• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! Goes Tallinn 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lunastar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
^Ehkä te nyt jotenkin pärjäätte siellä keskenäänkin
biggrin.gif

Jaa-a... Kyllähän toiset kuseekin pätkittäin.
Ovat monet sen ikäisiä, ettei se eturauhasestakaan voi vielä....
biggrin.gif

Ne ei kai vaan voi päättää.... kusisko... vai ei.... kusisko...
tounge.gif

Näitä on aika huvittava seurata; aluksi hirveällä hötkeellä pitää saada piletti ja hetken päästä siitä pitää päästä eroon.  
biggrin.gif
Se on semmoista, joillakin on muutakin elämää.

Nyt ikävä kyllä aikatauluongelmat konkretisoitui vasta lähempänä ajankohtaa ja budjettiakin joutuu kohdistamaan vähän arkisimpiin asioihin (perheen toinen auto laukesi). Ei tuommoiselle reissulle ole mukava lähteä kiristelemään vyötä ja lompakkoa.
Matka, ruoka ja majoitushan on jo maksettu
biggrin.gif

Mitäs muuta sie tartteet... eiköhän noillakin jo alkuun pääse
buttrock.gif

Palasin vastaavalta risteilyltä viime viikolla ja vieläkin heikottaa.
On se Tallinnan meri ilma niin saastunutta että siellä tulee "tukka" kipeeksi.  
tounge.gif

Nimimerkillä: Ei koskaan enään..

Mulla jää kanssa tälläerää lähtemättä. Esitetystä työvuorotoiveesta huolimatta olen viikonlopun töissä
sad_orig.gif
Harmittaa melkoisesti, mutta tämä työ sitoo. Onneksi mun lippu on jo mennyt
smile_org.gif

Pitäkäähän hauskaa
smile_org.gif

Juu en ole perumassa matkaani, vaan pohdin kuinka Tampereelta pääsee Skattalle...
Pikkujoulut siellä, eikä arvaa luvata, et lauantai aamuna olis ajokunnossa  
lookaround_orig.gif

Siis juup, juna kulkee, ehkä jos ei ole pakkasta tai sada lunta tai...
Mut jos joku olis autoilemassa sieltä suunnalta sillon?  
blush.gif

Tästähän tulee poikien matka, tytöt jättävät "uppoavan" laivan  
033102beer_1_prv.gif
Kyllä mä oon lähdössä...ai niin..en oo enää tyttö.  
wink.gif
Aikuinen nainen mä oooooooon. Ja käyn muuten ottamassa perjantaina pientä alkulämpöä firman pikkujouluista  
tounge.gif

Ainiin ja jos laadukas seura kelpaa niin julkisilla tähtään Turusta tonne satamaan mut musta tuntuu et käytän bussiyhteyttä kun se on tuttu, turvallinen ja luotettava
thumbs-up.gif

OT: 2008 Turun orgilaisten pikkujouluihin menin suoraan firman kemuista, zanzibarissa oltiin. En muista turhia orgin tapaamisesta, olipahan muuten eka turkulaisten miitti mihin osallistuin. Mahdoinko tehdä hyvän vaikutuksen...

Jippii!  
062802jumpie_prv.gif

Uusi henkilökortti valmistui hyvissä ajoin ennen reissua. Muistakaahan varmistaa, että matkustusasiakirjat on kunnossa. Passi tai henkilökortti pitää olla mukana. Ajokortti ei kelpaa, vaikka siinä olisi paras A-luokka merkittynä.  
wink.gif

Liput jaetaan satamassa minun ja suzukain toimesta, liput on henkilökohtaisia, eli jokaisessa lipussa on retkelle lähtevän henkilön nimi

Back