äähh.. mä join vaan kupin kahvia.nyt on ukolla hieman verensokerit koholla ku tollaisii ajattelee...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
äähh.. mä join vaan kupin kahvia.nyt on ukolla hieman verensokerit koholla ku tollaisii ajattelee...![]()
Ja mä oisin halunnu kahvitella teijän kanssa... Nihtisilta ois ollu töit lähellä. Saapi nähä jaksanko vaivautuu kehän ruuhkassa Tuomarinkylään ajelee. Pitäkee kahvinne...TUOMARINKYLÄ SITTEN ....kele..tana.......![]()
Etköhän just ja just pysy mukana....Laita se kuitenkin se kamera kiinni.Mul on se saakelin kalju takakumi vielä.. Odottelen yksiä katurenkaiden jämiä, jotka laittaisin alle tähän keväälle... Viittiskö sitä tulla vanhalla pyörällä hännille..![]()
Hyvin pysyt mukana, jos tuonne saakka satun eksymään.Etköhän just ja just pysy mukana....Laita se kamera kuitenkin se kamera kiinni.Mul on se saakelin kalju takakumi vielä.. Odottelen yksiä katurenkaiden jämiä, jotka laittaisin alle tähän keväälle... Viittiskö sitä tulla vanhalla pyörällä hännille..![]()
Mihinköhän sen heittäis tuossa xj600:ssa kiinni..Etköhän just ja just pysy mukana....Laita se kamera kuitenkin se kamera kiinni.Mul on se saakelin kalju takakumi vielä.. Odottelen yksiä katurenkaiden jämiä, jotka laittaisin alle tähän keväälle... Viittiskö sitä tulla vanhalla pyörällä hännille..![]()
Muutamia paikkoja viime vuosilta, joita voi vuorotella (tai keksiä lisää) - ettei aina tarvitse lähteä Nihtisillasta.Joo. Aina on joku, jolle ei paikka soviMutta siks onkin hyvä, että sitä paikkaa vaihdellaan![]()
![]()
Mukaan vaan. Nössöjähän me ollaan, mutta kyllä meidän seurassa voi olla hauskaakin.![]()
yritän tulla nyt eka kertaa pk-ajoihin, jännittää...![]()
osanottoni ei riipu säästä. ootteko muut ihan nössöjä kun tossa maanantaina kiersin koko pk-seudun sateessa eikä ketään muuta ollu liikenteessä 21-23 välillä.
Ja me olemme myös kuuluisia rumuudestamme - kaiken muun lisäksi!Mukaan vaan. Nössöjähän me ollaan, mutta kyllä meidän seurassa voi olla hauskaakin.![]()
yritän tulla nyt eka kertaa pk-ajoihin, jännittää...![]()
osanottoni ei riipu säästä. ootteko muut ihan nössöjä kun tossa maanantaina kiersin koko pk-seudun sateessa eikä ketään muuta ollu liikenteessä 21-23 välillä.
Eli sun perää ei sittenkään saa kuvata?Niijuu... minä voin jäädä Peräsmieheksi eli kaikki ehtivät kyllä. Jos vetomies/vetonainen kertoisi pikkasen ajosuunnitelmaa vähän ennen lähtöä ja muistakaa kuitenkin pelata sääntöjen mukaan eli takimmaista odotellaan kääntymispaikalla.![]()
Jos jotakuta kiinnostaa mun perä niin senkun kuvaa. Ei paljoa huonompia kuvauskohteita maailmasta löydy!Eli sun perää ei sittenkään saa kuvata?Niijuu... minä voin jäädä Peräsmieheksi eli kaikki ehtivät kyllä. Jos vetomies/vetonainen kertoisi pikkasen ajosuunnitelmaa vähän ennen lähtöä ja muistakaa kuitenkin pelata sääntöjen mukaan eli takimmaista odotellaan kääntymispaikalla.![]()
![]()
Kuin myös..Sithän mulla ei oo kun muutama ongelma..