G
Guest
Guest
No mä otan joko repun tjsp tai sit mä tuun autolla...sit toiseks - jos mä saan sen eskortin niin tuuksä Köpi jonkun repun kassa jos mä otan sulle juttuja mukaan?
Äsken ainakin oli pahuksen kylmä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mä otan joko repun tjsp tai sit mä tuun autolla...sit toiseks - jos mä saan sen eskortin niin tuuksä Köpi jonkun repun kassa jos mä otan sulle juttuja mukaan?
Juu, voin kyllä sut sinne opastaa. Jos vaikka vähän ennen viittä ruskeasannan shelliltä lähetään. Ei mee montaa minuuttia tuomarinkylän abc:lle.![]()
Sithän mulla ei oo kun muutama ongelma..
jos toi RIMMONI on kauheessa flunssassa eikä taho lähtee munkaa sinne, niin kukas tulis mun eskortiks täältäJJJ?![]()
sit toiseks - jos mä saan sen eskortin niin tuuksä Köpi jonkun repun kassa jos mä otan sulle juttuja mukaan?
Ja sit viel kolmanneks tuuksä KariFi kans tonne kun mulla olis suosikki Sinille kans muutama jutska taas![]()
Ja sit viimeseks - mä ostin uudet ajokengät, näätte nekin![]()
Ihkuu - näillä puheilla oon mä siel hetkeä ennen vitostaJuu, voin kyllä sut sinne opastaa. Jos vaikka vähän ennen viittä ruskeasannan shelliltä lähetään. Ei mee montaa minuuttia tuomarinkylän abc:lle.![]()
Sithän mulla ei oo kun muutama ongelma..
jos toi RIMMONI on kauheessa flunssassa eikä taho lähtee munkaa sinne, niin kukas tulis mun eskortiks täältäJJJ?![]()
sit toiseks - jos mä saan sen eskortin niin tuuksä Köpi jonkun repun kassa jos mä otan sulle juttuja mukaan?
Ja sit viel kolmanneks tuuksä KariFi kans tonne kun mulla olis suosikki Sinille kans muutama jutska taas![]()
Ja sit viimeseks - mä ostin uudet ajokengät, näätte nekin![]()
Sinä osaat aina nykiä oikeasta langasta. Kun oot noin varustautunu niin paikalle tullaan.![]()
Tästä juuri on kyseloin jo ihmettelee, et onks se niin et köyhillä Vantaalaisilla ei oo varaa pyöriin
Mulle henk.koht. on teiden kuivuminen kynnyskysymys lähteäkkö ulkoiluttamaan White Angelia vai ei. Kylmyys ei niin haitanne. Jos tiet märät, niin sumpille sit autolla.Aika vilposta siel on nyt.. mitenhän pikkutiet kuivaa vai lähteeks jengi urhoollisesti kokeilee pitoa märällä.
Näyttäisi ainakin köyhien korsossa olevan tiet kuivana. Tulossa ollaan jos ei satamaan ala. Täytyy sitten ajaa sen verran tiukempaa mutkapätkää että pysyy sormet lämpimänä.Mulle henk.koht. on teiden kuivuminen kynnyskysymys lähteäkkö ulkoiluttamaan White Angelia vai ei. Kylmyys ei niin haitanne. Jos tiet märät, niin sumpille sit autolla.Aika vilposta siel on nyt.. mitenhän pikkutiet kuivaa vai lähteeks jengi urhoollisesti kokeilee pitoa märällä.
Mä voin lainata tauoilla kahvalämppäreitäTäytyy sitten ajaa sen verran tiukempaa mutkapätkää että pysyy sormet lämpimänä.
En sit tuukkaan. Pitää hoitaa kundi fudikseen. Pahus.Saatan tulla. Kaffelle kotilolla. Mopotin on vielä visusti tallissa odottamassa keväthuoltoa.![]()
ei kai sinne enää mahuMahtuuko yksi rookie mukaan? Jos niin > +1
17.30?