• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Päivän lenkki mopolla - kamera mukana

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ek@
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuosta se on mennyt yksi maamme tärkeimmistä valtateistä aina 1950-luvulle asti.

_img1280.jpg

Tämä oli kyllä jo eiliseltä lenkiltä mutta menköön... harmi kun huawein kamera ei saanut kunnolla valotettua komeaa auringonlaskua.

Liitetiedostot

• IMG_20161001_190513_1.jpg
    IMG_20161001_190513_1.jpg
    89 KB · Katselut: 114
yq8K.jpg

Kävin vähän kattelemassa tuulivoimaloita.

yq87.jpg

Jumaleissön sataneissön minkä kokosia mööpeleitä! Aivan jäätävä tunne seistä tossa juurella ja kuunnella kun pään yläpuolelta kuuluu SWUUUSH-SWUUUSH-SWUUUSH. Nyt mä ymmärrän mistä puhutaan kun jotkut on kitisseet että noista pääsee kuulemma "aavemainen humina". Vähän matkan päästä kuunneltuna näin tosiaan on.

Ei, kauemmat turbiinit eivät ole disintegroitumassa myrskytuuleen vaikka melkonen puhuri kävikin, tuossa panoraamakuvassa kun ei passais olla liikkuvia kohteita :grin: Oli vaan parhaiten valottunut toi tolppa tässä kuvassa.

Ei oo kuulemma posti kulkenu tänään. Mä löysin Läyliäisen takametsistä yhden postibussin joka oli jääny jumiin... siinä lienee syy siihen miksi kirjeet ei tule perille.
r4CaDyb.jpg

Onko mahdollista saada tarkkoja karttakoordinaatteja vaikka privana, metsästän kaikkea tuollaista post-apokalyptisen oloista.

Re: Päivän lenkki mopolla - kamera mukana

Go-Za sanoi:
Ei oo kuulemma posti kulkenu tänään. Mä löysin Läyliäisen takametsistä yhden postibussin joka oli jääny jumiin... siinä lienee syy siihen miksi kirjeet ei tule perille.
r4CaDyb.jpg
Läykän jengi ryöstänyt? :grin:

Oliko Gozan bussissa vielä matkustajat kyydissä. Ehkä ne odottivat sitruunalta tuoksuvia kosteuspyyhkeitä.

Taisin eilen töistä kotiin ajellessa löytää talven ja kesän rajan! Tai sitten luontoäitikään ei tiedä mitä se haluaa...

DSC_0014_2_whitegreen.jpg

Go-Za sanoi:
r4CaDyb.jpg

Makee kuva ja paikka! Onko heittää mitään tarkempaa sijaintia tolle?

Re: Päivän lenkki mopolla - kamera mukana

Kausi alkoi jo eilen mutta tänään vasta vähän pidempi lenkki. 290-tie Hyvinkäältä Turenkiin oli oikein nautittavaa näin talven jälkeen. Kuva otettu Turkhaudasta vähän pohjoiseen päin. Muokattu hieman jälkikäteen.
0359c90c955afc700c4f8a74299313fe.jpg

Back