif

Aika paskan näköinen ilma siellä täältä toimiston ikkunasta katsottuna..
kaboom.gif

Jos sitte vaikka lauantaina..

Sumpilla kävääsin, oli hiukka turhan kuuma siinä terassilla
wink.gif

Aika paskan näköinen ilma siellä täältä toimiston ikkunasta katsottuna..
kaboom.gif

Jos sitte vaikka lauantaina..
062802jumpie_prv.gif
joo lauantaina... lähde vetää letkaa mä oon ainakin mukana
mä ja ! on jtn suomen murretta ja tarkoittaa: olen mukana jos jotain la-ajelua kehittyy ja toivottavasti kehittyy  
thumbs-up.gif
Voishan sitä ajella lauantaina. Olisko joku semi-pitkä (4h+)matkalenkki mitään? Vaikka johonkin Fiskarssiin ja takaisin mutkia pitkin? Jos pääsis aamusta liikkeelle, vois lähteä vaikka sieltä köyhien vantaalta asti..
tounge.gif

Juu ei pidempi lenkki ole este, jos tosissaan aamusta lähetään liikkeelle. klo 20:00 pitää olla katajannokalla, että johonkin klo 17 asti voin leikkii teidän kanssa
biggrin.gif

starttipaikalla ei ole väliä.. vaikka lähettäs täältä maalaisten hyrylästä
tounge.gif

Juu ei pidempi lenkki ole este, jos tosissaan aamusta lähetään liikkeelle. klo 20:00 pitää olla katajannokalla, että johonkin klo 17 asti voin leikkii teidän kanssa  
biggrin.gif

tounge.gif
Joo, ei tuossa mainitsemassani lenkissä kovin kauaa mene, mutta yli 2-3h kuitenkin.. Voishan siinä yhden tai kaksi kahvitaukoa pitää.

Illasta ennusteen mukaan alkaisi ilmakin kostua, eli painottais lenkin aamupäivä-iltapäivä välille (klo.11-16). Krapulaiset voi ajella sitten sunnuntaina lumisateessa..
wink.gif

biggrin.gif

tounge.gif
Joo, ei tuossa mainitsemassani lenkissä kovin kauaa mene, mutta yli 2-3h kuitenkin.. Voishan siinä yhden tai kaksi kahvitaukoa pitää.

Illasta ennusteen mukaan alkaisi ilmakin kostua, eli painottais lenkin aamupäivä-iltapäivä välille (klo.11-16). Krapulaiset voi ajella sitten sunnuntaina lumisateessa..
wink.gif
Aikataulu sekä Fiskars kuulostaa hjuvalta
sport05.gif

Kiitti vaan ajelusta. Tarkoitus ei ollut lähteä mukaan kannettava tietokone takalaukussa, mutta kiusausta ei voinut vastustaa...
cool.gif

Oli pakko ajaa sen Lahnuksen Shellin ohi kotia kohti. Jatketaan sitten joku toinen kerta koko reissu.

->
062802moto_prv.gif

Tänään ei kerenny korkkaamaan tota .org-ajelu neitsyyttä mutta toi lauantai-ajelu vois olla aikas jees!
062802moto_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Emäntäki saattas lähtee pelkääjän paikalle ni ei ois lupaongelmiakaan
tounge.gif

Pitäsköhän panna ihan oma ketju aluilleen ni vois joku kokeneempi organisoida ihan oikeesti tän homman!
bowdown.gif

*LAATUKUVIA*

Olipas kivaa pitkästä aikaa ajella
smile_org.gif
Vähän mua hirvitti että on hiekkaa ja reikiä ja kylmää ja vaikka mitä hartialukkoja - mut
ihan hyvinhän se meni, kai se mutka-ajokin alkaa taas luistaa kun muutaman kerran pääsee ajelemaan vielä
062802moto_prv.gif

Kiitoksia kahvi ja ajeluseurasta, ja tripla-jiille ekstra tänksit meitsin kaitsemisesta mestoille - ja kotio
biggrin.gif

Pelottavia ihmisiä koitan totutella tohon kahteen pyörään vähän lisää ennenku uskallaudun teijän seuraan
smile_org.gif

Hyvä reissu oli,kiitokset vetäjille, pikkasen alko tulla vilu kun ajelin shelliltä tänne maaseudulle  
crazy.gif
mittari näytti +2 himassa.

Eiköhän tää ajokin ala sujumaan kun käy vähän mutkateillä harjoittelemassa  
062802moto_prv.gif
. ps ja ens reissuun hommaan toimivan akku,että ei tarvitse pysähty alamäkeen tauolle  
biggrin.gif

still alive, though not kickin'.  siellä jossain lepsämän takana tosi hyviä mutkapätkiä, puhdas tie ja täydellinen näkyvyys,ja vielä molemmilla puolilla kynnöspeltoa turva-alueena
biggrin.gif

oli kuulemma 'hidasta ajoa'?? aika reipasta oli meikäläiselle ekana mutka-ajona sitten viime vuoden elokuun. täytyypä lähteä toistekin matkaan, yksin ei tuu ajettua lähellekään noin kovaa... ehkä kuitenkin jään ihan, ihan hännille kun meikäläisellä on selkärankaan pultattu toi 'pysäyttäminen tien näkyvällä osalla'
biggrin.gif
smile_org.gif
sad_orig.gif
tounge.gif
 , kuten myös aika skeptinen suhtautuminen vielä omiin reaktioihin, jarrutustaitoihin, renkaiden pitoon ja tienpinnan puhtauteen... saattoi siellä perässä ajaneita harmittaa katella mun jarruvaloja.  kiitos ja anteeksi... Siis big hand vetäjälle ja koko letkalle!
sport05.gif

sielä oli hyvin porukkaa vetämäs.. mä istuin kotilos ja katoin kateellisena teit ku ei oo isompaa pärrää viel ja ei piikkii viitti kiusaa, liian tehokkaal taas viitti ton intin takii ajaa
sad_orig.gif

ps. mä olin se hidastelija nurmijärvi-perttula alueel vihreellä sierralla, ja ei ollu mikää provo ku koitin vaa alta ehtii pois nummenpääntiel
biggrin.gif

bowdown.gif

Back