Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pave. sanoi:Ei kait nyt kukaan täysjärkinen HD:ta osta?
harald73 sanoi:Tämä keskustelu kertoo taas sen, ettei kanssamotoristeja .orgissa pidetä samanarvoisina vaan esim. mieltymykset pyörävalinnassa määrittää ihmisen sijainnin elämänlangalla, elämän murroksen (kriisi) ja jopa manboobsien koon.
Sitten on tietysti vähemmistö johon itse kuulun. Ajan sillä pyörällä jolla tykkään ajaa ja jonka tykkään omistaa. En koskaan kysynyt keneltäkään hyväksyntää tämän ko. laitteen ostamiseen. En koskaan ole ollut kiinnostunut siitä, mitä joku on mieltä pyörähankinnastani, sillä sehän on minun, ei kaverin, pankin, rahoitusyhtiön tai kateellisen naapurin.
Pyörävalinta saattaa joillekin määrittää tässäkin ketjussa esille tuotuja asioita, mutta yksi asia unohtui; miehistyminen. Se ei katso ikää, tuo mukanaan itsenäisyyden elämän valinnoissa ja poistaa säälittävän sosiaalisen riippuvaisuuden hartioilta. Täällä sitä tunnutaan kutsuttavan esim. keski-iän kriisiksi tai vastaavaksi, mutta se miksi niin monet vaihtavat aikuisella iällä esim. Harrikkaan, johtuu omasta mielestäni enemmänkin juuri tästä. Mies tekee valintansa itse, ei tarvitse apua tai hyväksyntää isältä, äidiltä tai kavereilta. Ja naismotoristeilla tietysti sama homma, mutta naisellisesta näkövinkkelistä, eiks je?
P.S. Ei Bemareissakaan mitään vikaa ole. Ei vaan ole mun juttu, ellen sitten muuta mieltäni. Koskaan ei voi tietää??
A59 sanoi:omat kokemukset HD:stä ei kiihdy ei jarruja ...aina rekkojen edessä.... vaarallinen....sai paljon muttei laajalta alueelta..... kelpas varkalle onnex ei löytynyt...........
A59 sanoi:mix muuten kannattais elää... sitä ei viel veroteta......mut kohta on paikannin ja kamera niin ...
tietää verottaja kuka saa ja mistä nuolasee.
.
.Bone sanoi:Nyt on pakko nykästä ihan kevyesti hätäjarrukahvasta.
Rehellisesti.... Tuleeko mieleen mitään muuta värkkiä kuin HD, jolla... ja jonka käyttäjillä olisi
"kokonaisuutta" tarkastellen yhtä vähän tekemistä vain moottoripyörän ja ajamisen kanssa.???
Pave. sanoi:Itse tiedän moniakin noista HD porukoista joilla tulee kaudessa se 20-30 tkm, joten paljonko mielestäsi pitää ajaa, jotta asialla on tekemistä moottoripyörän ja ajamisen kanssa? On toki niitäkin, jotka käy vain kauniina kesäsunnuntaina kioskilla, mutta eiköhän se sama ole joka porukassa?
Suiza1400 sanoi:Jotain tällaista:
https://www.youtube.com/watch?v=Bbg4uA9IXyk&list=PLaKr0Rxx_3z1UBzYkuTAO8P38x4c6_ppS
Ei sirkuskarhuefektiä
PyöräJussi sanoi:Nyt kun nuo kelit edustaa Suomen juhannussäätä, moottoripyöräkuume nostaa päätään.
MUTTA: onko normaalia että mä saatan samana iltana selailla Nettimotosta Harrikoita ja Bemareita? Jos en olisi mies, epäilisin olevana raskaana.....?
Bone sanoi:Ei se mitään, että et "tavoittanut" asiaa.
Siinä ei todellakaan ole kyse kilometreistä.
Ei HD:llä.... tai muullakaan "taikakalulla".
gixxerman sanoi:Mistä sitten on kyse jos ajaa HD:llä Ironbuttajon,tai jollakin muulla vehkeellä?
gixxerman sanoi:Mistä sitten on kyse jos ajaa HD:llä Ironbuttajon,tai jollakin muulla vehkeellä?
jaulis sanoi:Rintojen rääkkäyksestä tuossa on kyse, eli urheiluliivit on lähes pakolliset.

Ainoastaan jos renkaita ei ole tasapainotettu. Silloin voi kyllä tulla muitakin ongelmia.jaulis sanoi:Rintojen rääkkäyksestä tuossa on kyse, eli urheiluliivit on lähes pakolliset.