• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! Goes Tallinn 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lunastar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ryhmä Kriisi, voi lol
biggrin.gif
biggrin.gif
selkeesti paras A-ryhmä
biggrin.gif
Kyllä...

Soittelin tuossa Viikkarille hyteistä ja varasin yhden paluumatkalle. Kuulemma sunnuntaina on hyttejä vielä vapaana, muttei kovin montaa. Varaus kannattaa tehdä siis hyvissä ajoin ennen matkaa. Neljän hengen sisähytti maksoi 35 euroa, ei paha. Varauksen voi maksaa Viking Linen nettisivuilla ja avaimet saa Tallinnan lähtöselvityksestä.
Mistä sä viikkarin saitilta sait ton varattua, mä löysin vaan mestan mistä sai varattua matkan kanssa hyttejä? Mutta pelkkien hyttien varausta en nähnyt...

Jonnekin pitäis paluumatkalla saada nimittäin ostokset...

Mistä sä viikkarin saitilta sait ton varattua, mä löysin vaan mestan mistä sai varattua matkan kanssa hyttejä? Mutta pelkkien hyttien varausta en nähnyt...

Siel on tarjolla myös säilytyslokeroita. Tavarat saanee mahtumaan, mut ei ehkä kannata semmoseen lepäileen mennä
tounge.gif

Ite aattelin rojut tyrkätä kaappiin ja sit
033102beer_1_prv.gif

Siel on tarjolla myös säilytyslokeroita. Tavarat saanee mahtumaan, mut ei ehkä kannata semmoseen lepäileen mennä
tounge.gif

033102beer_1_prv.gif
Kaappiin ei välttis mahdu jos erehtyy taas ostamaan jonkun 5-10 casea saunajuomaa sun muuta
smile_org.gif
Lisäksi hyttiin voi useammassa erässä viedä romuja ja siellä voi vaikka istuskella hetken jos on tarvetta - lokerossa noi on hiukka vaikeita
smile_org.gif

Soittelin tuossa Viikkarille hyteistä ja varasin yhden paluumatkalle. Kuulemma sunnuntaina on hyttejä vielä vapaana, muttei kovin montaa. Varaus kannattaa tehdä siis hyvissä ajoin ennen matkaa. Neljän hengen sisähytti maksoi 35 euroa, ei paha. Varauksen voi maksaa Viking Linen nettisivuilla ja avaimet saa Tallinnan lähtöselvityksestä.

Hyvin sä Jassu luet
biggrin.gif

tounge.gif

033102beer_1_prv.gif
Kaappiin ei välttis mahdu jos erehtyy taas ostamaan jonkun 5-10 casea saunajuomaa sun muuta
smile_org.gif
Lisäksi hyttiin voi useammassa erässä viedä romuja ja siellä voi vaikka istuskella hetken jos on tarvetta - lokerossa noi on hiukka vaikeita
smile_org.gif
Jos sattuisi sillee, että sauna- ym. juomia tulisi ostettua enempi niin kimppataksikeskustelua voisi harrastaa sunnuntaina?
cool.gif

Kai ryhmänjohtajilla on velvollisuus ja vastuu tarjota myös psykologista tukea ja turvaa...?

Jammuuuuuu, mua pelottaa maanantai!

Vielä pienimuotoinen muistutus kaikille.
Lähtösatama on tänä vuonna Viking Linen Katajanokan satama.
Matkalippuja jaetaan klo 10. Laiva lähtee klo 11.30.
Passi tai muu virallinen henkilötodistus mukaan.

Vielä kerran muistutus:
Tälläista lössiä varmaan seurataan. Viro on taskuvarkaiden "luvattu maa"! Ovat tosi ovelia/taitavia!
Jopa takin povitaskusta yrittävät napata. Uskomatonta,mutta totta. Ei onnistunut,varkautta yrittänyt juoksi pakoon! (Tapahtui minun tuttavalle).
Naisten käsilaukut haluttua ja helppoa ammattilaisille!
EN PELOTTELE,näin valitettavasti on. Toki Helsingissäkin lompakot/käsilaukut häviää,mutta Tallinnassa ehkä enemmän ammattilaisia. Taantuma on lisännyt aktiviteettia!
Turvallista matkaa meille,ennenkaikkea minun ryhmälle!
wink.gif

Nonnii nyt pelotellaan niin, ettei uskalla lähteä mukaan.
Näyttää kyllä vahvasti siltä, etten tosiaan tule mukaan, vaikka reissu onkin varattuna ja maksettuna. Selkä kiukutellut huolella ja no alcohol nappeja joutuu syömään, mutta kuitenkin selkä kipu on se syy, etten usko oikein huomiseen lähtöön. Aamulla kuitenkin viisaampana (muka) jaa silloin selviää lopullisesti.

Asiasta viidenteen...onko jollain järjestäjällä mukana listaa mitä ruokaa on tilannut? Kaikkea pari kuukautta sitten tehnyttä ei voi enää muistaa.
omg.gif

Osaan veikata mitä tilasin, mutta varmaksi en menisi sanomaan. Ettei vain tulisi syötyä muiden eväitä.
tounge.gif

Back