• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! Goes Tallinn 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lunastar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joko me käytiin Tallinnassa?
Viikon kuluttua ehkä palattu Tallinnasta?
wink.gif

Yksi paikka jäljellä!!! Muutokset matkustajiin otetaan vastaan keskiviikkoon saakka, sen jälkeen ei enää muutoksia oteta vastaan.

Muttei varmasti vielä selvitty
biggrin.gif
[/QUOTE]
Näinkin voi olla! Mutta on vielä muistissa "viikon tissuttelu" Canarialla! Eli voin jättää joka toisen ryypyn väliin!!
biggrin.gif

No siitähän seuraa,että olen melkein selvin päin!
tounge.gif

Turusta lähtijöitä? Erittäin todennäköisesti olen ajokunnossa, mutta itse en autoa Hesaan aio ottaa... Josko junalla?
Meitsi ainakin. Ravintolavaunulla alkumatka ja sitten taksi-kyydillä kohti satamaa oli pläni.
Mä voisin tarjota auton käyttöön.

Oisko vielä muita turusta lähtijöitä?
Kiitos tarjouksesta. Meikäläinen on näillä näkymin menossa swampyn kyydillä kohti satamaa.

mites on rahanvaihdon kanssa. kannataako jo suomen puolella vaihtaa esim. pankissa vai tallinnassa vai missä muumi?

Itse kävin vielä vaihtamassa Forex:ssa. Ensi vuonna ei enää tarvitse.

Turusta lähtijöitä? Erittäin todennäköisesti olen ajokunnossa, mutta itse en autoa Hesaan aio ottaa... Josko junalla?
Meitsi ainakin. Ravintolavaunulla alkumatka ja sitten taksi-kyydillä kohti satamaa oli pläni.
Mä voisin tarjota auton käyttöön.

Oisko vielä muita turusta lähtijöitä?
Tänks but nou tänks, suuntaan Hkiin sittenkin jo perjantaina (ja takas tod näk maanantaina)
smile_org.gif

mites on rahanvaihdon kanssa. kannataako jo suomen puolella vaihtaa esim. pankissa vai tallinnassa vai missä muumi?
Semmonen harmaa muistikuva jostain tuli mieleen että Tallinnan puolella satamassa olis halvin vaihtaa?!? voin toki olla täysin väärässäkin  
smile_org.gif
Tallinnan satama ihan ok.  Sataman lähellä olevassa kauppakeskuksessa huono.(Joskus "pakko" vaihtaa).Mm olen maksanut ostokset Visalla "kurssi" hyvä!  Kun/jos vaihtaa pieniä määriä erot marginaalisia!
Kaikki perii jonkinlaisen komission!   Kohta se leikki loppuu=Viro siirtyy euroon!
biggrin.gif

Semmonen harmaa muistikuva jostain tuli mieleen että Tallinnan puolella satamassa olis halvin vaihtaa?!? voin toki olla täysin väärässäkin  
smile_org.gif
Tallinnan satama ihan ok.  
Ainakin aiemmin satama on ollut yksi paskimmista paikoista, juurikin komission ja välillä heittelevän kurssinkin takia - Forex Suomessa on ollut ihan hyvä vaihtoehto aina ja jos sitä rahaa on jäänyt yli (erittäin epätodennöistä) niin Forex vaihtaa rahat toiseen suuntaan ilman kuluja kuittia vastaan.

eikös siinä Radisson Blu hotellin vieressä ole pankki. sellanen muistikuva
biggrin.gif
että siinä olisin joskus käyny vaihtamassa

^mä olen nostanut visaelctronilla automaateista tarvittavan käteisen, ei mennyt palkkioita ja kurssi kohtuullinen.

eikös siinä Radisson Blu hotellin vieressä ole pankki. sellanen muistikuva
biggrin.gif
että siinä olisin joskus käyny vaihtamassa
Tämä pankki antoi ainakin pari vuotta sitten parhaan vaihtokurssin. Palvelukin tuntui olevan kohdillaan, eivät edes pahastuneet vaikka oltiin Radissonin aulabaarin drinkit kädessä vaihtamassa rahaa.

Toisaalta ehkä paras käytännön säästövinkki on jättää yksi tuoppi ostamatta niin säästää enemmän rahaa kuin kursseja kilpailuttaen.

smile_org.gif
Tallinnan satama ihan ok.  
Ainakin aiemmin satama on ollut yksi paskimmista paikoista, juurikin komission ja välillä heittelevän kurssinkin takia - Forex Suomessa on ollut ihan hyvä vaihtoehto aina ja jos sitä rahaa on jäänyt yli (erittäin epätodennöistä) niin Forex vaihtaa rahat toiseen suuntaan ilman kuluja kuittia vastaan.

HUOM! Viron kruunulla on kiinteä kurssi 1 EUR = 15,6466 EEK
 ihan samalla tavalla kuin entinen markkakin oli kytketty euroon. Veikkaisinpa, että useat valuutanvaihtopisteet vetävät reilusti välistä ja lähinnä rehellistä virallista muuntokurssia rahaa saa pankista tai automaatista.

Back