G
Guest
Guest
Mikäs olisi teillä immeisillä parannuskeino tohon mun pikku viragon (125) nuhaisuuteen? Mitään hyvää "settiä" millä tulisi jo vääntöä ja huipputehoa lisää? Mun tietääkseni tota ei ole kuristettu mitenkään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei missään nimessä!Olisi kait pitänyt vaan hommata joku 125 2-T ja kyykky!![]()
Jussi, veit jalat suustani!Ei missään nimessä!Olisi kait pitänyt vaan hommata joku 125 2-T ja kyykky!![]()
Kunhan kortti antaa myöten ja jos kustomit kiinnostaa niin alle saa sellaisia pelejä että oksat pois!
Tyyli ennen kaikkeaja tehoja saa aina sen verran isompiin kustomeihin (jos vakio ei riitä) että perhenissanit jää kuin tikku siihen itteensä jos tarve vaatii.![]()
Kyllähän nuo "seepeeärrät" kulkee ja vinkuu, mutta niitä mahtuu 13 tusinaan - kustomistit on sitten ihan oma lajinsakun puhutaan että missä on tyyliä ja missä ei![]()
![]()
NimenomaanJa en, en hommannu putkia tehojen takia, vaan äänen ja ulkonäön.![]()
Katos vaan, nuorimies nastolasta puhuu asiaa !sanoi:Näinhän se on, että aika turha on ruveta noita nelari piikkejä virittelemään. Tai siis voihan sitä, mutta tehoerot eivät huimia ole. Ja tarpeeksi, kun viilaa ja virittää niin luotettavuus katoaa sen sileän tien. Ja tämä siis ihan todettu juttu...
Ite tuossa hommasin BSM:n ukkosputket ja suuttimet vaihoin suurempiin, ehkä jotain pientä eroa väännössä? pieni tehomonttu tossa keskialueella myös tasoittui. Ja en, en hommannu putkia tehojen takia, vaan äänen ja ulkonäön.![]()
sanoi:Mutta syvempää ja muhkeampaa soundia tuo kaipaa, äänet on vakiona kuin mankissa
Putket katoin tutun autoasentajan kanssa, toisen sylinterin pakoputken alussa oli "kuristinholkki", otettiin se pois ja tsekattiin muutenkin koko putkisto. Taainmaisen sylinterin pakoputki on kyllä niin kiemura että huh'huh...Oisko siel putkis mitään pois otettavaa...![]()
Eiköhän Viragon kulku tuollaisella NOS-kitillä jo paranisi?Mikäs olisi teillä immeisillä parannuskeino tohon mun pikku viragon (125) nuhaisuuteen? Mitään hyvää "settiä" millä tulisi jo vääntöä ja huipputehoa lisää? Mun tietääkseni tota ei ole kuristettu mitenkään.
Tarkotin sieltä loppupäästä... Jos "jytinää" kaipaat.sanoi:Putket katoin tutun autoasentajan kanssa, toisen sylinterin pakoputken alussa oli "kuristinholkki", otettiin se pois ja tsekattiin muutenkin koko putkisto. Taainmaisen sylinterin pakoputki on kyllä niin kiemura että huh'huh...
No shit Sherlock!Papatilla ja tykinjysäyksellä on aina korvinkuultava ero![]()
sanoi:"ongelmaan" tuli helpotusta vasta kun hyväksyin asian fysikaalisen selityksen: mitä isompi sylinteri, sitä isompi jyske!
... ja sit viides..Tsot tsottia ittellenne - face the truth! Sen tein minäkin ja ei siitä muuta kuluja tullut kuin rahaa ja sitähän painetaan lisää joka päivä![]()
![]()
Jos jotain muuta keksitte, niin olisi kiva kuulla ratkaisu ihan näin julkisesti![]()
Ja lopuksi: jokaisen äänentarve & kokosyndrooma on vain ja ainoastaan omien korvien välissä. Minua eräät asiat häiritsivät ja ostin isohkon mopotin ja muut sitten tekevät oman valintansa. Nostan niille hattua jotka eivät kuutioita kumarra, vaan ajavat sillä millä haluavat![]()
Kait se onnistuisi, mutta mukavahan se on ajella kurat housuissa ja odottaa kun ekan kerran jää kiinni kortitta ajostaJa oletan, että isompaan vaihtaminen ei onnistu threadd... perr...- aiheen aloittajalta koska kortti ei riitä
![]()
![]()