Tänään maksettu koko hoito 35,50,,,eli mukana ollaan
Ja pitza valinta tietenkin numero 1.
Ja pitza valinta tietenkin numero 1.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos osanottajista on "pulaa", niin pitänee näin myöhäisheränneenä ilmoittautua mukaanHOX! HOX!
Onko osalllistujalistalla vielä sellaisia nimiä jotka eivät ole osallistumassa ko. tapahtumaan?
Ilmoitelkaahan mahdollisimman pian![]()
50 hlöä pitää olla kasassa jotta saamma saunamaksun kuitattua![]()
Heiii!!!Heiheiheiheihei?!?!?!?!?!?!
Mulle tulis yks frendi pygeen tsiigailee mopokundei, mahtuuks se messiin? Please please please? Sama setti kun mulle eli bastu, munkkikahvit ja pizza? Maksetaan heti jos vaan onnistuu! Tää flikka on nikillä maleficent..
TervetuloaJos osanottajista on "pulaa", niin pitänee näin myöhäisheränneenä ilmoittautua mukaanHOX! HOX!
Onko osalllistujalistalla vielä sellaisia nimiä jotka eivät ole osallistumassa ko. tapahtumaan?
Ilmoitelkaahan mahdollisimman pian![]()
50 hlöä pitää olla kasassa jotta saamma saunamaksun kuitattua
.![]()
edit: munkkikaffet ja pizza no 1 mukaan
ja maksettuTervetuloaJos osanottajista on "pulaa", niin pitänee näin myöhäisheränneenä ilmoittautua mukaan.![]()
edit: munkkikaffet ja pizza no 1 mukaan![]()
Häijyn oloista porukkaa...Ja sitten lisää (M) maksukuittauksia:
Musta-Pekka, Maleficent ja BadToTheBone
Höh ja pöh! Peruutus on HYLÄTTY!Peruutus!
Tämmöstä se on.. sillon ku jotai häppeninkiä ois, ni on kahta häppeninkiä päällekkäin! Justiin liput varattu uskomattoman hienolta kuulostavalle keikalle ni minä vietän tuon illan vahvasti tanssijalkojeni päällä![]()
Tuskinpa on ongelma jos ilmiinnytte teboilille lähtöaikaan niin tarakka harakka paikkojakin varmasti tarjolla vaiIiihan pikku probleema..![]()
Martilla kanssa tuli runtattua yks mutka. Fagervikin porukan rauhalliselle iltapäiväteelle. Pensasaidan läpi. Pihakeinuun.
"Ottaisin kaksi palaa sokeria kiitos." "En ole hortonomi, mutta orapihlaja on kuulemma nopeakasvuista."
Martti sai väänteitä niiden teekorpuista, joten jos mä en keksi jotain kuningasideaa, voidaan ottaa Maleficentin kanssa lenkkisauna..
Pahoittelen.. häppeninki alkaa jo 18:00 niin ei kyllä millään kykene molempiin paikkoihin..Höh ja pöh! Peruutus on HYLÄTTY!Peruutus!
Tämmöstä se on.. sillon ku jotai häppeninkiä ois, ni on kahta häppeninkiä päällekkäin! Justiin liput varattu uskomattoman hienolta kuulostavalle keikalle ni minä vietän tuon illan vahvasti tanssijalkojeni päällä![]()
![]()
Tulet ensin saunaan ja sen jälkeen kirmaat sinne tanssilattialle vai minne se olikaan![]()
![]()
Joo, jos Martti on edelleen klesana, niiin mä voin ainakin ottaa yhen harakan tarakalle roikkumaan.Tuskinpa on ongelma jos ilmiinnytte teboilille lähtöaikaan niin tarakka harakka paikkojakin varmasti tarjolla vaiIiihan pikku probleema..![]()
Martilla kanssa tuli runtattua yks mutka. Fagervikin porukan rauhalliselle iltapäiväteelle. Pensasaidan läpi. Pihakeinuun.
"Ottaisin kaksi palaa sokeria kiitos." "En ole hortonomi, mutta orapihlaja on kuulemma nopeakasvuista."
Martti sai väänteitä niiden teekorpuista, joten jos mä en keksi jotain kuningasideaa, voidaan ottaa Maleficentin kanssa lenkkisauna..
mitä poijjaat?![]()