Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Matka, ruoka ja majoitushan on jo maksettuSe on semmoista, joillakin on muutakin elämää.Näitä on aika huvittava seurata; aluksi hirveällä hötkeellä pitää saada piletti ja hetken päästä siitä pitää päästä eroon.![]()
Nyt ikävä kyllä aikatauluongelmat konkretisoitui vasta lähempänä ajankohtaa ja budjettiakin joutuu kohdistamaan vähän arkisimpiin asioihin (perheen toinen auto laukesi). Ei tuommoiselle reissulle ole mukava lähteä kiristelemään vyötä ja lompakkoa.
Tota... Juuei.Matka, ruoka ja majoitushan on jo maksettu![]()
Mitäs muuta sie tartteet... eiköhän noillakin jo alkuun pääse![]()
Niin... omista hautajaisistakin yleensä tietää etukäteen!Jos kyseessä on omat tai perheenjäsenen hautajaiset, niin sitten kelpaa syyksiNo mutta suunnitelmat voi muuttua...![]()
![]()
1 paikka vielä jäljellä ja hinta sen 49€/hlö ruokineen!Halavalla menee mutta menköön...eli 2 jäsenhintaista matkaa ruokineen tarjolla,
HINTA VAIN 49€/hlö!
![]()
Mä en tästä tykkää yhtään...Mulla jää kanssa tälläerää lähtemättä. Esitetystä työvuorotoiveesta huolimatta olen viikonlopun töissäHarmittaa melkoisesti, mutta tämä työ sitoo. Onneksi mun lippu on jo mennyt![]()
![]()
Pitäkäähän hauskaa![]()
Kyllä mä oon lähdössä...ai niin..en oo enää tyttö.Tästähän tulee poikien matka, tytöt jättävät "uppoavan" laivan![]()
Aikuinen nainen mä oooooooon. Ja käyn muuten ottamassa perjantaina pientä alkulämpöä firman pikkujouluistaKyllä mä oon lähdössä...ai niin..en oo enää tyttö.Tästähän tulee poikien matka, tytöt jättävät "uppoavan" laivan![]()
![]()