• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu 10.4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
nyt on ukolla hieman verensokerit koholla ku tollaisii ajattelee...
sport05.gif
äähh.. mä join vaan kupin kahvia.

Mul on se saakelin kalju takakumi vielä.. Odottelen yksiä katurenkaiden jämiä, jotka laittaisin alle tähän keväälle... Viittiskö sitä tulla vanhalla pyörällä hännille..
nixweiss.gif

Mul on se saakelin kalju takakumi vielä.. Odottelen yksiä katurenkaiden jämiä, jotka laittaisin alle tähän keväälle... Viittiskö sitä tulla vanhalla pyörällä hännille..
nixweiss.gif
Etköhän just ja just pysy mukana....Laita se kamera kuitenkin se kamera kiinni.
Mihinköhän sen heittäis tuossa xj600:ssa kiinni..
Jos ei tarvii vasemman vilkun näkyä, voisin kiinnittää sen siihen..
tounge.gif

Yritetään päästä pelipaikalle..

Joo. Aina on joku, jolle ei paikka sovi
biggrin.gif
Mutta siks onkin hyvä, että sitä paikkaa vaihdellaan
033102beer_1_prv.gif

Mutta valitettavasti en pääse, kun pitää välillä töitäkin tehdä...
nixweiss.gif

Joo. Aina on joku, jolle ei paikka sovi
biggrin.gif
Mutta siks onkin hyvä, että sitä paikkaa vaihdellaan
033102beer_1_prv.gif
Muutamia paikkoja viime vuosilta, joita voi vuorotella (tai keksiä lisää) - ettei aina tarvitse lähteä Nihtisillasta.

- Kivenlahden TB
- Voutilan Esso
- Rusan shelli
- Tuomarinkylän abc
- Nihtisillan abc
- Keimolan neste
- Kauniasten TB
- Kaivokselan TB
- Lahnuksen Shell

033102bebe_1_prv.gif

yritän tulla nyt eka kertaa pk-ajoihin, jännittää...
tounge.gif

osanottoni ei riipu säästä. ootteko muut ihan nössöjä kun tossa maanantaina kiersin koko pk-seudun sateessa eikä ketään muuta ollu liikenteessä 21-23 välillä.

Lisätään tuohon nyt vielä muutama

- Kivenlahden TB
- Voutilan Esso
- Rusan shelli
- Tuomarinkylän abc
- Nihtisillan abc
- Keimolan neste
- Kauniasten TB
- Kaivokselan TB
- Lahnuksen Shell
- Bemböölen kahvitupa
- Myllykukko
- Itäväylän TB
- Veikkolan Neste
Sillon kun itse olen vetänyt letkaa olen valinnut paikkoja sen mukaan et pääsee jouhevasti liikkeelle letkan kanssa, käsittääkseni myös Petrillä oli aikoinaan tämä ajatus paikkojen vaihtelun lisäksi. Tietenkin hyvä kahvipaikka on myös yksi edellytys.

Mopo on vielä Pirkkalassa, mutta voisipa tulla kahville moikkaamaan entisenä manselaisena pk-porukkaa
smile_org.gif

033102bebe_1_prv.gif

yritän tulla nyt eka kertaa pk-ajoihin, jännittää...
tounge.gif

osanottoni ei riipu säästä. ootteko muut ihan nössöjä kun tossa maanantaina kiersin koko pk-seudun sateessa eikä ketään muuta ollu liikenteessä 21-23 välillä.
Mukaan vaan. Nössöjähän me ollaan, mutta kyllä meidän seurassa voi olla hauskaakin.
Ja me olemme myös kuuluisia rumuudestamme - kaiken muun lisäksi!
biggrin.gif
Mut joo.. Tuomarinkylän aapeesee on ihan kiva juttu; säävarauksella toki. Nyo Pemari huollettu - melki 10000 huoletonta kilometriä edessä eli passaa pärtsäillä!
smile_org.gif

Niijuu... minä voin jäädä Peräsmieheksi eli kaikki ehtivät kyllä. Jos vetomies/vetonainen kertoisi pikkasen ajosuunnitelmaa vähän ennen lähtöä ja muistakaa kuitenkin pelata sääntöjen mukaan eli takimmaista odotellaan kääntymispaikalla.
wink.gif

Niijuu... minä voin jäädä Peräsmieheksi eli kaikki ehtivät kyllä. Jos vetomies/vetonainen kertoisi pikkasen ajosuunnitelmaa vähän ennen lähtöä ja muistakaa kuitenkin pelata sääntöjen mukaan eli takimmaista odotellaan kääntymispaikalla.
wink.gif
Eli sun perää ei sittenkään saa kuvata?
tounge.gif
Jos jotakuta kiinnostaa mun perä niin senkun kuvaa. Ei paljoa huonompia kuvauskohteita maailmasta löydy!
biggrin.gif

smile_org.gif

Sithän mulla ei oo kun muutama ongelma..
jos toi RIMMONI on kauheessa flunssassa eikä taho lähtee munkaa sinne, niin kukas tulis mun eskortiks täältä
smile_org.gif
JJJ?

sit toiseks - jos mä saan sen eskortin niin tuuksä Köpi jonkun repun kassa jos mä otan sulle juttuja mukaan?

Ja sit viel kolmanneks tuuksä KariFi kans tonne kun mulla olis suosikki Sinille kans muutama jutska taas
smile_org.gif

Ja sit viimeseks - mä ostin uudet ajokengät, näätte nekin
biggrin.gif

Back