• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org. goes to saunailta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ~Candice~
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Selvittelin tänään niin liinavaatteet löytyy majoituksesta ---> intin sinistä ruutupeittoa
biggrin.gif

( kirsi80 @ Elo. 09 2010 @ 12:58) sanoi:
Selvittelin tänään niin liinavaatteet löytyy majoituksesta ---> intin sinistä ruutupeittoa

Ja illalla sitten tupatarkastus. Jokohan menis viimein läpi.

Huudettavana kaks tarakkaharakkaa

Hattara:
rööperi-upinniemi    huudettu cj SOLD
upinniemi-rööperi huudettu sikiviki SOLD

Maleficent:
lepuski-upinniemi    huudettu mc nikke t SOLD
upinniemi-lepuski    huudettu juutana (kotelo) vaihdetaan fillarikyytiin jos tulee tarjouksia

Huutoja otetaan vastaan alkaen N Y T nyt..

edit: huudot
smile_org.gif

Hei!

Tullut kyselyjä saunavuoroista, yleensähän orgin saunat tainnut mennä niin että kaikki saunoo yhdessä
tounge.gif

Mutta yleisön pyynnöstä --->

Naiset starttaa saunomisen heti sen jälkeen ku ollaan Sotilaskodilta saunalle päästy, eka puoli tuntia varattu siihen ja sen jälkeen sauna kaikkien käytössä
tounge.gif

PS: Jos joku nyt vielä välttämättä haluaa että miehillekin oma vuoro niin laittakaa viestiä tulemaan
biggrin.gif

Huudettavana kaks tarakkaharakkaa

Hattara:
rööperi-upinniemi
upinniemi-rööperi

Maleficent:
lepuski-upinniemi
upinniemi-lepuski

Huutoja otetaan vastaan alkaen N Y T nyt..
Mä huudan Maleficentin välille Lepuski-Öbis! Pääsen kivasti splittaan kehä ykköstä Malmilta Lepuskiin...
(niin, jos tommosen vanhan Bandiitin tarakka kelpaa neidille...)

Ja noista saunavuoroista sen verran, et mä saunon aina ilman rillejä, joten en näe olenko alasti.

Hei!

Tullut kyselyjä saunavuoroista, yleensähän orgin saunat tainnut mennä niin että kaikki saunoo yhdessä
tounge.gif

Mutta yleisön pyynnöstä --->

Naiset starttaa saunomisen heti sen jälkeen ku ollaan Sotilaskodilta saunalle päästy, eka puoli tuntia varattu siihen ja sen jälkeen sauna kaikkien käytössä  
tounge.gif

PS: Jos joku nyt vielä välttämättä haluaa että miehillekin oma vuoro niin laittakaa viestiä tulemaan  
biggrin.gif
Ehdotan että on kaksi vuoroa. Ensin saunoo ujot naiset ja ujot miehet ja sen jälkeen on sekasauna.
biggrin.gif

Multa saa tarvittaessa joku kyydin Uppari-Espoo, mutta ikävä kyllä autossa.

tounge.gif
Mitä h*l*v*ttiä!?!  
biggrin.gif
Saunavuorot?
Suomalaiseen saunaan, kuten sauna Kajanus,mennään kaikki yhdessä minä voin pestä selät?
smile_org.gif
( Saunan kapasiteetti on,noin 8-henk.kerralla). Seuraavilla kerroilla komppanian sauna? Ai,joku voisi vähän avustaa! Mm Musta-Pekka?   Ps uima-asut eivät kuulu ns löylyhuoneeseen/saunaan,vaan yleisille uimarannoille.

tounge.gif
Mitä h*l*v*ttiä!?!  
biggrin.gif
Saunavuorot?
Suomalaiseen saunaan, kuten sauna Kajanus,mennään kaikki yhdessä minä voin pestä selät?
smile_org.gif
 Ai,joku voi vähän avustaa! Mm Musta-Pekka?   Ps uima-asut eivät kuulu ns löylyhuoneeseen!
Kyllä Jassu vihjaisi asiaa.
tounge.gif
mun selkä onkin joo tooosi likainen..

Sussaatana, täähän unohtu maar aivan täysin...

Pizza 1

Ja helahoito maksettu eilisen puolella, periaatteessa pitäs siis näkyä tänään... Pahoitteluni, on ollu pikkasen kiireentynkää männäviikot...

Ja kyytipuolesta jne... Allekirjoittanut ei edelleenkään kykene kahdella pyörällä polkemaan, joten olympiaskoda starttaa Leppävaarasta liikenteeseen. Eiköhän sitä alkukahville lähde käväsemään ja kattelee sitten mitä reittiä suuntaa kohti Upinniemeä.

Eiks kukaan uskalla antaa kyytiä hattaralle?  
eek.gif

"Pahatar" sai jo lupauksen kyydistä.  
thumbs-up.gif

Jos nyt kukaan muu ei lupaudu, niin mä vaikka kuskaan hattaran mestoille. Olen jäämässä sinne yökylään, joten takaisintulo pitää sit vielä ratkaista.
...jos siis kyyti kelpaa tuhdilta keski-ikäiseltä kuolaavalta irstailijalta
crazy.gif
, joka ajaa vajaatehoista retropyörää.

No onhan noita autoilijoitakin liikenteessä niin kyllä maleficent ja hattara saadaan poiskin jos eivät jostain kumman syystä päätä vaikka yöksi jäädä
tounge.gif

Eiks kukaan uskalla antaa kyytiä hattaralle?  
eek.gif

"Pahatar" sai jo lupauksen kyydistä.  
thumbs-up.gif

Jos nyt kukaan muu ei lupaudu, niin mä vaikka kuskaan hattaran mestoille. Olen jäämässä sinne yökylään, joten takaisintulo pitää sit vielä ratkaista.
...jos siis kyyti kelpaa tuhdilta keski-ikäiseltä kuolaavalta irstailijalta
crazy.gif
, joka ajaa vajaatehoista retropyörää.
No hattarahan voi jäädä knööliks fledaan, siihen voi tukehtua ja ties mitä muuta. Onhan se nyt paljon pelottavampaa kuin keitoksia kokkaileva kotinoita.  
crazy.gif

Mutta onni suosii prinssi Rohkeaa ja mä tuun mieluusti vanhan irstailijan kyytiin. Sehän on melkein kuin joulupukin polvelle istuisi. Piece of cake.  
sport05.gif

tounge.gif
Mitä h*l*v*ttiä!?!
biggrin.gif
Saunavuorot?
smile_org.gif
(Tosin saunan kapasiteetti on,noin 8-henk.kerralla)? Ai,joku voi vähän avustaa! Mm Musta-Pekka? Ps uima-asut eivät kuulu ns löylyhuoneeseen/saunaan. Yleiselle uimarannalle "pukeudutaan".
Kyllä Jassu vihjaisi asiaa.
tounge.gif

Juu kyllä selän pesussa avustetaan,,mutta huom,
vain naisia
cool.gif

Ajattelin ilmoittaa jos joku ei ole alussa olevaa saunan linkkiä klikannut niin saunaan mahtuu n. 8-10 hlöä kerralla saunaan,
mutta jos sää suosii ja muutenkin niin eiköhän saada saunominen sujuvasti menemään XD

Back