• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! Goes Tallinn 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lunastar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ryhmäjaon julkistaminen ja tiedottaminen on osoittautunut hankalaksi, koska uudesta web-shopista ei saada vielä maksajan nickkiä tietoon. Eikä kokonaisen nimen julkistaminen saanut kaikilta suostumusta.
Muutaman viikon tätä pähkäiltyämme tulimme siihen tulokseen että tämä on yksinkertaisin ja helpoin tapa kertoa ryhmät.

Ryhmäjako 2010

Ryhmä Kriisi

Salomon Ö
Päivi Ö
Antti K
Mari M
Toni K
Niina K
Kati K
Susanna H
Petri S
Mirkka T
Kirsi J
Petri J
Marika L
Milla L
Riikka H

Ryhmä Jammuu

Katja K
Mari K-K
Minttu V
Anne P
Niklas W
Elina K
Kimi L
Jarno A
Pasi K
Janne L

Ryhmä Jenni

Tove L
Jassu L
Harri V
Outi V
Tuomo T
Pekka L
Toni F
Susanna F
Marko R
Petri K

Ryhmä Muukka

Jani L
Mika T
Jani S
Kymis
Mikko P
Niko S
Mikko S
Hanna B
Frans B

Ryhmä Zpete
Tero S
Laura K
Heli R
Jarno W
Petri R
Pauli R
Joonas J
Tarmo K
Vesa H
Eero S
Lasse V
Minna A

Ryhmä Piipu
Tomi K
Inka K
Hans S
Kari H
Lari T
Jarmo A
Markku M
Reijo N
Pekka K
Petri K
Arto A
Maarit P

Ryhmä Old Motoman

Teemu P
Marja P
Mikael L-S
Juha P
Noora R
Arja J
Sirpa H
Jouni H
Reijo V

Ryhmä Kriisi, voi lol
biggrin.gif
biggrin.gif

Olkaa lapset kiltisti tai Kriisi tulee!

Kauheen haastavaa kun mun pitäis osata laskee minä yykaakooviistoista...

Soittelin tuossa Viikkarille hyteistä ja varasin yhden paluumatkalle. Kuulemma sunnuntaina on hyttejä vielä vapaana, muttei kovin montaa. Varaus kannattaa tehdä siis hyvissä ajoin ennen matkaa. Neljän hengen sisähytti maksoi 35 euroa, ei paha. Varauksen voi maksaa Viking Linen nettisivuilla ja avaimet saa Tallinnan lähtöselvityksestä.

Soittelin tuossa Viikkarille hyteistä ja varasin yhden paluumatkalle. Kuulemma sunnuntaina on hyttejä vielä vapaana, muttei kovin montaa. Varaus kannattaa tehdä siis hyvissä ajoin ennen matkaa. Neljän hengen sisähytti maksoi 35 euroa, ei paha. Varauksen voi maksaa Viking Linen nettisivuilla ja avaimet saa Tallinnan lähtöselvityksestä.
saako sun hytistä väsyneelle matkaajalle leposijan vai joko ne on menny?

saako sun hytistä väsyneelle matkaajalle leposijan vai joko ne on menny?
Saa, pari paikkaa siinä on vapaana. Ja reppuja tai kasseja sinne varmaan mahtuu parilta kolmelta muultakin.
Mä voisin repulleni varata paikan jos vaan vielä mahtuu?
mulle kelpais kanssa repun paikka, joutuu lähteemään ison repun kanssa reissuun.

Back