Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
en tiiä mikä pyörä oli.Oliko pyörä se kustomi siinä Merituulentien ja Rajakalliontien risteyksessä parkissa ? Jos oli, niin ei ollut mennyt edes rikki.
Sillälailla! Ja taas sitä humalaisen tuuria...Oliko pyörä se kustomi siinä Merituulentien ja Rajakalliontien risteyksessä parkissa ? Jos oli, niin ei ollut mennyt edes rikki.
Tuo sana "jeesustelu" pistää edelleen silmiin tällaisissa tapauksissa. Jos joku pitää rattijuoppoutta vastuuttomana ja erittäin tyhmänä tekona, ja pitää tekijänä idiottina tms, niin siinä ei mielestäni ole mitään v#tun "jeesustelua"!Rattijuoppoja jää autolla kiinni joka päivä. Varmasti pyörillä ajetaan suhteellisesti vähemmän,tai ainakin aiheutetaan muille vahinkoja vähemmän. Ihmeellistä jeesustelua. En toki hyväksy tekoa,mutta ole yksittäisistä tapauksista huolissani.![]()
Mikäli promillerajaa alennetaan,nämäkin uutiset olisi jokapäiväisiä,eikä asiaan suhtauduttaisi ollenkaan paheksuvasti.
![]()
Tuo sana "jeesustelu" pistää edelleen silmiin tällaisissa tapauksissa. Jos joku pitää rattijuoppoutta vastuuttomana ja erittäin tyhmänä tekona, ja pitää tekijänä idiottina tms, niin siinä ei mielestäni ole mitään v#tun "jeesustelua"!Rattijuoppoja jää autolla kiinni joka päivä. Varmasti pyörillä ajetaan suhteellisesti vähemmän,tai ainakin aiheutetaan muille vahinkoja vähemmän. Ihmeellistä jeesustelua. En toki hyväksy tekoa,mutta ole yksittäisistä tapauksista huolissani.![]()
Mikäli promillerajaa alennetaan,nämäkin uutiset olisi jokapäiväisiä,eikä asiaan suhtauduttaisi ollenkaan paheksuvasti.
![]()
Enemmän minua huolestuttaa nimenomaan se, että asiasta kukaan ei olisi moksiskaan, ja teko muuttuisi pikkuhiljaa ja huomaamatta "vähemmän pahaksi"...
Tottahan se on, että jokaisesta kiinnijäänneestä rattijuoposta on turhaa kirjoitella, silloin täällä olisi enemmän kirjoitusta rattijuopoista kuin kirjoitusta vittumaisista virkaintoisista kytistä, tai onko öljyissä eroa.
Minä arvostan taparattijuoppot yhtä paljon kuin pedofiilit ja raiskaajat (tms)...eli en kovin paljon.
mielestäni tapahtuman järjestäjän tulisi järjestää se puhallutus, ei poliisin.Aikaisemmin oli vääntöä, että pitäisikö kokoontumisbailupaikkojen
järjestäjillä olla kunnolliset mittarit ja että tulisiko heidän tarjota
mahdollisuutta tarkistaa kunto ennen tienpäälle lähtöä niin
mielestäni tulisi. On joskus käynyt (ei edes kerran eikä kaksi),
että poliisi on ollut kilometrin päässä fakittamassa ja se jos mikä
on sitä, että annetaan tahallaan rikoksen tapahtua sen sijaan,
että rikos pitäisi ennalta estää. Sinne kilometrin päähän riittää
mainiosti poliiseja, mutta yrittävät selitellä, että sinne bailupaikan
portille mukamas ei riitä -- valetta ja pelin politiikkaa sanoisi
Vennamo vainaa. Jummalavita .. siellä bailuportilla ei tarvittaisi
kuin yhden ainoan poliisin, mutta siellä kilometrin päässä ei edes
bussillinen riitä niitä ruuhkia hoitelemaan. Se olisi taloudellinenkin
kysymys kaiken muun goodwillin lisäksi. Sitäpaitsi portilla tulisi
porukka vapaaehtoisesti puhaltelemaan, kun siellä fakituspaikoilla
vittuilu on sitten molemminpuolista .. sitäkö sillä tavoitellaan?
Kaiken kukkuraksi tukitaan yleinen maantiekin.
Ihan oikeasti odotan, että tänä vuonna viisaus voittaisi.
Tietenkin aina voidaan väittää, että älkää juoko, mutta sehän on
mahdoton vaatimus .. ja se tiedetään kokemuksesta, mutta se,
että poliisi tulisi ennaltaehkäisevästi vastaan ei olisi mikään iso
juttu .. ei todellakaan.
Nollatoleranssi on ehkä ilmailussa kaunis periaate, mutta ihan kotisimoissa voi olla sen verran, että 0.1 promillea ylittyy.Yksi nollatoleranssi, kiitos.
Joo, oli vähän kärjistetty tuo mun ilmaus. 0,2 olisi ihan hyvä lukema. Jos ajatellaan tuota 0,5 johon tarvitaan useamman keppanan juomista, jokainen voi päätellä kuinka se itsekullakin jo vaikuttaa. Saatikka nämä k***päät jotka lähtevät rattiin/sarviin reilummassa tuiskeessa. Mun mielestä rattijuopolta pitäisi ajoneuvo viedä valtiolle jo ensimmäisestä rikkeestä.Nollatoleranssi on ehkä ilmailussa kaunis periaate, mutta ihan kotisimoissa voi olla sen verran, että 0.1 promillea ylittyy.Yksi nollatoleranssi, kiitos.
Lentoliikenteessä tuo ei ole ongelma, kun nuo lentämiseen osallistuvat eivät ole makkaragrillauspartyissa siinä lentokentän vieressä.
Itse olen kerran juonut kotikaljaa (ruokajuomana - seurueessa, jossa kaikki olivat jäämässä nukkumaan samaan mestaan) siten, että jossain vaiheessa tuli epäilys kotikaljan käymistilasta. Tietty kaikki juotiin välittömästi loppuun...
![]()
Edit: tarkoitan tietysti sitä, että jos sinä haluat pitää nollatoleranssia, niin se on täysin ok. Mutta lainsäädännössä mun mielestä alhaisin mahdollinen järkevä raja kaikissa olosuhteissa on 0,2 o/oo...
TÄMÄKÖ on mielestäsi kohtuullista jeesuksella tai ilman ..Kyllä tämä 0,5 on ihan hyvä. Menee liioitteluksi, jos yhden ruokajuomana otetun ison oluen jälkeen lähtee autolla ajamaan ja kortti kuivumaan 9 kk. Koittakaa nyt JEESUSTELIJAT miettiä noita kohtuuttomuuksia.![]()
Kunnon kännissä ajelijat sitten vaikka linnaan mun puolesta.
Mistäs siviilit saa sellaisia mittareita, jotka oikeasti näyttävät oikein?mielestäni tapahtuman järjestäjän tulisi järjestää se puhallutus, ei poliisin.
Kysy esim TÄÄLTÄ, myyvät samat alcometrit kuin poliisilla on. Edelleen taitaa olla se vanhempi malli enemmän käytössä, helpompi käyttää ja nopampi kuin Liitin Oy:n myymä Dräger, mutat sitä ei ilmeisesti tuoda maahan enää. Mutta sieltä ainakin niitä saa.Mistäs siviilit saa sellaisia mittareita, jotka oikeasti näyttävät oikein?mielestäni tapahtuman järjestäjän tulisi järjestää se puhallutus, ei poliisin.