• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu 10.4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
smile_org.gif

Sithän mulla ei oo kun muutama ongelma..
jos toi RIMMONI on kauheessa flunssassa eikä taho lähtee munkaa sinne, niin kukas tulis mun eskortiks täältä  
smile_org.gif
JJJ?

sit toiseks - jos mä saan sen eskortin niin tuuksä Köpi jonkun repun kassa jos mä otan sulle juttuja mukaan?

Ja sit viel kolmanneks tuuksä KariFi kans tonne kun mulla olis suosikki Sinille kans muutama jutska taas
smile_org.gif

Ja sit viimeseks - mä ostin uudet ajokengät, näätte nekin  
biggrin.gif
Juu, voin kyllä sut sinne opastaa. Jos vaikka vähän ennen viittä ruskeasannan shelliltä lähetään. Ei mee montaa minuuttia tuomarinkylän abc:lle.

smile_org.gif

Sithän mulla ei oo kun muutama ongelma..
jos toi RIMMONI on kauheessa flunssassa eikä taho lähtee munkaa sinne, niin kukas tulis mun eskortiks täältä
smile_org.gif
JJJ?

sit toiseks - jos mä saan sen eskortin niin tuuksä Köpi jonkun repun kassa jos mä otan sulle juttuja mukaan?

Ja sit viel kolmanneks tuuksä KariFi kans tonne kun mulla olis suosikki Sinille kans muutama jutska taas
smile_org.gif

Ja sit viimeseks - mä ostin uudet ajokengät, näätte nekin
biggrin.gif
Juu, voin kyllä sut sinne opastaa. Jos vaikka vähän ennen viittä ruskeasannan shelliltä lähetään. Ei mee montaa minuuttia tuomarinkylän abc:lle.
Ihkuu - näillä puheilla oon mä siel hetkeä ennen vitosta
smile_org.gif

smile_org.gif

smile_org.gif
Sinä osaat aina nykiä oikeasta langasta. Kun oot noin varustautunu niin paikalle tullaan.

Oisin tietty voinut muutenkin tulla mutta äsken himaan tullessa oli lämpötila nollassa, se laitto vähän harkitseen.

Täytyypä nukkua aamulla vähän pitempään että ehtii baanat sulamaan. Voinpahan sitten vähän vakoilla sun pyörän sähkökytkentöjäkin samalla reissulla.

Saatan tulla. Kaffelle kotilolla. Mopotin on vielä visusti tallissa odottamassa keväthuoltoa.
nixweiss.gif

äh.. tällä kertaa ei pääse, vaikka olisikin sopivasti kotimatkan varrella.
sad_orig.gif

Josko sitä ehkä sitten toivottavasti ensi kerralla.

Tänää kyl taitaa jäädä väliin.

Kiva oli nähdä, et on noita järkätty muuallakin ku jossain espoon perseessä ;)
Aloin jo ihmettelee, et onks se niin et köyhillä Vantaalaisilla ei oo varaa pyöriin vai onks lännessä paremmat mutkapätkät.
Ei toi paikka kyl oikeesti ongelma oo, ruuhkas ny vähä kehäl sylettää seisoskella.

Aika vilposta siel on nyt.. mitenhän pikkutiet kuivaa vai lähteeks jengi urhoollisesti kokeilee pitoa märällä.

Aika vilposta siel on nyt.. mitenhän pikkutiet kuivaa vai lähteeks jengi urhoollisesti kokeilee pitoa märällä.
Mulle henk.koht. on teiden kuivuminen kynnyskysymys lähteäkkö ulkoiluttamaan White Angelia vai ei. Kylmyys ei niin haitanne. Jos tiet märät, niin sumpille sit autolla.

Kuivaltahan nuo tiet näyttää?

Mulle henk.koht. on teiden kuivuminen kynnyskysymys lähteäkkö ulkoiluttamaan White Angelia vai ei. Kylmyys ei niin haitanne. Jos tiet märät, niin sumpille sit autolla.
Näyttäisi ainakin köyhien korsossa olevan tiet kuivana. Tulossa ollaan jos ei satamaan ala. Täytyy sitten ajaa sen verran tiukempaa mutkapätkää että pysyy sormet lämpimänä.

Hammasharjalla putsattu (?) pyörä kuraantui jo aamulla töihintullessa melko perusteellisesti joten nyt on myöhäistä hienostella.

Mukaan vaan kaikki muutkin, - jopa vitivalkoiset -  ei nyt aleta pikku lätäköiten takia ajeluita skippailemaan!

Back