Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä kettuilla siellä..Hei hitsi - oonko hitaalla..Kuin myös..Sithän mulla ei oo kun muutama ongelma..![]()
Mie voisin kanssa lähtee ajelulle jos ottasit mut vaikka kyytiin ja lainaat semmosta mustaa nahkapukua...![]()
Tänne äkkiä, niin lähetään ruisailee - on mulla noita
isoks jääneitä pukuja tuolla![]()
Aika paskan näköinen ilma siellä täältä toimiston ikkunasta katsottuna..![]()
Jos sitte vaikka lauantaina..
mä ja ! on jtn suomen murretta ja tarkoittaa: olen mukana jos jotain la-ajelua kehittyy ja toivottavasti kehittyyAika paskan näköinen ilma siellä täältä toimiston ikkunasta katsottuna..![]()
Jos sitte vaikka lauantaina..joo lauantaina... lähde vetää letkaa mä oon ainakin mukana![]()
Parisenkymmentä oli viideltä paikalla, lisää sitte hieman jälkeen...tuliks paljon porukkaa?
Voishan sitä ajella lauantaina. Olisko joku semi-pitkä (4h+)matkalenkki mitään? Vaikka johonkin Fiskarssiin ja takaisin mutkia pitkin? Jos pääsis aamusta liikkeelle, vois lähteä vaikka sieltä köyhien vantaalta asti..mä ja ! on jtn suomen murretta ja tarkoittaa: olen mukana jos jotain la-ajelua kehittyy ja toivottavasti kehittyyAika paskan näköinen ilma siellä täältä toimiston ikkunasta katsottuna..![]()
Jos sitte vaikka lauantaina..joo lauantaina... lähde vetää letkaa mä oon ainakin mukana![]()
![]()
Joo, ei tuossa mainitsemassani lenkissä kovin kauaa mene, mutta yli 2-3h kuitenkin.. Voishan siinä yhden tai kaksi kahvitaukoa pitää.Juu ei pidempi lenkki ole este, jos tosissaan aamusta lähetään liikkeelle. klo 20:00 pitää olla katajannokalla, että johonkin klo 17 asti voin leikkii teidän kanssa![]()
starttipaikalla ei ole väliä.. vaikka lähettäs täältä maalaisten hyrylästä![]()
Aikataulu sekä Fiskars kuulostaa hjuvaltaJoo, ei tuossa mainitsemassani lenkissä kovin kauaa mene, mutta yli 2-3h kuitenkin.. Voishan siinä yhden tai kaksi kahvitaukoa pitää.Juu ei pidempi lenkki ole este, jos tosissaan aamusta lähetään liikkeelle. klo 20:00 pitää olla katajannokalla, että johonkin klo 17 asti voin leikkii teidän kanssa![]()
starttipaikalla ei ole väliä.. vaikka lähettäs täältä maalaisten hyrylästä![]()
Illasta ennusteen mukaan alkaisi ilmakin kostua, eli painottais lenkin aamupäivä-iltapäivä välille (klo.11-16). Krapulaiset voi ajella sitten sunnuntaina lumisateessa..![]()
Joo, ei tuossa mainitsemassani lenkissä kovin kauaa mene, mutta yli 2-3h kuitenkin.. Voishan siinä yhden tai kaksi kahvitaukoa pitää.
Illasta ennusteen mukaan alkaisi ilmakin kostua, eli painottais lenkin aamupäivä-iltapäivä välille (klo.11-16). Krapulaiset voi ajella sitten sunnuntaina lumisateessa..![]()