Viikon kuluttua ehkä palattu Tallinnasta?Joko me käytiin Tallinnassa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viikon kuluttua ehkä palattu Tallinnasta?Joko me käytiin Tallinnassa?
Muttei varmasti vielä selvittyViikon kuluttua ehkä palattu Tallinnasta?Joko me käytiin Tallinnassa?![]()
Kiitos tarjouksesta. Meikäläinen on näillä näkymin menossa swampyn kyydillä kohti satamaa.Mä voisin tarjota auton käyttöön.Meitsi ainakin. Ravintolavaunulla alkumatka ja sitten taksi-kyydillä kohti satamaa oli pläni.Turusta lähtijöitä? Erittäin todennäköisesti olen ajokunnossa, mutta itse en autoa Hesaan aio ottaa... Josko junalla?
Oisko vielä muita turusta lähtijöitä?
Tänks but nou tänks, suuntaan Hkiin sittenkin jo perjantaina (ja takas tod näk maanantaina)Mä voisin tarjota auton käyttöön.Meitsi ainakin. Ravintolavaunulla alkumatka ja sitten taksi-kyydillä kohti satamaa oli pläni.Turusta lähtijöitä? Erittäin todennäköisesti olen ajokunnossa, mutta itse en autoa Hesaan aio ottaa... Josko junalla?
Oisko vielä muita turusta lähtijöitä?
Semmonen harmaa muistikuva jostain tuli mieleen että Tallinnan puolella satamassa olis halvin vaihtaa?!? voin toki olla täysin väärässäkinmites on rahanvaihdon kanssa. kannataako jo suomen puolella vaihtaa esim. pankissa vai tallinnassa vai missä muumi?
Tallinnan satama ihan ok. Sataman lähellä olevassa kauppakeskuksessa huono.(Joskus "pakko" vaihtaa).Mm olen maksanut ostokset Visalla "kurssi" hyvä! Kun/jos vaihtaa pieniä määriä erot marginaalisia!Semmonen harmaa muistikuva jostain tuli mieleen että Tallinnan puolella satamassa olis halvin vaihtaa?!? voin toki olla täysin väärässäkinmites on rahanvaihdon kanssa. kannataako jo suomen puolella vaihtaa esim. pankissa vai tallinnassa vai missä muumi?![]()
Ainakin aiemmin satama on ollut yksi paskimmista paikoista, juurikin komission ja välillä heittelevän kurssinkin takia - Forex Suomessa on ollut ihan hyvä vaihtoehto aina ja jos sitä rahaa on jäänyt yli (erittäin epätodennöistä) niin Forex vaihtaa rahat toiseen suuntaan ilman kuluja kuittia vastaan.Tallinnan satama ihan ok.Semmonen harmaa muistikuva jostain tuli mieleen että Tallinnan puolella satamassa olis halvin vaihtaa?!? voin toki olla täysin väärässäkinmites on rahanvaihdon kanssa. kannataako jo suomen puolella vaihtaa esim. pankissa vai tallinnassa vai missä muumi?![]()
Tämä pankki antoi ainakin pari vuotta sitten parhaan vaihtokurssin. Palvelukin tuntui olevan kohdillaan, eivät edes pahastuneet vaikka oltiin Radissonin aulabaarin drinkit kädessä vaihtamassa rahaa.eikös siinä Radisson Blu hotellin vieressä ole pankki. sellanen muistikuvaettä siinä olisin joskus käyny vaihtamassa![]()
Toivotaan,että pankki on lauantaina AUKI?eikös siinä Radisson Blu hotellin vieressä ole pankki. sellanen muistikuvaettä siinä olisin joskus käyny vaihtamassa![]()
Automaatista nostaminen maksaa, ellei ole toisessa euromaassa. Tai no, ehkä pankkikohtaisia eroja on, mutta pääsääntöisesti niin.^mä olen nostanut visaelctronilla automaateista tarvittavan käteisen, ei mennyt palkkioita ja kurssi kohtuullinen.
Toisaalta ehkä paras käytännön säästövinkki on jättää yksi tuoppi ostamatta niin säästää enemmän rahaa kuin kursseja kilpailuttaen.
Ainakin aiemmin satama on ollut yksi paskimmista paikoista, juurikin komission ja välillä heittelevän kurssinkin takia - Forex Suomessa on ollut ihan hyvä vaihtoehto aina ja jos sitä rahaa on jäänyt yli (erittäin epätodennöistä) niin Forex vaihtaa rahat toiseen suuntaan ilman kuluja kuittia vastaan.Tallinnan satama ihan ok.Semmonen harmaa muistikuva jostain tuli mieleen että Tallinnan puolella satamassa olis halvin vaihtaa?!? voin toki olla täysin väärässäkinmites on rahanvaihdon kanssa. kannataako jo suomen puolella vaihtaa esim. pankissa vai tallinnassa vai missä muumi?![]()
älä pelkää on meitä tulossa paikalle useampiaTästähän tulee poikien matka, tytöt jättävät "uppoavan" laivan![]()