• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Päivän lenkki mopolla - kamera mukana

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ek@
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei mikään lenkki vaan duunimatkalla napattu
DSC_4270.jpg

Pari ajatusta reitistä ;)
http://www.nieppi.com/n/geocache-gc3pkqp-ojajarven-jarvenpera/

yweG.jpg

Menee se katupyöräkin mehtään ja sieltä vielä omin avuin poiskin kun pannaan menemään :p Täsä mitää adventurepyöriä tarvita... Himppasen karkeemmat kummit vois kyl olla, meinaa tuo pilot roudi hiukan sutia märällä nurtsilla/mudassa...

Eläkeläisille ja raajarikoillekin on töitä tarjolla... kuten tälle pyörättömälle Scanialle(?) sahalla :)

luUdMnA.jpg

Jr1a1Zv.jpg

Hiekkatielle piti poiketa nähtävyyttä ihmettelemään

6Yfk7Qw.jpg

Ja nälkähän siinä ajellessa tulee. Hyvältä maistui burgeri lammen rannalla :right:

eMaflP8.jpg

Alunperin piti lähteä rastia siirtämään, mutta päädyinkin pyörimään ympäriinsä lainapyörällä :grin:
Aurinko painuu hiljalleen maate
IVNBxQe.jpg

Re: Päivän lenkki mopolla - kamera mukana

Kännykän panoraamakuvat eivät oikein hyvin onnistuneet,oli hieno sateenkaari!

bZpRpBD.jpg

wQMCE6i.jpg

Kuvarasteja siirrellessä tarttui pari kuvaakin filmille... Oripää , Koski Tl, Kuusjoki, Förby- akselilta nämä.

IMG_20160712_114027590609c6.jpg

IMG_20160712_14121976609814.jpg

IMG_20160712_1427478468afe0.jpg

IMG_20160712_124622245abde4.jpg

Tässä kohtaa olin jo ihan eksyksissä, kun olin päättänyt sulkea navin. Jossain hiekkakuopan reunoilla olin, mutta tie oli hyvää tiukkaa soraa :)

Back