Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
( kirsi80 @ Elo. 09 2010 @ 12:58) sanoi:Selvittelin tänään niin liinavaatteet löytyy majoituksesta ---> intin sinistä ruutupeittoa
Mä huudan Maleficentin välille Lepuski-Öbis! Pääsen kivasti splittaan kehä ykköstä Malmilta Lepuskiin...Huudettavana kaks tarakkaharakkaa
Hattara:
rööperi-upinniemi
upinniemi-rööperi
Maleficent:
lepuski-upinniemi
upinniemi-lepuski
Huutoja otetaan vastaan alkaen N Y T nyt..
Ok, kiitos ilmoituksesta!Joudun perumaan tuloni![]()
Pitäkäähän hauskaa!
Ehdotan että on kaksi vuoroa. Ensin saunoo ujot naiset ja ujot miehet ja sen jälkeen on sekasauna.Hei!
Tullut kyselyjä saunavuoroista, yleensähän orgin saunat tainnut mennä niin että kaikki saunoo yhdessä![]()
Mutta yleisön pyynnöstä --->
Naiset starttaa saunomisen heti sen jälkeen ku ollaan Sotilaskodilta saunalle päästy, eka puoli tuntia varattu siihen ja sen jälkeen sauna kaikkien käytössä![]()
PS: Jos joku nyt vielä välttämättä haluaa että miehillekin oma vuoro niin laittakaa viestiä tulemaan![]()
Mitä h*l*v*ttiä!?!Naiset starttaa saunomisen heti sen jälkeen ku ollaan Sotilaskodilta saunalle päästy, eka puoli tuntia varattu siihen ja sen jälkeen sauna kaikkien käytössä![]()
Suomalaiseen saunaan, kuten sauna Kajanus,mennään kaikki yhdessä minä voin pestä selät?Mitä h*l*v*ttiä!?!Naiset starttaa saunomisen heti sen jälkeen ku ollaan Sotilaskodilta saunalle päästy, eka puoli tuntia varattu siihen ja sen jälkeen sauna kaikkien käytössä
Saunavuorot?![]()
mun selkä onkin joo tooosi likainen..Suomalaiseen saunaan, kuten sauna Kajanus,mennään kaikki yhdessä minä voin pestä selät?Mitä h*l*v*ttiä!?!Naiset starttaa saunomisen heti sen jälkeen ku ollaan Sotilaskodilta saunalle päästy, eka puoli tuntia varattu siihen ja sen jälkeen sauna kaikkien käytössä
Saunavuorot?
Ai,joku voi vähän avustaa! Mm Musta-Pekka? Ps uima-asut eivät kuulu ns löylyhuoneeseen!![]()
Kyllä Jassu vihjaisi asiaa.![]()
No hattarahan voi jäädä knööliks fledaan, siihen voi tukehtua ja ties mitä muuta. Onhan se nyt paljon pelottavampaa kuin keitoksia kokkaileva kotinoita.Eiks kukaan uskalla antaa kyytiä hattaralle?![]()
"Pahatar" sai jo lupauksen kyydistä.![]()
Jos nyt kukaan muu ei lupaudu, niin mä vaikka kuskaan hattaran mestoille. Olen jäämässä sinne yökylään, joten takaisintulo pitää sit vielä ratkaista.
...jos siis kyyti kelpaa tuhdilta keski-ikäiseltä kuolaavalta irstailijalta, joka ajaa vajaatehoista retropyörää.![]()
Suomalaiseen saunaan, kuten sauna Kajanus,mennään kaikki yhdessä minä voin pestä selät?Mitä h*l*v*ttiä!?!Naiset starttaa saunomisen heti sen jälkeen ku ollaan Sotilaskodilta saunalle päästy, eka puoli tuntia varattu siihen ja sen jälkeen sauna kaikkien käytössä
Saunavuorot?
(Tosin saunan kapasiteetti on,noin 8-henk.kerralla)? Ai,joku voi vähän avustaa! Mm Musta-Pekka? Ps uima-asut eivät kuulu ns löylyhuoneeseen/saunaan. Yleiselle uimarannalle "pukeudutaan".![]()
Kyllä Jassu vihjaisi asiaa.![]()