• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG! Goes Tallinna 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suzukai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jes mahtava reissu. Kiitos järjestäjille :respect: ja kaikille osallitujille.
Upeeta porkkaa taas kasassa läjäpäin. :WAZAAP:
Nyt sauna ja nukkuu ja jos aamusta menis näin risteilyn kunniaksi
pyörällä töihin.:orgmp:

Voi kyllä kannatti lähteä, vaikka ei ketään tullessa tuntenutkaan! :jippikaijee: :jippikaijee: Viihdyin superhyvin :)

Kiitos kaikille! Ootte mahtavaa porukkaa ja en todellakaan tuntenut oloani ulkopuoliseksi :respect: :rakastunut: :D :)

Toivottavasti näen jatkossa mahdollisimman montaa teitä :)

Ja nyt kun mulle on hehkutettu niin paljon rata-ajoa, että kuumottaa jo kovasti ratapäivät!! pk-ajot ja voi mahdoton mitä kaikkea kivaa! :D Pitäis malttaa tää talvi tässä välissä... :boring:

Kiitos kaikesta kaikille, ja erityisesti niille, jotka vastasivat järjestelyistä.
Illanvieton Pääruoan ja palvelun laatua ei voi laittaa heidän piikkiin.
Yhdessäolo on kuitenkin se tärkein ja siitä iso kiitos! :thumbup:

Duunattiinks me joku Eesti vabariig räävel? Mutta, jälleen kerran, hiton hauskaa, ihmeellisiä baareja, hassuja ihmisiä, keinuvia hotelleja, kipeitä läppiä, makeita partureita, outoja harhaanjohtajia, täysin kajahtaneita orgesterin jäseniä.kyllä tällä rytmiryhmällä kannattaa matkustaa. .liskoja ootellessa, ja ens vuonna uudelleen.

Kiitos ja anteeksi.

tumblr_lu8zg1r7XN1r2t96i.jpg

Ihan loisto vkonloppu, kaikki arki asiat painu unholaan, murheet ja työjutut :WAZAAP: Kiitos teille kaikille matkaseurasta :polonen: Nauraminen tekee aina hyvää, mitä sillä on väliä mikä on naurun aiheuttaja :grin:
Loisto porukkaa, tunsin itseni tervetulleeksi näin ensi kertalaisena ja minulle se merkitsee paljon :) Ihan erityis kiitos Lamasqueradelle :right: Kiitos järjestäjille ja EHDOTTOMASTI olen mukana myös ensi vuonna jos on reissu on tulossa :thumbup:
P.s Sain loisto kartturin joka oikotien lisäksi selvitti ilmaiset parkkiruudut ihan sataman alueella :WAZAAP: Kiitos sinulle vielä kerran :)

Makeka sanoi:
Duunattiinks me joku Eesti vabariig räävel? Mutta, jälleen kerran, hiton hauskaa, ihmeellisiä baareja, hassuja ihmisiä, keinuvia hotelleja, kipeitä läppiä, makeita partureita, outoja harhaanjohtajia, täysin kajahtaneita orgesterin jäseniä.kyllä tällä rytmiryhmällä kannattaa matkustaa. .liskoja ootellessa, ja ens vuonna uudelleen.

Kiitos ja anteeksi.
Juurikin näin, eikä laivan keinuminen sittenkään niin haitannut :häähää:
Ja Araitar, kiitoksia kotiinkuljetuksesta :thumbup:

Se oli sellainen reissu se.

Kiitoksia Suzukai ja kump. sekä tietenkin hyvä seura.

340

JMH: Noin mä sen muistelinkin... :grin:

Kiitos kaikille :polonen:

Kauhee, se Eino myrsky, tukka ihan sekaisin :kääk:

Puuh, kotona. Kiitos ja anteeks jälleen kerran kaikille ihanille orgmimmeille ja vähemmän ihanille orgsedille :polonen: Ens kertaan :bisseä:

Juutana sanoi:
On kuitenkin tuttu lapsi, joten olet tekemässä päätöstä omassa eteisessäsi? :D

Joo, lapsi oli tuttu mutta tilanne vieras. Sitä tulee niin harvoin vietettyä yö oman eteisen lattialla.
Mut kai se tilanne vaan vähän etukäteen jännitti ku oli ekaa kertaa lähdössä tuntemattomien matkaan ulkomaille.

Vieläkin on vähän pakki sekaisin. Mutta oli mukavaa koko rahan edestä!
Ens vuonna ei sitten enää jännitä niin paljon kun jätän etkot väliin.

Väsymys meinas viedä voiton kotimatkalla, mutta sehän on vaan hyvän matkan tunnusmerkki.
Ensikesään immeiset, ellei joku kehittele vielä jonkinlaista reissua talven aikana :bye:

Tää mun työtuoli keinuu...hiljalleen ylös-alas. Uh.

Hieno reissu ilman isompia ongelmia, kiitos kaikille osallistujille. Ootte te hyvää jengiä.

Krapula, tuo olotila joka imee Supermiehestäkin energiat mustan aukon tavoin. Päälle vielä pieni keinutus ja flunssan paluu. Tosin vastapainona oli hemmetin hauska viikonloppu jossa sai oikeasti nauraa ja pitää hauskaa. Siitä kiitos kaikille kanssamatkustajille. Järjestelyt menivät itse reisussa helposti. Hotelli taisi olla tyytyväinen meihin, ainakin luulen niin. Illallisravintola kiitteli meitä ja toivotti tervetulleeksi uudestaan. Omasta mielestäni ravintolan ruoka oli hemmetin hyvää ja palvelu pelasi ainakin parin pöydän osalta erittäin kiitettävästi. Ei tarvinnut kuin katsoa tarjoilijaa päin, niin jo liikkui juomaa lisää. Annokset tosin olivat vähän pieniä, onneksi kävin tankkaamassa itseni täyteen menomatkalla laivan buffeessa, niin annokset olivat riittoisia.

Kiitos myös hallituskavereille saamastani huomion osoituksesta. Hyvin saitte hämättyä ja veti sanattomaksi ja hiljaiseksi. Viiri on nyt takan päällä ja ehjänä.
Tässä vielä linkki kiitospuheessani mainitsemaani videoon. http://www.youtube.com/watch?v=phatykg0LcE

Kiitos!

Viimeksi muokattu:
Ja tässä jatkoa edelliseen videoon:

Saas nähdä, milloin se viiri nykästään sulta takaisin... :;)::D

Kiitos Kaitsulle ja apujoukoille järjestelyistä. Oli ihan saatanan hauskaa taas, eikä vituta yhtään.

Tovelle erityismaininta; baarin ovella portsari näytti allekirjoittaneelle kämmentä ja tokaisi tylysti että "toi on ihan liian kännissä, ei pääse sisään". Tove kertomaan että eipäs oo ihan niin kännissä, päästä nyt. Portsari minulta; "no oletkos kännissä"?. Minä portsarille; "no olen, ihan saatanan kännissä". Tove sanoi vielä sanan tai kaksi (joita en enää muista) ja lopputuloksena hoipertelin rappusta alas sinne baariin. Kerrassaan taitava neuvottelija! Jos olis mitali jemmassa, niin Tovelle sen antaisin.

Ruokaravintolan muistan paremmin, ihan oli mukava. Toki on tylsää istua monessa kerroksessa, mutta minkäs teet kun on näin monta nälkäistä. Kivaa sielläkin oli. Ja hoks, lammas oli ainakin kypsää.

Vielä huomiona että nämä pikaveneet on tavallaan paljon kätevämpiä kuin se vanha Norlandia, jonka ainut ongelma oli tuplasti pidempi siirtymä. Matkalla tuli ennen ihan saakelin soosiin, kun nykyään nopeus varjelee juojaa liiallisuudelta. Niin hyvin että pääsee vielä illalla todistetusti baarin sisälle. Sitä Norlandian erityisen krapulaista bändiä on toki vähän ikävä, niillä sedillä oli siinä määrin vuotavat silmät, että on suoranainen ihme kun saivat soitetuksi jotain...

Ensi kertaan.

Ei helvata. Duunista löysin itteni. Kiitos ja anteeks. Huh huh. Vieläki pyörryttää.:respect:

Back