Batmanninja sanoi:Laita yv:nä hinta ja mahdolliset tarkemmat speksit. Android yhteensopiva?
Samsungilla olen tätä käyttänyt.
Laitoin yv:n.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Batmanninja sanoi:Laita yv:nä hinta ja mahdolliset tarkemmat speksit. Android yhteensopiva?
moso sanoi:Uskaltaisitteko tilata halvat bar riserit, eli suomeksi tangon pitimet (?). Lähinnä tekisi mieli kokeilla saada mt-10:n tankoa hieman alemmas ja eteenpäin mutta ei viitsisi maksaa tuosta kokeilusta toista sataa euroa jos en tykkääkään. Hirveästi tuossa ei ole edes varaa tulla alaspäin ennenkuin ottaa kylkiin kiinni. Kuitenkin mietin että mistälie alumiinista tehty niin mahtaako kierteet säilyä ehjinä? Pultit ajattelin korvata rautakaupan pulteilla, kiinakaupan pultit ainakin voi olla ihan mitä vaan.
Kötöstelijä sanoi:Millä käsitellä satula kun tuntuu päästävän vettä sisään? Ehjän näköinen on mutta varmaan saumasta mennyt.
ts18056 sanoi:Ainakin noissä mitä itse aukonut, on päällysteen alla vedenpitävä muovikalvo, joka vanhemmiten repeilee ja päästää vedet sinne vaahtomuoviin takamusta kastelemaan.
Kötöstelijä sanoi:mistä mahtais saada tuohon kolmiokantaan sopivan hylsyn?
garagesale sanoi:Mä kyllä varmaan ottasin vaan sopivasta kuuskulmaisesta hylsystä välisivut pois. Mahdollisesti joku panta ympärille kiinni hepaten.

skuikka sanoi:Nivellaakereita (häränsilmiä) on enskapeleissä iskarien päissä. Löytyisikö niitä sopivan kokoisena?
Hsippe sanoi:

Hsippe sanoi:Älä laita kahta rinnakkain, katoaa koko nivellaakerin idea.
Aina noissa iskarin suuntauksissa on vähän toleranssia niin tulee vaan turhaa murtoa jos liitos on jäykkä.