Jos noin harvoin käytät niin kannattaisi ehkä joku humidori hankkia. Tässä joutuu toki vähän tekemään valintoja. Moottori säilyy parhaiten 0% RH:ssa mutta kumi- ja muoviosille joku 20-30% olisi paras. Moni tekeekin niin että purkaa katteet, renkaat ja stefat irti pyörästä ja laittaa ne toiseen humidoriin, se voi olla vähän pienempikin kun nuo ei paljoa tilaa vie. Loppu pyörä sitten isommassa ja sieltä kosteus nollaan. En kyllä tiedä voiko sitä enää humidoriksi kutsua jos kosteutta ei ole mutta niin ne viisaammat sanovat.
Edit: Lämpötila, itse pyörällä ei ole kauheasti väliä, kunhan on kuiva. Akku säilyy kylmässä täyteen ladattuna parhaiten, jääkaapissa on meillä kaikkien pyörien ja harvemmin käytetyn auton akut. Alahyllyllä on kivasti tilaa ylläpitolatureille.
Edit: Lämpötila, itse pyörällä ei ole kauheasti väliä, kunhan on kuiva. Akku säilyy kylmässä täyteen ladattuna parhaiten, jääkaapissa on meillä kaikkien pyörien ja harvemmin käytetyn auton akut. Alahyllyllä on kivasti tilaa ylläpitolatureille.

puolustuksekseni olin nuori ja tyhmä, nykyään en ole enää ihan niin nuori...