Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En oo. Mut jos taivas putoaa niskaan, niin tiiätte et mä kokeilin..Ookko uskaltanut kokeilla? Mä en!!!!
En oo. Mut jos taivas putoaa niskaan, niin tiätte et mä kokeilin..Ookko uskaltanut kokeilla? Mä en!!!!![]()
Vähän noloo, mut jos mä huomaan et oon laittamassa ensimmäiseks väärää eli oikeaa hanskaa, mä riisun sen ja laitan ekaks sen vasemman..![]()
Minä oon vuosia etsinyt ajon aikana sitä kutosvaihdetta... Ei oo vieläkään löytynyt...Eli siis vaikka jengakellon lukeman perusteella, tai ihan muuten vaan, voi olla ihan varma että on kutosvaihde silmässä, ni silti vaan pitää aina kokeilla että oliko nyt varmasti kutonen silmässä!...![]()
Aamen!Vähän noloo, mut jos mä huomaan et oon laittamassa ensimmäiseks väärää eli oikeaa hanskaa, mä riisun sen ja laitan ekaks sen vasemman..Ookko uskaltanut kokeilla? Mä en!!!!![]()
Tee HETI parannus, niin saatat vielä pelastua.Muhun on kosmiset voimat vaikuttaneet niin, että taitaa ajohanskoissa aika usein mennä toi oikee hanska ekana käteen.. Apua, mitäköhän mulle nyt käy?!![]()
+1+1Jokaisen pysähdyksen jälkeen täytyy tarkastella kaikki vetoketjut, että onko kiinni. Ja jokainen vetoketju, vaikka 100 varmasti tietää, ettei ole ko. taskun vetoketjua avannut.
Aina kun jätän pyörän parkkiin, tarkistan pariin kolmeen kertaan että on varmasti kunnolla jalalla. Pari kertaa nykäisen kokeillakseni, että pysyykö se nyt pystyssä ja vielä silmämääräinen arviointi, että onhan se nyt siinä tarpeeksi tukevasti. Ja silti aina välillä jää hetkeksi viereen seisomaan, kuin odottaen että se siitä kaatuu![]()