mattipoeka
www.mattipoeka.com
Vielä mahdollista liittyä remmiin mukaan? Itsellä siirtyi mökkeilyt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäsköhän tekasta sellaiset sitä ennen ja käyä laittaanVoiks tonne reitin varrelle Veikkolan ympyröihin käydä ennen ajoa asentamassa iiiiiisot Org:in etusormet näyttämään oikean poistumiskohdan/suunnan ympyröistä........![]()
![]()
Ok, harmi... mutta hyvä kun ilmoititJoudun perumaan, harmi.
Pitäkää hauskaa!
Mä voin skujaa Hattaran himaan, jos tarttee. Toi menomatka ku on hakala, ei viitti Kilosta lähtee ekaks Stadiin, mut takas voin koukkia melkeen mistä vaan.No hattarahan voi jäädä knööliks fledaan, siihen voi tukehtua ja ties mitä muuta. Onhan se nyt paljon pelottavampaa kuin keitoksia kokkaileva kotinoita.Eiks kukaan uskalla antaa kyytiä hattaralle?![]()
"Pahatar" sai jo lupauksen kyydistä.![]()
Jos nyt kukaan muu ei lupaudu, niin mä vaikka kuskaan hattaran mestoille. Olen jäämässä sinne yökylään, joten takaisintulo pitää sit vielä ratkaista.
...jos siis kyyti kelpaa tuhdilta keski-ikäiseltä kuolaavalta irstailijalta, joka ajaa vajaatehoista retropyörää.![]()
![]()
Mutta onni suosii prinssi Rohkeaa ja mä tuun mieluusti vanhan irstailijan kyytiin. Sehän on melkein kuin joulupukin polvelle istuisi. Piece of cake.![]()
Mikäs Mari sulle on tullut, kun ei sauna enää maistu?Aikataulua iskee päälle, saunaan ei ennätä, korkeintaan ajelulle ja kahville.
Jos tulet ajeleen ja kahville niin ilmoitatko miulle inboxiin, tai textarilla 0505179814 tai kirsi.nevalainen@elisanet.fi oikean nimesi niin lisään siutkin ryhmälupaan jotta varuskuntaan pääsetAikataulua iskee päälle, saunaan ei ennätä, korkeintaan ajelulle ja kahville.
Sauna on Jees, saunakaljallinen sauna vielä enemmän Jees, mutta aamulla pitää startata tosi tosi aikaseen affenalle, ja vanhatäti ei jaksa polkea kiksua jos saunoo yöhönMikäs Mari sulle on tullut, kun ei sauna enää maistu?Aikataulua iskee päälle, saunaan ei ennätä, korkeintaan ajelulle ja kahville.![]()
Mulle Pizza #2 ja munkkikahvit jos sekin pitää ilmoittaa. Laitetaanpas rahaakin tulemaan ensi tilassa.Vieläkös on pizzan syöjiäLista lähtee kohta sotilaskotiin että osaavat varautua tehtävään pizzamäärään eli HOP HOP ilmoittamaan tänne jos haluat syödä![]()
Mulle Pizza #2 ja munkkikahvit jos sekin pitää ilmoittaa. Laitetaanpas rahaakin tulemaan ensi tilassa.Vieläkös on pizzan syöjiäLista lähtee kohta sotilaskotiin että osaavat varautua tehtävään pizzamäärään eli HOP HOP ilmoittamaan tänne jos haluat syödä![]()
Osalta on tullut pizzatilaukset tuossa maksun yhteydessä. Eli se lista on olemassa.
Kuula pyysi minua ilmoittamaan että on maksanutHoplaa!!!
Vieläkös on pizzan syöjiäLista lähtee kohta sotilaskotiin että osaavat varautua tehtävään pizzamäärään eli HOP HOP ilmoittamaan tänne jos haluat syödä![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SOLDMä voin skujaa Hattaran himaan, jos tarttee. Toi menomatka ku on hakala, ei viitti Kilosta lähtee ekaks Stadiin, mut takas voin koukkia melkeen mistä vaan.No hattarahan voi jäädä knööliks fledaan, siihen voi tukehtua ja ties mitä muuta. Onhan se nyt paljon pelottavampaa kuin keitoksia kokkaileva kotinoita.Eiks kukaan uskalla antaa kyytiä hattaralle?![]()
"Pahatar" sai jo lupauksen kyydistä.![]()
Jos nyt kukaan muu ei lupaudu, niin mä vaikka kuskaan hattaran mestoille. Olen jäämässä sinne yökylään, joten takaisintulo pitää sit vielä ratkaista.
...jos siis kyyti kelpaa tuhdilta keski-ikäiseltä kuolaavalta irstailijalta, joka ajaa vajaatehoista retropyörää.![]()
![]()
Mutta onni suosii prinssi Rohkeaa ja mä tuun mieluusti vanhan irstailijan kyytiin. Sehän on melkein kuin joulupukin polvelle istuisi. Piece of cake.![]()
Eikö ole saapunut perille asti?Laitettu maksuun...
Pizza 2.