• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org. goes to saunailta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ~Candice~
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänään maksettu koko hoito 35,50,,,eli mukana ollaan
062802moto_prv.gif

Ja pitza valinta tietenkin numero 1.

Heiheiheiheihei?!?!?!?!?!?!

Mulle tulis yks frendi pygeen tsiigailee mopokundei, mahtuuks se messiin? Please please please? Sama setti kun mulle eli bastu, munkkikahvit ja pizza? Maksetaan heti jos vaan onnistuu! Tää flikka on nikillä maleficent..

Raskain mielin luovuin juuri 20,50 eurosta
buttrock.gif
.
biggrin.gif

Basan & munkkikahvin jälkeen, kun liha on vahva,puhdas ja henki altis, jaksaakin sitte siirtää tuulensuojaan pizzan nro 1.

HOX! HOX!

Onko osalllistujalistalla vielä sellaisia nimiä jotka eivät ole osallistumassa ko. tapahtumaan?

Ilmoitelkaahan mahdollisimman pian
smile_org.gif

50 hlöä pitää olla kasassa jotta saamma saunamaksun kuitattua  
smile_org.gif
Jos osanottajista on "pulaa", niin pitänee näin myöhäisheränneenä ilmoittautua mukaan
wink.gif
.
edit: munkkikaffet ja pizza no 1 mukaan

Maksoin maleficentinkin puolesta. Basa, munkkisumpit ja lätty. Kakkonen on ykkönen ja homeiset juustot parhaita.
062802jumpie_prv.gif

Mä tuun sit varmaan jossain hännillä mun kimppakawalla..
pftroest.gif

Mut nyt tulee ainakin kliffaa
buttrock.gif

Peruutus!

Tämmöstä se on.. sillon ku jotai häppeninkiä ois, ni on kahta häppeninkiä päällekkäin! Justiin liput varattu uskomattoman hienolta kuulostavalle keikalle ni minä vietän tuon illan vahvasti tanssijalkojeni päällä
inlove.gif

Iiihan pikku probleema..
lookaround_orig.gif

Martilla kanssa tuli runtattua yks mutka. Fagervikin porukan rauhalliselle iltapäiväteelle. Pensasaidan läpi. Pihakeinuun.
"Ottaisin kaksi palaa sokeria kiitos." "En ole hortonomi, mutta orapihlaja on kuulemma nopeakasvuista."

Martti sai väänteitä niiden teekorpuista, joten jos mä en keksi jotain kuningasideaa, voidaan ottaa Maleficentin kanssa lenkkisauna..

Peruutus!

Tämmöstä se on.. sillon ku jotai häppeninkiä ois, ni on kahta häppeninkiä päällekkäin! Justiin liput varattu uskomattoman hienolta kuulostavalle keikalle ni minä vietän tuon illan vahvasti tanssijalkojeni päällä  
inlove.gif
Höh ja pöh! Peruutus on HYLÄTTY!
sad_orig.gif

Tulet ensin saunaan ja sen jälkeen kirmaat sinne tanssilattialle vai minne se olikaan
tounge.gif

033102bebe_1_prv.gif

Iiihan pikku probleema..  
lookaround_orig.gif

Martilla kanssa tuli runtattua yks mutka. Fagervikin porukan rauhalliselle iltapäiväteelle. Pensasaidan läpi. Pihakeinuun.
"Ottaisin kaksi palaa sokeria kiitos." "En ole hortonomi, mutta orapihlaja on kuulemma nopeakasvuista."

Martti sai väänteitä niiden teekorpuista, joten jos mä en keksi jotain kuningasideaa, voidaan ottaa Maleficentin kanssa lenkkisauna..
Tuskinpa on ongelma jos ilmiinnytte teboilille lähtöaikaan niin tarakka harakka paikkojakin varmasti tarjolla vai

mitä poijjaat?
tounge.gif

Peruutus!

inlove.gif
Höh ja pöh! Peruutus on HYLÄTTY!
sad_orig.gif

Tulet ensin saunaan ja sen jälkeen kirmaat sinne tanssilattialle vai minne se olikaan  
tounge.gif

033102bebe_1_prv.gif
Pahoittelen.. häppeninki alkaa jo 18:00 niin ei kyllä millään kykene molempiin paikkoihin..
sad_orig.gif

Iiihan pikku probleema..  
lookaround_orig.gif

Tuskinpa on ongelma jos ilmiinnytte teboilille lähtöaikaan niin tarakka harakka paikkojakin varmasti tarjolla vai

mitä poijjaat?  
tounge.gif
Joo, jos Martti on edelleen klesana, niiin mä voin ainakin ottaa yhen harakan tarakalle roikkumaan.
Malmilta lähen varmaan duunista suoraan, niin myös nouto onnistunee jostain sovitusta paikasta, Stadista tai sen liepeiltä.
Palauttavaa kyytiä ei pysty lupaan, ellei harakka jää myös Öbikseen yöks.  
ghostface.gif

Hiiohoi IMMEISET!

Aikaraja lähestyy, vielä painostelen... Onko listalla vielä sellaisia nimiä jotka eivät ole osallistumassa ko. tapahtumaan?

withstupid.gif

Voimme silloin pistää paikat jakoon kun saunomaan tulijoita olisi vielä
smile_org.gif

Minä voisin tulla kuokkimaan ja jos jollain on auto niin mielihyvin olen kuskikin... ;D

Sauna ja kaffet.. Pizza ei uppoa =D

Munkkikahvit, sauna & Tropicana-pizza maksettu.

Ajelut jää väliin ja pyörä talliin, autokyydillä tulossa.

Back