• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG! Goes Tallinna 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suzukai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Heiiii... Tänään Tallinnassa!
Paitsi et Tekin ootte siellä... :blink:

Kestän, kestän, ihan varmasti kestän!

Kohta nähdään. Moon koittnu snadisti alustaa, olikoha huono idea??

Metrin mittainen hukkapätkä tuijottaa minua ja kysyy isä oletko tulossa vai lähdössä?
Kas siinäpä oiva kysymys. Ainakin olen jo eteisessä täysissä pukeissa enkä tiedä itsekkään.
Taitaa olla tänään eilen .orgin pikkujoulut...

Ei saakeli... Tää mun lunssa sitten otti harppauksen väärään suuntaan, ja kuumeen prkl nosti..
En siis pääse tulemaan, pahoitteluni/onnitteluni.
Pitäkäähän hauskaa!

wanico sanoi:
Metrin mittainen hukkapätkä tuijottaa minua ja kysyy isä oletko tulossa vai lähdössä?
Kas siinäpä oiva kysymys. Ainakin olen jo eteisessä täysissä pukeissa enkä tiedä itsekkään.
Taitaa olla tänään eilen .orgin pikkujoulut...

On kuitenkin tuttu lapsi, joten olet tekemässä päätöstä omassa eteisessäsi? :D

2d0jodj.jpg

Ilmailualan ammattilaiset edustaa Tallinnassa.

Doddih. Olipahan taas reissu. Iso käsi kaikille loistavasta hengestä ja estottomasta hauskanpidosta. Jälleen loistavaa työtä risteilysänniltä. Hieno ja mukavan siisti hotelli hyvällä asiakaspalvelulla. Ruoka oli pettymys mutta mistäs noita etukäteen voisikaan tietää (edit: palvelu sentäs loistavaa). Eino siivitti suunniteltua aikaisemman kotiintulon keikuttelemalla merimiehen ja -naisen iloksi purnukkaa poikkeuksellisen eloisasti. Nastaa, kaikenkarvaista jengiä laajalla otannalla pitkin Suomenniemeä. Hieno reissu. Toivottavasti perästäpäin matkanneet pääjoukot saivat hekin nauttia meren hellästä tuudittelusta.

Viimeksi muokattu:
Hep!
eli kiitos matkaseurueelle... kova oli yritys, ihan aina ei kaikki natzaa... mut tosihienollla org.hengellä! ny saunaa ja sit goisaa... Kiitos Kaitzu ja kaikkimuut!! ei elämästä selviä hengissä :jpstyle:

Kiitos ja kumarrus capt.Stubing:ille ja perämiehelle :respect:

Hieno ja reipashenkinen reissu. Ei oo aikoihin tullut heitettyä vastaavaa kävelylenkkiä,
kuin eileis illalla:)

Kotia päästy, ja eiku :bisseä: Onneks en oo huomen työnraskauttamana :p

Mut joo, kiitos kaikil, hauskaa oli ja toivottavast pääsee näkee porukan taas sit posaris :rakastunut:

P.S. Kukas oli tilannut miekkahihaset saattajat satamaan viemään valtionhotellinjatkoille? :blink:

HIENO reissu sekä mukana olleet reissaajat ja kiitokset myös ko kekkerien järjestäjille.:grin: , eilen oli tukka takana ja jollainhan se letti hukkuikin siinä retkeilyn tiimellyksessä:thumbsup:

Back