• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org. goes to saunailta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ~Candice~
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo, tervetuloa! Mukaan mahtuu
smile_org.gif

Voiks tonne reitin varrelle Veikkolan ympyröihin käydä ennen ajoa asentamassa iiiiiisot Org:in etusormet näyttämään oikean poistumiskohdan/suunnan ympyröistä........
biggrin.gif
062802moto_prv.gif

Eiks kukaan uskalla antaa kyytiä hattaralle?  
eek.gif

"Pahatar" sai jo lupauksen kyydistä.  
thumbs-up.gif

Jos nyt kukaan muu ei lupaudu, niin mä vaikka kuskaan hattaran mestoille. Olen jäämässä sinne yökylään, joten takaisintulo pitää sit vielä ratkaista.
...jos siis kyyti kelpaa tuhdilta keski-ikäiseltä kuolaavalta irstailijalta
crazy.gif
, joka ajaa vajaatehoista retropyörää.
No hattarahan voi jäädä knööliks fledaan, siihen voi tukehtua ja ties mitä muuta. Onhan se nyt paljon pelottavampaa kuin keitoksia kokkaileva kotinoita.  
crazy.gif

Mutta onni suosii prinssi Rohkeaa ja mä tuun mieluusti vanhan irstailijan kyytiin. Sehän on melkein kuin joulupukin polvelle istuisi. Piece of cake.  
sport05.gif
Mä voin skujaa Hattaran himaan, jos tarttee. Toi menomatka ku on hakala, ei viitti Kilosta lähtee ekaks Stadiin, mut takas voin koukkia melkeen mistä vaan.

Aikataulua iskee päälle, saunaan ei ennätä, korkeintaan ajelulle ja kahville.

Hoplaa!!!

Vieläkös on pizzan syöjiä
confused_orig.gif
Lista lähtee kohta sotilaskotiin että osaavat varautua tehtävään pizzamäärään eli HOP HOP ilmoittamaan tänne jos haluat syödä
062802jumpie_prv.gif

033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif

confused_orig.gif
Lista lähtee kohta sotilaskotiin että osaavat varautua tehtävään pizzamäärään eli HOP HOP ilmoittamaan tänne jos haluat syödä
Mulle Pizza #2 ja munkkikahvit jos sekin pitää ilmoittaa. Laitetaanpas rahaakin tulemaan ensi tilassa.

Osalta on tullut pizzatilaukset tuossa maksun yhteydessä. Eli se lista on olemassa.

Mutta siitä huolimatta kaikkien pizzatilauksia ei ole vielä!

062802jumpie_prv.gif

Hoplaa!!!

confused_orig.gif
062802jumpie_prv.gif

033102bebe_1_prv.gif

033102bebe_1_prv.gif

033102bebe_1_prv.gif
Kuula pyysi minua ilmoittamaan että on maksanut
saunan, munkit ja pizzan 1. Meat Lover sis. kebab, pepperoni ja kinkku
smile_org.gif

T. Kuula

Eiks kukaan uskalla antaa kyytiä hattaralle?  
eek.gif

"Pahatar" sai jo lupauksen kyydistä.  
thumbs-up.gif

Jos nyt kukaan muu ei lupaudu, niin mä vaikka kuskaan hattaran mestoille. Olen jäämässä sinne yökylään, joten takaisintulo pitää sit vielä ratkaista.
...jos siis kyyti kelpaa tuhdilta keski-ikäiseltä kuolaavalta irstailijalta
crazy.gif
, joka ajaa vajaatehoista retropyörää.
No hattarahan voi jäädä knööliks fledaan, siihen voi tukehtua ja ties mitä muuta. Onhan se nyt paljon pelottavampaa kuin keitoksia kokkaileva kotinoita.  
crazy.gif

Mutta onni suosii prinssi Rohkeaa ja mä tuun mieluusti vanhan irstailijan kyytiin. Sehän on melkein kuin joulupukin polvelle istuisi. Piece of cake.  
sport05.gif
Mä voin skujaa Hattaran himaan, jos tarttee. Toi menomatka ku on hakala, ei viitti Kilosta lähtee ekaks Stadiin, mut takas voin koukkia melkeen mistä vaan.
SOLD
062802jumpie_prv.gif

Back